futás
futááás !
he he
Kicsit beijedt az ipse
hogy néhányan milyen faszságok megjegyzésére pazarolják a szellemi kapacitásukat
Mi az hogy kamu? én megfejtettem hogy lehetett, a pilóta elfelejtette kiengedni a leszállás előtt a futóművet, és már megkezdte az ereszkedést amikor észbe kapott és elkezdett idegesen kapkodni, ekkor a rakéta 3méter 10cm-es magasságban volt (landolófedélzettől mérve), véletlenül kioldotta az AIM - 9 sidewinder-t, majd szerencsésen landolt, a rakéta pedig éppen elrepült pár cm-re a fedélzet felett, miközben a repülésirányítók vetélkedője zajlott, ahol éppen azt a versenyszámot látjuk amikor, héliummal töltött, fehér, wtf? feliratú lufival a szájukban kellett időre átszaladni a kifutón.
Egyébként kösz a felhomályosítást, szeretek hitelesnek tűnő érdekes tényeket olvasni. (Ez egy válasz Vitius üzenetére (2009. 05. 17. vasárnap 12:21), amit ide kattintva olvashatsz)
Egyébként kösz a felhomályosítást, szeretek hitelesnek tűnő érdekes tényeket olvasni. (Ez egy válasz Vitius üzenetére (2009. 05. 17. vasárnap 12:21), amit ide kattintva olvashatsz)
Vitius
2009. 05. 17. vasárnap 12:21
Ha nem értesz valamihez ne mondj róla véleményt....
Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...
Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....
A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...
Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....
Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????
( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )
Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....
Üdvözlettel :
egy haditechnikai mérnök.
Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...
Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....
A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...
Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....
Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????
( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )
Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....
Üdvözlettel :
egy haditechnikai mérnök.
Ha nem értesz valamihez ne mondj róla véleményt....
Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...
Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....
A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...
Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....
Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????
( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )
Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....
Üdvözlettel :
egy haditechnikai mérnök. (Ez egy válasz sanyy01 üzenetére (2009. 05. 16. szombat 16:06), amit ide kattintva olvashatsz)
Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...
Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....
A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...
Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....
Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????
( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )
Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....
Üdvözlettel :
egy haditechnikai mérnök. (Ez egy válasz sanyy01 üzenetére (2009. 05. 16. szombat 16:06), amit ide kattintva olvashatsz)
sanyy01
2009. 05. 16. szombat 16:06
Nem szoktál tv -t nézni:???Miért kell rögtön kamut kiáltani???Amugy egyáltalán nem kamu...kb 2 hete volt az egyik müholdas csatornán mutatták.Kb 4-5 éve történt meg hogy egy elektromos hiba miatt történt egy amerikai anyahajón.Sajnálatosan 3 gép felrobbant és egy páran meg is haltak.A tüzet nehezen tudták megfékezni de sikerült.Persze nem kapott nagy viszhangot ez a kis baki de valóban megtörtént.Ugy hogy kár egyből kamut kiáltani.!!!!
Jó a pasi reflexe
Nem szoktál tv -t nézni:???Miért kell rögtön kamut kiáltani???Amugy egyáltalán nem kamu...kb 2 hete volt az egyik müholdas csatornán mutatták.Kb 4-5 éve történt meg hogy egy elektromos hiba miatt történt egy amerikai anyahajón.Sajnálatosan 3 gép felrobbant és egy páran meg is haltak.A tüzet nehezen tudták megfékezni de sikerült.Persze nem kapott nagy viszhangot ez a kis baki de valóban megtörtént.Ugy hogy kár egyből kamut kiáltani.!!!!
(Ez egy válasz Vitius üzenetére (2009. 05. 15. péntek 17:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Vitius
2009. 05. 15. péntek 17:53
Nagy kamu az egész....
A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...
( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...
Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....
( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...
( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...
Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....
( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
Ügyes !
Nagy kamu az egész....
A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...
( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...
Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....
( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...
( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...
Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....
( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
oplá
RÉGGGIIII!
Elcseszte a pilóta!!!
nyugi később robban..
tényleg lehet új képeket is feltölteni... mostanában uncsi az élet, nem történik semmi? válság van?
tudnátok olyan képet felrakni ami nem volt már legalább iszonyatosan kibacottul sokszor és nem régebbiek, mint az első Trabant????
mekkora balfasz...
Oh shitt!!!!