őszinte
csak nem sciennet?
Nem tudom egyre gondolunk-e, de szorult helyzetbe került egy amiben én is tag vagyok. Ilyen jogot ugyan nem vettem, de a vásárlások után járó kedvezményből, elég szép összeget takarítottam meg. Azt mondjuk lesz@rom, hogy hol vagyok a szamárlétrán. A pénz beszél, a többi...
Az ilyen majomságokba éppen a kapzsi és buta emberek veszítenek. Az ilyen tulajdonság párral rendelkező embereket meg, meg valahogy nem sajnálom.
Az ilyen majomságokba éppen a kapzsi és buta emberek veszítenek. Az ilyen tulajdonság párral rendelkező embereket meg, meg valahogy nem sajnálom.
Elég bunkó dolognak tartom.
Nem értem, de jó...
Na végre,ez már döfi.
Tudom hogy ezzel most sok embernek a lelkébe tiprok, de eszméletlen lúzerség volt ennek bedőlni. Nem kell reklámszakembernek lenni, csak egy kis józan paraszti ész kell hozzá hogy belássuk 2 matricáért senki nem fogja kifizetni az autót. Ahogy azt már előttem megírták, a kereslet-kínálat alakulása minden piacra ( Lehel téritől, a reklámpiacon át, a munkaerőpiacig) mindig meghatározza az árakat... Arról nem is beszélve, hogy belegondolva mégis mekkora reklámértékkel bír egy szürke astra-n egy "OBI", vagy "Praktiker" felirat. Ha jól emlékszem a legnagyobb gond az volt hogy nem is volt hirdető, akik mégis volt, pl. a Playboy, azok sem fizettek, hanem cserébe a mtaricáért az újságban is hirdették az il ferro-t.
jogos. sokakat átvertek
Továbbra sem tudom a dolog hátterét, de van egy törvényszerűsége minden piacnak. Így a reklám piacnak is.
Ha csak egy autó a reklám hordozó, akkor az remek üzleti lehetőség lehet a kocsi tulajdonosának. Egész komoly summát leakaszthat a matrica cipeléséért. Ha viszont minden autós így akar pénzhez jutni, az nagyon lefelé húzza az árrakat. Így hamar eljön annak az ideje, hogy az első autósnak ígért valóban csábító összeg felét sem hajlandó kifizetni a hirdető.
Ez alap minden üzleti tevékenységnél. A túlzott kínálat, lefelé húzza az árakat, a túlzott kereslet, meg felfelé. Ha túl sok ember kínálja az autóját hirdetési felületnek, akkor a hirdetések ezen formája olcsóbb lesz. (Ez egy válasz X üzenetére (2009. 12. 30. szerda 11:27), amit ide kattintva olvashatsz)
Ha csak egy autó a reklám hordozó, akkor az remek üzleti lehetőség lehet a kocsi tulajdonosának. Egész komoly summát leakaszthat a matrica cipeléséért. Ha viszont minden autós így akar pénzhez jutni, az nagyon lefelé húzza az árrakat. Így hamar eljön annak az ideje, hogy az első autósnak ígért valóban csábító összeg felét sem hajlandó kifizetni a hirdető.
Ez alap minden üzleti tevékenységnél. A túlzott kínálat, lefelé húzza az árakat, a túlzott kereslet, meg felfelé. Ha túl sok ember kínálja az autóját hirdetési felületnek, akkor a hirdetések ezen formája olcsóbb lesz. (Ez egy válasz X üzenetére (2009. 12. 30. szerda 11:27), amit ide kattintva olvashatsz)
X
2009. 12. 30. szerda 11:27
Egyébként dolog működhetett volna, sőt voltak cégek akiknek jól ment, viszont az IL FERRO nagyjából az összes pénzt zsebre vágta, maj elkezdtek felszívódni a vezetők.
Hatalmas pénz van a reklámiparban. Ha kevesebbel is beérik a vezetők, akkor a mai napig is működne, és minden második autó fel lenne matricázva valamilyen reklámmal. A reklámozónak meg van a felület, az il ferro leveszi a maga részét mint közvetít, az autótulajnak meg van egy kocsija. Kár hogy nem én találtam ki, és kár hogy pár gyorsan meggazdagodni akaró paraszt miatt megbukott az egész.
Hatalmas pénz van a reklámiparban. Ha kevesebbel is beérik a vezetők, akkor a mai napig is működne, és minden második autó fel lenne matricázva valamilyen reklámmal. A reklámozónak meg van a felület, az il ferro leveszi a maga részét mint közvetít, az autótulajnak meg van egy kocsija. Kár hogy nem én találtam ki, és kár hogy pár gyorsan meggazdagodni akaró paraszt miatt megbukott az egész.
Ez teljesen igaz de sajnos még sokan sorba állhatnának
Egyébként dolog működhetett volna, sőt voltak cégek akiknek jól ment, viszont az IL FERRO nagyjából az összes pénzt zsebre vágta, maj elkezdtek felszívódni a vezetők.
Hatalmas pénz van a reklámiparban. Ha kevesebbel is beérik a vezetők, akkor a mai napig is működne, és minden második autó fel lenne matricázva valamilyen reklámmal. A reklámozónak meg van a felület, az il ferro leveszi a maga részét mint közvetít, az autótulajnak meg van egy kocsija. Kár hogy nem én találtam ki, és kár hogy pár gyorsan meggazdagodni akaró paraszt miatt megbukott az egész.
Hatalmas pénz van a reklámiparban. Ha kevesebbel is beérik a vezetők, akkor a mai napig is működne, és minden második autó fel lenne matricázva valamilyen reklámmal. A reklámozónak meg van a felület, az il ferro leveszi a maga részét mint közvetít, az autótulajnak meg van egy kocsija. Kár hogy nem én találtam ki, és kár hogy pár gyorsan meggazdagodni akaró paraszt miatt megbukott az egész.
vélemény...
biztos egy kárvallott
te már megszoptad..
csak szeretnéd, öcsisajt! viszont te alaposan...
hááát, ha beugrottál nekik...
Sok hülye tényleg elhitte, hogy 2 matricáért majd kifizetik helyettük a az autójukat.
kicsi vagy még...
Nézz utána a neten
Nézz utána a neten
Mi/ki az az Il Ferro?