Talán csak annyit, hogy ő az autósport történetének egyik legjobb-, de vitathatatlanul legeredményesebb versenyzője?
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2010. 04. 17. szombat 09:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2010. 04. 17. szombat 09:52
Azt tudnám, hogy Ő mi a szart keres az F1-ben:
Neki egy nyugdíjas klubban lenne a helye! Nemdebár?
Hé Te agyilag gazos válszolj rá!!!
Neki egy nyugdíjas klubban lenne a helye! Nemdebár?
Hé Te agyilag gazos válszolj rá!!!
Valószínűleg nem működik a klíma.
Ezek a fotók Németországban készültek, egy buszból
Úgy néz ki, hogy a légzsákok viszont rendben vannak !
Ezek a fotók Németországban készültek, egy buszból
Úgy néz ki, hogy a légzsákok viszont rendben vannak !
Hát igen! Ismét egy új csoport. Szóval maguk akarnak megtanulni vezetni, akarom mondani jogosítványt szerezni.
Remélem bukósisakot mindenki hozott magával! Nem, nem az a macakendő ott az idősebb hölgy fején nem lesz elég!
Akkor bemutatkozás! Ez itt az autó. Még 0 km-es, de ahogy magukra vetem a tekintetem, 10 km-nél nem fut többet totálkárig. Nincs benne ABS, sem EDS, de ÁFA az van, úgyhogy vigyázzanak.
Előre felhívom a tisztelt tanulók figyelmét, hogy a jogosítványt nem a vizsgaidő alatt a szélvédőre gyűjtött gyalogosok száma alapján kapják meg! Kérem az első kamikázét!
Hölgyem, ha már most eltakarja a szemét, mit csinál majd közvetlen balesetveszélynél? Akkor induljunk! Jaj, de ügyesen elindította, pedig a kulcs még itt van a zsebemben. Mondja mi a tisztelt férje foglalkozása?
Nagyon szép volt ez a rutinkör! Miután az a két úr ott előveszi az emelőt és felemeli a kocsit, addig a többiek megpróbálják a még használható bójákat a kocsi alól kiszedni és újra felállítani.
Maga miért nem szállt még be? Hogy nincs nyitva az ajtó? Uram ez nem busz, hogy mindent a sofőr csinál! Húzza fel a kilincset! Ne annyira...! Hogy áll az az ajtó? ... Mint a Lamborghinin!
Óóóó, ismét egy hölgy, nagyon jó! Hogyan kedves?! Ja hogy szimpatikusak a pedálok? Árulja el nekem milyen tanuló volt?! Aha, látom tovább nem jutunk, ezért lámpát kapcsolgatni megtanítom. Ha egyet kattint semmi sem történik, ha kettőt, akkor a szembejövő csúnyán villogni kezd, ha hármat, akkor...neeeee! Tudtam, hogy letöri!
Ki jön? Magácska elég fiatal! Igen, tényleg nem zsetonnal megy, maga nagyon jó megfigyelő. És áramszedő sincsen hátul, úgy bizony! Nem kémnek készült valamikor? Ha kigyönyörködte magát a visszapillantó tükörben, talán indulhatnánk. Szépen engedte fel a kuplungot, de ha gyakran fog így elindulni, a várakozók asztmát kapnak a gumifüsttől!
Uram, ha becsatolta magát indulhatunk. Mit csinál? Ez nem bicaj, hogy a két szélső pedált felváltva kell taposni! Most kimegyünk a forgalomba. Balra van egy teherautó, vigyázzunk! Igen ez itt jobbra a járda, ahol most megyünk, most egy kicsit balra, vissza az útra! Én a villanyoszlop után gondoltam, nem vele. Ha gyakrabban fékezne, a Zil hátulja nem hagyna olyan mély nyomokat a motorháztetőben. Fektessem az anyósa képét a fékpedálra, hogy rá merjen lépni?
Maga az utolsó? Kár, pedig még nyitva van a roncstelep! Miért nem megy? Sebességbe kéne tenni! Nem, nem rögtön RAKÉTA fokozatba. Hogy kapcsolgat? Mint egy zárlatos telefonközpont. Lottóznia kéne, tudja! Nyolcadszorra még senkinek sem sikerült ma megtalálni az egyest. Jöjjön, maga lesz az utolsó! Nem mohikán, ne féljen! Most meg hová fut? A WC nem arra van!
Remélem bukósisakot mindenki hozott magával! Nem, nem az a macakendő ott az idősebb hölgy fején nem lesz elég!
Akkor bemutatkozás! Ez itt az autó. Még 0 km-es, de ahogy magukra vetem a tekintetem, 10 km-nél nem fut többet totálkárig. Nincs benne ABS, sem EDS, de ÁFA az van, úgyhogy vigyázzanak.
Előre felhívom a tisztelt tanulók figyelmét, hogy a jogosítványt nem a vizsgaidő alatt a szélvédőre gyűjtött gyalogosok száma alapján kapják meg! Kérem az első kamikázét!
Hölgyem, ha már most eltakarja a szemét, mit csinál majd közvetlen balesetveszélynél? Akkor induljunk! Jaj, de ügyesen elindította, pedig a kulcs még itt van a zsebemben. Mondja mi a tisztelt férje foglalkozása?
Nagyon szép volt ez a rutinkör! Miután az a két úr ott előveszi az emelőt és felemeli a kocsit, addig a többiek megpróbálják a még használható bójákat a kocsi alól kiszedni és újra felállítani.
Maga miért nem szállt még be? Hogy nincs nyitva az ajtó? Uram ez nem busz, hogy mindent a sofőr csinál! Húzza fel a kilincset! Ne annyira...! Hogy áll az az ajtó? ... Mint a Lamborghinin!
Óóóó, ismét egy hölgy, nagyon jó! Hogyan kedves?! Ja hogy szimpatikusak a pedálok? Árulja el nekem milyen tanuló volt?! Aha, látom tovább nem jutunk, ezért lámpát kapcsolgatni megtanítom. Ha egyet kattint semmi sem történik, ha kettőt, akkor a szembejövő csúnyán villogni kezd, ha hármat, akkor...neeeee! Tudtam, hogy letöri!
Ki jön? Magácska elég fiatal! Igen, tényleg nem zsetonnal megy, maga nagyon jó megfigyelő. És áramszedő sincsen hátul, úgy bizony! Nem kémnek készült valamikor? Ha kigyönyörködte magát a visszapillantó tükörben, talán indulhatnánk. Szépen engedte fel a kuplungot, de ha gyakran fog így elindulni, a várakozók asztmát kapnak a gumifüsttől!
Uram, ha becsatolta magát indulhatunk. Mit csinál? Ez nem bicaj, hogy a két szélső pedált felváltva kell taposni! Most kimegyünk a forgalomba. Balra van egy teherautó, vigyázzunk! Igen ez itt jobbra a járda, ahol most megyünk, most egy kicsit balra, vissza az útra! Én a villanyoszlop után gondoltam, nem vele. Ha gyakrabban fékezne, a Zil hátulja nem hagyna olyan mély nyomokat a motorháztetőben. Fektessem az anyósa képét a fékpedálra, hogy rá merjen lépni?
Maga az utolsó? Kár, pedig még nyitva van a roncstelep! Miért nem megy? Sebességbe kéne tenni! Nem, nem rögtön RAKÉTA fokozatba. Hogy kapcsolgat? Mint egy zárlatos telefonközpont. Lottóznia kéne, tudja! Nyolcadszorra még senkinek sem sikerült ma megtalálni az egyest. Jöjjön, maga lesz az utolsó! Nem mohikán, ne féljen! Most meg hová fut? A WC nem arra van!
Azt tudnám, hogy Ő mi a szart keres az F1-ben:
Neki egy nyugdíjas klubban lenne a helye! Nemdebár?
Hé Te agyilag gazos válszolj rá!!!
Neki egy nyugdíjas klubban lenne a helye! Nemdebár?
Hé Te agyilag gazos válszolj rá!!!
motorkiállítás
Motorozgatok kakucson.
Az én kedvencem továbbra is:
na akkor tom!
tégy be Talmáról is egy képet! akkor biztos Ő is nyerni fog!
tégy be Talmáról is egy képet! akkor biztos Ő is nyerni fog!
Ez ma nagyon aktuális !!! Végre nyert a Ferrari !
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2009. 08. 29. szombat 11:42), amit ide kattintva olvashatsz)
A visszatérés krónikája - cáfolat, bejelentés, fájdalmas visszalépés
Schumacher visszatérésének lehetősége akkor merült fel, amikor a Ferrari pilótája, Felipe Massa a bő két héttel ezelőtti Magyar Nagydíj időmérő edzésén súlyos koponyasérülést szenvedett. A brazil napokig életveszélyes állapotban volt, és bár a hungaroringi futamot négyhetes nyári szünet követte, arra semmi esély nem volt, hogy Massa ott lehessen a következő futamon, az Európa Nagydíjon. Michael Schumacher neve úgy is elsőként ugrott be mindenkinek - szurkolóknak és szaktekintélyeknek egyaránt -, hogy a 2006-os szezon vége óta nem versenyzett, legalábbis autóval nem. F1-es pályafutása után a német klasszis ugyanis régi, elfojtott szenvedélyének hódolva motorra pattant, és végül most ez lett a veszte.
Ez év februárjában ugyanis hatalmasat esett, és mint hetekkel később kiderült, a nyaka súlyosan meg is sérült. Massa magyarországi balesetét követően napokig maga Schumacher és teljes menedzsmentje is cáfolta a visszatérést, ám július 29-én mégis bejelentették, hogy ő helyettesíti lábadozó kollégáját. A fizikális tréningek mellett a 40. születésnapját januárban betöltő pilóta szimulátorozással és gokartozással készült, miközben a németországi Bad Nauheim-i sportklinikán számtalan vizsgálatnak vetette alá magát. Egy alkalommal a Ferrari 2007-es modelljét is kipróbálhatta, az idei modellel azonban néhány rivális istálló tiltakozása miatt nem körözhetett. Bár mindenki bizakodó volt, a fájdalom végül győzött, így a felajzott szurkolóknak marad a csalódás, emlékeikből kell felidézniük, hogy milyen az, amikor Michael Schumacher Forma-1-es autót vezet.
Schumacher visszatérésének lehetősége akkor merült fel, amikor a Ferrari pilótája, Felipe Massa a bő két héttel ezelőtti Magyar Nagydíj időmérő edzésén súlyos koponyasérülést szenvedett. A brazil napokig életveszélyes állapotban volt, és bár a hungaroringi futamot négyhetes nyári szünet követte, arra semmi esély nem volt, hogy Massa ott lehessen a következő futamon, az Európa Nagydíjon. Michael Schumacher neve úgy is elsőként ugrott be mindenkinek - szurkolóknak és szaktekintélyeknek egyaránt -, hogy a 2006-os szezon vége óta nem versenyzett, legalábbis autóval nem. F1-es pályafutása után a német klasszis ugyanis régi, elfojtott szenvedélyének hódolva motorra pattant, és végül most ez lett a veszte.
Ez év februárjában ugyanis hatalmasat esett, és mint hetekkel később kiderült, a nyaka súlyosan meg is sérült. Massa magyarországi balesetét követően napokig maga Schumacher és teljes menedzsmentje is cáfolta a visszatérést, ám július 29-én mégis bejelentették, hogy ő helyettesíti lábadozó kollégáját. A fizikális tréningek mellett a 40. születésnapját januárban betöltő pilóta szimulátorozással és gokartozással készült, miközben a németországi Bad Nauheim-i sportklinikán számtalan vizsgálatnak vetette alá magát. Egy alkalommal a Ferrari 2007-es modelljét is kipróbálhatta, az idei modellel azonban néhány rivális istálló tiltakozása miatt nem körözhetett. Bár mindenki bizakodó volt, a fájdalom végül győzött, így a felajzott szurkolóknak marad a csalódás, emlékeikből kell felidézniük, hogy milyen az, amikor Michael Schumacher Forma-1-es autót vezet.
a király kategóriába rég láttam ilyen versenyt...
sztem akkor még 500 ccm volt csak!
Rossi a király!!!
Talma
féltettem mikor kirúgta Aspart.... de 5. 6.nak versenyzőnek lenni egy csapatnál pusztán azért, mert nem spanyol...
szokni kell a motort! az osztán bisztoss (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2009. 06. 16. kedd 08:53), amit ide kattintva olvashatsz)
sztem akkor még 500 ccm volt csak!
Rossi a király!!!
Talma
féltettem mikor kirúgta Aspart.... de 5. 6.nak versenyzőnek lenni egy csapatnál pusztán azért, mert nem spanyol...
szokni kell a motort! az osztán bisztoss (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2009. 06. 16. kedd 08:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2009. 06. 16. kedd 08:53
motogp zsííír volt! csak a végét láttam, de a lényegről nem maradtam le
talmának meg drukkoljunk, hogy gyorsan megismerja a motrot. eddig nem rossz! a hétfői teszten is fél sec-t faragott az edzésidejéből, igy már csak kb 0,7-re volt az uccsóelőtti haydentől,és kb 3-ra az 1. dovi-tól.
talmának meg drukkoljunk, hogy gyorsan megismerja a motrot. eddig nem rossz! a hétfői teszten is fél sec-t faragott az edzésidejéből, igy már csak kb 0,7-re volt az uccsóelőtti haydentől,és kb 3-ra az 1. dovi-tól.
motogp zsííír volt! csak a végét láttam, de a lényegről nem maradtam le
talmának meg drukkoljunk, hogy gyorsan megismerja a motrot. eddig nem rossz! a hétfői teszten is fél sec-t faragott az edzésidejéből, igy már csak kb 0,7-re volt az uccsóelőtti haydentől,és kb 3-ra az 1. dovi-tól. (Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2009. 06. 15. hétfő 08:17), amit ide kattintva olvashatsz)
talmának meg drukkoljunk, hogy gyorsan megismerja a motrot. eddig nem rossz! a hétfői teszten is fél sec-t faragott az edzésidejéből, igy már csak kb 0,7-re volt az uccsóelőtti haydentől,és kb 3-ra az 1. dovi-tól. (Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2009. 06. 15. hétfő 08:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2009. 06. 15. hétfő 08:17
sajna nyem láttam!!!
Bezzeg a tegnapi Moto GP
Vazze a Rossi vs Lorenzo nem wót semmi...
Talma...
hmmm végre versenyet!
de ezt még kell tanulnia!
de ha év vége felé már pontokért harcol akkor kihozza magából a maximumot!
Te meg láthatóan megint nem értesz a forma egyhöz!
de ez qrva jóóóó:
futnod kéne mellette és adagolni neki a kw-t pont ééééénnnnnn???? akinek állandójan leesik a vérének a nyomása
Bezzeg a tegnapi Moto GP
Vazze a Rossi vs Lorenzo nem wót semmi...
Talma...
hmmm végre versenyet!
de ezt még kell tanulnia!
de ha év vége felé már pontokért harcol akkor kihozza magából a maximumot!
Te meg láthatóan megint nem értesz a forma egyhöz!
de ez qrva jóóóó:
futnod kéne mellette és adagolni neki a kw-t pont ééééénnnnnn???? akinek állandójan leesik a vérének a nyomása