Cseles az biztos.
Tehát mindkét kerék két nyitott csapágy? Por, sár, víz, bármi?!
Műküdik, de azon kívül, hogy jól néz ki (meg drága), más előnye nincs.
Kipróbálnám.
érdekes megoldások
brutál egy gép
és hogy hajtja meg?
(Ez egy válasz mz/x üzenetére (2009. 03. 14. szombat 16:30), amit ide kattintva olvashatsz)
mz/x
2009. 03. 14. szombat 16:30
Magát a küllő nélküli kereket egy svájci fószer találta ki(a működőt), kb 10-15 éve. Épített sportkocsit, motort, hagyományos kerékpárt(azt a pedálosat ). Egytől egyig működtek. A működése egyébként totál egyszerű. Csinálnak egy óriási csapágyat, és arra kerül a gumi.
Ezt hívják low-ridernek, nem?
zoral
Technikai csemege,de evvel motorozni nem lehet !
hát nem
Magát a küllő nélküli kereket egy svájci fószer találta ki(a működőt), kb 10-15 éve. Épített sportkocsit, motort, hagyományos kerékpárt(azt a pedálosat ). Egytől egyig működtek. A működése egyébként totál egyszerű. Csinálnak egy óriási csapágyat, és arra kerül a gumi.
Állat !
Nem semmi egy gép.
na de ezt hogy? nem lehet, hogy szétszedett állapotba van?
joni02!
Furat! nem luk!
Luk a nagymamán van.
Furat! nem luk!
Luk a nagymamán van.
király!
Szerintem szokványos
szép darab
Magát a hátsó gumit hajtják meg a csávó mögött 1 görgővel
(Ez egy válasz Jano_1 üzenetére (2009. 03. 13. péntek 03:05), amit ide kattintva olvashatsz)
Jano_1
2009. 03. 13. péntek 03:05
Első keréknél még oké, de a hátsó hogy van meghajtva?