Leszünk egy páran az már biztos!
Ott a helyünk nekünk is!
Ha Szentesre gondoltok...hát mi ott leszünk szombaton
(Ez egy válasz Felfedezők üzenetére (2024. 09. 26. csütörtök 06:49), amit ide kattintva olvashatsz)
Indul a naturista szauna szezon
Erre mi is kiváncsiak vagyunk, kb 10 éve voltunk ott
(Ez egy válasz huhapáros üzenetére (2024. 09. 06. péntek 17:58), amit ide kattintva olvashatsz)
2024. 09. 06. péntek 17:58
Sziasztok. Volt valaki innen mostanság Tiszananai nudin
Milyen ott a helyzet ? Vasárnap lehet megnéznénk !
Sziasztok. Volt valaki innen mostanság Tiszananai nudin
Sziasztok van valaki Délegyházán milyen idő van és a víz?
Szép napot mindenkinek. Kezdő vagyok a témában! Zemplén vonzáskörzetében(nem a nyéki tavon) ,esetleg Szabolcs megyében van lehetőség nudizásra? Valami nyugis hely lenne ideális. Kezdők vagyunk de kipróbálnánk szivesen a párommal!
Nyéken a pályánál a sarokban otthagyott valaki egy SUP szkeget. Ott hagytam (hátha visszamegy érte a gazdája), de ha messzebbről jött a tulajdonosa, akkor vissza tudok menni érte. (Feltéve, ha megvan.)
a legjobb
Szigetközbe vagy környékén nemtud valaki jó nyugis helyet?
amikor ismerkedsz még senki sem tudja ki kicsoda az hogy valaki éppen csak nudizni jár ki vagy éppen lehet több is csak akkor derül ki ha van kommuniáció NOS kommunikáció viszont nincs
(Ez egy válasz BiPasit üzenetére (2024. 08. 26. hétfő 20:11), amit ide kattintva olvashatsz)
2024. 08. 26. hétfő 20:11
Van egy kis zűr! Nudi nem egyenlő swinger! Az egy dolog, hogy ismerkedhetsz is, de az nem a nudis közösséget, hanem a swingeres közösséget minősíti!!!
Van egy kis zűr! Nudi nem egyenlő swinger! Az egy dolog, hogy ismerkedhetsz is, de az nem a nudis közösséget, hanem a swingeres közösséget minősíti!!!
(Ez egy válasz Paros8081 üzenetére (2024. 08. 26. hétfő 10:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2024. 08. 26. hétfő 10:31