Xelvis?Ritka madár!Rádobok egy ötvenest?Lejárt az idő Kawasaki Vulcan!
(Ez egy válasz 32es36par üzenetére (2007. 02. 09. péntek 15:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 09. péntek 15:20
Egye fene elcserélem érte a 250-es Honda Xelvisemet ha rá fizetsz!
Egye fene elcserélem érte a 250-es Honda Xelvisemet ha rá fizetsz!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 09. péntek 15:18), amit ide kattintva olvashatsz)
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 09. péntek 15:18), amit ide kattintva olvashatsz)
Na mi ez lányok?Vagyis mi volt?
Én 280-nál engedtem el a gázt,nekem egy életre elég volt,kipróbáltam,soha többet!
értettem csak rögtön ez a kép jutott eszembe róla, egyébként én gyáva motoros vagyok mert még nem mentem 130 felett a mocimmal, de legyen a mentségemre mondva van még két neveletlen gyermekem, és imádom az életemet.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 09. péntek 15:09), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 09. péntek 15:09
nem azt mondtam, hogy nem tud menni senki annyival! hanem a rendszabályok és a kresz szerint nem!
nem azt mondtam, hogy nem tud menni senki annyival! hanem a rendszabályok és a kresz szerint nem!
Az első hibát mindíg a motoros követi el a sebességtúllépéssel,és az elsőbbsége ott megszűnik,ezt hívják a rendőrök osztott felelősségnek.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:51), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 09. péntek 14:51
na erről eszembe jut egy sztori! az az ismerősöm akinek Yamaha R1 van, egyszer vitt egy másik havert motoron! egy kamion előzött egy másikat, ők meg szépen a két kamion között téptek el 250-el! na ezt nevezem felelőtlennek! csak egy széllökés kellett volna és annyi! és magyarországon nem is lehet 200-al menni! ezt csak arra mondom, hogy az autósoknak nem is kell ilyenekre felkészültnek lenniük, mert ilyen nem fordulhatna elő! én inkább autó párti vagyok, de szeretem a motorokat is! de inkább a motorosoknak kéne tisztázni a dolgokat a fejükben!
A szörnyű az,hogy az előbb említett emberke 25 éve motorozott 45-volt.???
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:46), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 09. péntek 14:46
csak a hayabusa nehezebb is!!! tudod én is rengeteg motorost ismerek és tudom milyenek. Főleg akinek sport gépe van! Nem gyengén szeretnek szerepelni más előtt! Játszák az agyukat (majd ki az úttest közepére mikor szétnyílika fejükön a bukó)! tudod sok embernél a felfogással van a baj! és valóban úgy van, hogy sokan azt hiszik, hogy tudnak motorozni, mert jó gép van a seggük alatt! nagyon sok embernek fele akkora teljesítményű gép is elég lenne! és nem lennének ilyen komoly balesetek!
na erről eszembe jut egy sztori! az az ismerősöm akinek Yamaha R1 van, egyszer vitt egy másik havert motoron! egy kamion előzött egy másikat, ők meg szépen a két kamion között téptek el 250-el! na ezt nevezem felelőtlennek! csak egy széllökés kellett volna és annyi! és magyarországon nem is lehet 200-al menni! ezt csak arra mondom, hogy az autósoknak nem is kell ilyenekre felkészültnek lenniük, mert ilyen nem fordulhatna elő! én inkább autó párti vagyok, de szeretem a motorokat is! de inkább a motorosoknak kéne tisztázni a dolgokat a fejükben!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 09. péntek 14:44
Nem értek egyet!A forgalmi szituáció a kulcs, és nem a motor tipusa.A gond ott van 95%-ban hogy az autósok nincsenek felkészülve egy 200-al közeledő motorra,és nehezen is látják meg mert kicsi.Én mindenkinek aki hajt azt mondom,ha eszetlen is legalább reflektoron mennyen,maximum anyáznak,de látnak.
Vazzeg ti mit tudtok veszekedni a szomszédban!/off/
csak a hayabusa nehezebb is!!! tudod én is rengeteg motorost ismerek és tudom milyenek. Főleg akinek sport gépe van! Nem gyengén szeretnek szerepelni más előtt! Játszák az agyukat (majd ki az úttest közepére mikor szétnyílika fejükön a bukó)! tudod sok embernél a felfogással van a baj! és valóban úgy van, hogy sokan azt hiszik, hogy tudnak motorozni, mert jó gép van a seggük alatt! nagyon sok embernek fele akkora teljesítményű gép is elég lenne! és nem lennének ilyen komoly balesetek!
Nem értek egyet!A forgalmi szituáció a kulcs, és nem a motor tipusa.A gond ott van 95%-ban hogy az autósok nincsenek felkészülve egy 200-al közeledő motorra,és nehezen is látják meg mert kicsi.Én mindenkinek aki hajt azt mondom,ha eszetlen is legalább reflektoron mennyen,maximum anyáznak,de látnak.
Mind a 3 Zala-megyei baleset.Látod mennyi tragédia történik egy ilyen kis országban is.Az utolsó esetben két gimnazista lány maradt apa nélkül.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:37), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 09. péntek 14:37
az egyik nem pesten történt baleset, a mások meg hajdú-bihar megyében?
az egyik nem pesten történt baleset, a mások meg hajdú-bihar megyében?
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 09. péntek 14:34
Ne felejtsd el,a motorozás nem a gázkar húzkodásáról szól.2006-ban 3 haverom halt meg,azt inkább nem írom le hogy hány darabban végezték!
azért keresek egy 125-ös endurót! de most tutti nem hiszed el, de 16 évesen mentem a Kawasaki ZX-9R-rel, bár az is igaz, hogy nem mertem kettesbe betenni, mert tutti kiment volna alólam! de 1-esbe azért jó volt 80-nal menni, csak kicsit hangos volt már!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 09. péntek 14:31
Szerintem is kicsivel kell kezdeni,sokkal hamarabb fejlődsz hidd el.A tÚl sok lóerő gátolja a fejlődésed!
Ne felejtsd el,a motorozás nem a gázkar húzkodásáról szól.2006-ban 3 haverom halt meg,azt inkább nem írom le hogy hány darabban végezték!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:28), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 09. péntek 14:28
Én motorokban csak is japán párti vagyok. Az olaszok nem is tetszenek annyira! Másrészt ott van a Ducatti vagy a Triumph 900 és 1000 köbcentis motorjai és teljesítményben annyit tudnak mint egy 600 és 750 japán. Meg a hangjuk sem tetszik!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
Szerintem is kicsivel kell kezdeni,sokkal hamarabb fejlődsz hidd el.A tÚl sok lóerő gátolja a fejlődésed!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:28), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 09. péntek 14:28
Én motorokban csak is japán párti vagyok. Az olaszok nem is tetszenek annyira! Másrészt ott van a Ducatti vagy a Triumph 900 és 1000 köbcentis motorjai és teljesítményben annyit tudnak mint egy 600 és 750 japán. Meg a hangjuk sem tetszik!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
Én motorokban csak is japán párti vagyok. Az olaszok nem is tetszenek annyira! Másrészt ott van a Ducatti vagy a Triumph 900 és 1000 köbcentis motorjai és teljesítményben annyit tudnak mint egy 600 és 750 japán. Meg a hangjuk sem tetszik!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
Szerintem inkább az a baj,hogy az emberek felületesek.Csak a forma érdekli őket,és nem tanulnak még a saját hibájukból sem.Ja és a sok félrevezető reklám.A cégeket csak addig érdekli a vevő amíg ki nem fizetted a cuccot.A Francia,olasz autógyártók viszik bele ebbe a formai hajszába a többieket is.Én szerintem rossz hatással vannak a piacra,a minőségről meg nem szólok mert megint anyázás lenne a vége.Svájc tele van SUBARUVAL itt meg azt sem tudják mi az.Na itt is lenne mit fejlődni!


