Rossz gomb!
      1. 2009. 05. 14. csütörtök 17:22
        sunya84

        " "

        A kép kategóriái:
        Értékeld a sorozatot:
        4.6/5 (247db)
      1. Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem
      1. 2024. 08. 15. csütörtök 11:51  #21
        dzivka dzivka
        wave
        2020. 02. 07. péntek 10:08  #20
        Ergyu Ergyu
        futás nyes
        2015. 04. 26. vasárnap 07:01  #19
        imci75 imci75
        futááás !
        2010. 07. 16. péntek 11:48  #18
        sjozsi sjozsi
        he he
        2009. 07. 02. csütörtök 20:48  #17
        Iscsu Iscsu
        Kicsit beijedt az ipse
        2009. 05. 19. kedd 16:23  #16
        ugyebár ugyebár
        hogy néhányan milyen faszságok megjegyzésére pazarolják a szellemi kapacitásukat
        2009. 05. 17. vasárnap 21:33  #15
        Tweek Vitius Tweek
        Mi az hogy kamu? én megfejtettem hogy lehetett, a pilóta elfelejtette kiengedni a leszállás előtt a futóművet, és már megkezdte az ereszkedést amikor észbe kapott és elkezdett idegesen kapkodni, ekkor a rakéta 3méter 10cm-es magasságban volt (landolófedélzettől mérve), véletlenül kioldotta az AIM - 9 sidewinder-t, majd szerencsésen landolt, a rakéta pedig éppen elrepült pár cm-re a fedélzet felett, miközben a repülésirányítók vetélkedője zajlott, ahol éppen azt a versenyszámot látjuk amikor, héliummal töltött, fehér, wtf? feliratú lufival a szájukban kellett időre átszaladni a kifutón. hehe vigyor

        Egyébként kösz a felhomályosítást, szeretek hitelesnek tűnő érdekes tényeket olvasni. worship
        (Ez egy válasz Vitius üzenetére (2009. 05. 17. vasárnap 12:21), amit ide kattintva olvashatsz)
        Vitius
        2009. 05. 17. vasárnap 12:21
        Ha nem értesz valamihez ne mondj róla véleményt....

        Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...

        Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
        Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....

        A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...

        Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....

        Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????

        ( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )

        Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....

        Üdvözlettel :

        egy haditechnikai mérnök.
        2009. 05. 17. vasárnap 12:21  #14
        Vitius sanyy01 Vitius
        Ha nem értesz valamihez ne mondj róla véleményt....

        Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...

        Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
        Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....

        A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...

        Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....

        Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????

        ( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )

        Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....

        Üdvözlettel :

        egy haditechnikai mérnök.
        (Ez egy válasz sanyy01 üzenetére (2009. 05. 16. szombat 16:06), amit ide kattintva olvashatsz)
        sanyy01
        2009. 05. 16. szombat 16:06
        Nem szoktál tv -t nézni:???Miért kell rögtön kamut kiáltani???Amugy egyáltalán nem kamu...kb 2 hete volt az egyik müholdas csatornán mutatták.Kb 4-5 éve történt meg hogy egy elektromos hiba miatt történt egy amerikai anyahajón.Sajnálatosan 3 gép felrobbant és egy páran meg is haltak.A tüzet nehezen tudták megfékezni de sikerült.Persze nem kapott nagy viszhangot ez a kis baki de valóban megtörtént.Ugy hogy kár egyből kamut kiáltani.!!!!
        2009. 05. 17. vasárnap 04:23  #13
        Jano_1 Jano_1
        Jó a pasi reflexe smile
        2009. 05. 16. szombat 16:06  #12
        sanyy01 Vitius sanyy01
        Nem szoktál tv -t nézni:???Miért kell rögtön kamut kiáltani???Amugy egyáltalán nem kamu...kb 2 hete volt az egyik müholdas csatornán mutatták.Kb 4-5 éve történt meg hogy egy elektromos hiba miatt történt egy amerikai anyahajón.Sajnálatosan 3 gép felrobbant és egy páran meg is haltak.A tüzet nehezen tudták megfékezni de sikerült.Persze nem kapott nagy viszhangot ez a kis baki de valóban megtörtént.Ugy hogy kár egyből kamut kiáltani.!!!!
        (Ez egy válasz Vitius üzenetére (2009. 05. 15. péntek 17:53), amit ide kattintva olvashatsz)
        Vitius
        2009. 05. 15. péntek 17:53
        Nagy kamu az egész....

        A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...

        ( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...

        Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....

        ( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
        2009. 05. 16. szombat 14:03  #11
        bkvd bkvd
        Ügyes !
        2009. 05. 15. péntek 17:53  #10
        Vitius Vitius
        Nagy kamu az egész....

        A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...

        ( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...

        Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....

        ( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
        2009. 05. 15. péntek 12:12  #9
        pethob pethob
        oplá
        2009. 05. 15. péntek 10:47  #8
        NICK_33 NICK_33
        RÉGGGIIII!
        2009. 05. 15. péntek 07:13  #7
        bubuska bubuska
        Elcseszte a pilóta!!!
        2009. 05. 15. péntek 04:44  #6
        zapad zapad VIP
        nyugi később robban..
        2009. 05. 14. csütörtök 23:43  #5
        Törölt felhasználó (112574) VIP
        tényleg lehet új képeket is feltölteni... mostanában uncsi az élet, nem történik semmi? válság van?
        2009. 05. 14. csütörtök 18:57  #4
        Törölt felhasználó (379579)
        tudnátok olyan képet felrakni ami nem volt már legalább iszonyatosan kibacottul sokszor és nem régebbiek, mint az első Trabant????
        2009. 05. 14. csütörtök 18:48  #3
        nahodka nahodka VIP
        mekkora balfasz...
        2009. 05. 14. csütörtök 18:44  #2
        frufus frufus
        Oh shitt!!!!
        / 2