Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 05. 31. csütörtök 23:22  #4366
oooooooo oooooooo
2007. 05. 29. kedd 20:19  #4365
charlie79 charlie79
R.I.P. Potzner Ferenc szomoru1
2007. 05. 29. kedd 17:03  #4364
menyus 100 menyus 100
Potzner Feri a legsikeresebb magyar stunt riderek közé tartozott. Pályafutása szinte egyidős a magyar kaszkadőrmotorozással. 2000-ben Csongrádon különdíjas, másnap szegeden már második helyezett volt. Majdnem minden vresenyén dobogón végzett, és azok közé tartozott, aki ott volt minden megbeszélésen, és véleményével sokat segített a stunt rider sport magyarországi kialakításában.

Jellegzetes, precíz műsorával minden alkalommal elkápráztatta a nézőket. A lassú feladatokra specializálta magát, mert ezek a legnehezebbek, és ő főleg a zsűrinek és a közönség szakértő részének motorozott. Fel is jutott a csúcsra: 2005-ben megnyerte a stunt rider világbajnokságot.

Utolsó bejelentése az volt, hogy 2007-ben láthatjuk őt utoljára motoron, mert abbahagyja a versenyzést és a bemutatókat. A sors sajnos nem engedte meg neki, hogy befejezze az évet: 2007. május 27-én Budaörsön egy autóbaleset pontot tett a sikeres élet végére.

Nyugodj békében, Feri!

2007. 05. 22. kedd 09:36  #4363
oooooooo oooooooo
Volt a hugomnak egy suzuki-kópia /eco/ mopedje,indiában készült,a két kézifékkar fel volt cserélve,a gáznál volt a hátsó,kész életveszély volt annak,aki megszokta a hagyományos elrendezést.
2007. 05. 22. kedd 08:35  #4362
oooooooo oooooooo

Nem probléma,ott a berugókar!Indiai viszonyokra készült.
2007. 05. 21. hétfő 21:12  #4361
Satyak Satyak
szevasz. Látom te is az "ócskavasakban" utazol. nincs véletlenül készleten DKW NZ 350 eshez némi alkatrészed?leginkább első futómű érdekelne mert az enyémhez az hiányzik.
2007. 05. 20. vasárnap 18:49  #4360
oooooooo oooooooo

Kiprobálnék egy ilyen dízel-ketyerét!
2007. 05. 17. csütörtök 21:01  #4359
oooooooo oooooooo
Nekem is volt 250-es szimóm,még 1991-ben,mi is átalakítottuk trafósra,mert nem pörgött ki.Egy osztrákkal elcseréltem egy xs 750-re.Egytlen veteránom volt,ami pénzt hozott és nem vitt.
2007. 05. 16. szerda 13:07  #4358
surdapapa surdapapa
ide írtál, ezért itt válaszolok.

1. tuttommal másik gép motorja van benne, de ez nem 100%, sőt ha jól tudom az a blokk is nálunk van valahol. (de lehet csak a papírjai kallódtak el!)
2. nem eladó!
3. már miért tolakodnál. sztem természetes, ha gyűjtője vagy!
2007. 05. 16. szerda 12:57  #4357
farock86 farock86
York62 ha feltámasztod a gépet rakj fel pár képet, engem érdekel.Amugy milyen állapotban van? Sok sikert hozzá!
2007. 05. 16. szerda 12:54  #4356
farock86 farock86
Nekem is volt részem 250-es Simsonhoz.A mágnesgyujtás elég gyenge volt már, igy átkellett alakitani trafosra. De amugy szuper gép volt. York62 ha feltámasztod rakj fel pár képet.Engem érdekel.
2007. 05. 16. szerda 12:08  #4355
surdapapa surdapapa
Sajnos nem!
"Csak egy 84es S51N-em van, ill. a fateromnak egy 58-as P5-öse (ha jól emléxem).
ezeket a képeket egy old timer bemutatón készítettem.
2007. 05. 15. kedd 11:48  #4354
oooooooo oooooooo
Ez még angol Enfield gondolom.Most nemrég a motorkiállításon beindították nekünk az Enfield-Indiát,meglepően olcsó,és gyönyörű hangja van.Ezért a szépségért irigyellek!Mikori?
2007. 05. 13. vasárnap 19:48  #4353
oooooooo oooooooo
Volt egy ilyen rs 50-esem,100-at ment 64000km-el az órájában,de már hidegen igen nehezen indult,olyan kopott volt.Ez gondolom 125-ös.Jó gépek,de lassan nem lehet velük motorozni /legalábbis nem érdemes/.Pályán igazi kanyarvadász!Könnyű vele elsőkerekezni is.
2007. 05. 13. vasárnap 15:46  #4352
charlie79 charlie79
üdv Mindenkinek! régen jártam erre.
a témához hozzászólva, szerintem a japán mocik között NO #1 HONDA!!! de nekem is volt Yamaha, Suzuki, Kawasaki... de a Honda a legjobb, mindent bír!
2007. 05. 13. vasárnap 09:48  #4351
farock86 farock86
Én inkább a régebbi motorokat szeretem (20 éves vagyok). Jelenleg egy CB-m van (84-es) 3 éve vettem. Gondom még nemvolt vele (olajcsere,akkucsere). A régi jogépek....
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
2007. 05. 13. vasárnap 09:14  #4350
oooooooo oooooooo
Egy rendes 'magyar"-garázs,alapfelszerelés co-hegesztő stb.Amerika?Be kell verni egy szöget,már hívják a szakembert!Hol vannak hozzánk képest? schmoll2 eljen
2007. 05. 04. péntek 09:20  #4349
oooooooo oooooooo
A négy japán között sorrendet felállítani igen nehéz.Nekem a hondák talán a leg 'józanabb" konstrukciók a mindennapi használat náluk igen fontos,és a futáskultúrájuk picivel jobb szerintem a többinél,néha elszáll az elektronika.A yamahát-ebből volt nekem a legtöbb-/xs750,xj750,rd350,rd500,xv750,tdm,fzr1000exup,gts,xjr1200sp/ ismerem a legjobban,a fesszabályzó néha elszáll,és olajat is csipegetnek rendesen /fzr sorozat/.A kawák váltója-zx10,zzr1100-elég vacak.A suzuki sok példánya rosszúl indul hidegen,és a morgós gsx-r hang sem tetszik,néha leég egy tekercs,v.fesszabályzó,néha felrobban egy blokk.Írtad hogy volt CBR600-asod,az egy nagyon jó motor,egy kis hibája van mindössze,hogy zörög a vez.láncfeszítő.-azon kívül tökéletes,és bármit kibír.Azért cserélgettem gyakran,hogy megtudjam melyik a jobb,de a japánoknál mindegy,és az hogy hétfői darab náluk nem létezik.Olcsóbbak minden más motornál,és egyértelműen jobbak.Aki különbözni akar,az vegyen ducati-t,harley-t,én biztos nem vennék,nekem a műszaki tartalom fontosabb mint hogy egyedinek tűnjek.
2007. 05. 03. csütörtök 18:13  #4348
oooooooo oooooooo
Volt gts 1000-esem is függőcsapszeges futómű,injektor,abs kicsit féltem tőle olyan bonyolult volt,de sosem romlott el.Lehet hogy kár volt eladni,csak 8000 darabot gyártottak belőle,hamarosan igen drágák lesznek a hibátlan példányok.
2007. 05. 03. csütörtök 08:46  #4347
oooooooo oooooooo
Nem láttam még szíjasat,érdekes lehet.Mostanában a kínaiak eröltetik a távindítót az olcsó robogóiknál,szvsz:parasztvakítás.Halottam olyanról,hogy véletlenül megnyomták a házban este,reggel meg hívták a tüzoltókat hogy füstöl a garázs,a motor egész éjjel pöfögött alapjáraton. nyes
/ 237