Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 02. 23. péntek 22:43  #466
numlOck numlOck VIP
[IMG]http://forums.pcapex.com/attachments/anything_goes/39633d1159295083-new_babe_thread-babe.jpg[ /IMG]
2007. 02. 23. péntek 22:42  #465
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:41  #464
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:41  #463
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:39  #462
numlOck numlOck VIP
[IMG]http://www.drifting.es/wp-content/fotos/campeonatos/formula-drift/formula-drift-sonoma.jpg[/I MG]
2007. 02. 23. péntek 22:37  #461
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:36  #460
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:36  #459
numlOck numlOck VIP
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 23. péntek 22:35  #458
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:34  #457
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:34  #456
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:33  #455
numlOck numlOck VIP
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 23. péntek 22:32  #454
numlOck numlOck VIP
2007. 02. 23. péntek 22:01  #453
arpi11 arpi11 VIP
Nem bele okoskodni akarok a nagyok dolgába de mindkettőtöknek van is meg nincs is igaza.A sportszűrő betétszűrőként minden típusnál hoz egy kicsi pluszt általában rugalmasságban és nyomatékban ,lóerőben kevésbé.A mai elektronikával szerelt motorok utánamennek minden további nélkül a plusz levegőnek különben nem tudnának extrém körülmények között üzemelni megbízhatóan pl.nyári meleg,téli mínuszok,magaslati ritka levegő,párás idő.Ezért vennak a szenzorok a légáram útjába hőmérséklet, nyomás,ménnyiség.Ugyannakkor a karbis motor jóval érzékenyebb ezekre a dolgokra mert ott egy ideális beállításhoz képest kevesebbet tud utánamenni a szabályzással bár ott is van féklevegő fúvóka meg egy két trükk.A direkt szűrőnél már más a helyzet mert ott komolyabban rontod el a gyárilag kikisérletezett áramlási beállítást. Pl. ha egy béka lámpás honda civikre direktet raksz bizonyos tartományba 5-6pacit elvesztesz ugyanakkor fent csak 2-3lovat nyersz és nagyon szar lesz a nyomatékgörbe.Érzésre úgy fog menni az autó, mint az állat egy bizonyos fordulaton ,ugyanakkor odaállsz egy széria mellé és csak nézel hogy a hangtuningod alig ér valamit.Viszont az tény hogy a szivászaj hangja qrva jó.Elektronyos kompri meg tényleg van asszem az atc tulajának volt ilyen civikje.Az is tény ,hogy nagyon sok tulaj meglepődne ha vennék a fáradtságot és hangolnának egyet az autócskájukon padon, hogy milyen pici dolgokal lehet találni még pacákat egy mociban, akár egy precíz vezérlés állítás egy jó gyertya vagy egy jó kipufrendszer ami megint nem arról szól, hogy milyen hangos.
2007. 02. 23. péntek 21:50  #452
oooooooo oooooooo
Ne félj résen leszek!Na húzok mert az asszony követelőzik!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 23. péntek 21:39
ja azt elfelejtettem mondani, hogy fogom részletezni a dolgokat! de csak mindent finoman, hogy hátha a kevesebb szöveget többen elolvassák! mindenre kitérek majd konkrétan! hátha majd akkor megbocsátod nekem az elírásokat!
2007. 02. 23. péntek 21:39  #451
Törölt felhasználó (69371)
ja azt elfelejtettem mondani, hogy fogom részletezni a dolgokat! de csak mindent finoman, hogy hátha a kevesebb szöveget többen elolvassák! mindenre kitérek majd konkrétan! hátha majd akkor megbocsátod nekem az elírásokat!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:35), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:35
Az a bajom hogy ez az egész motortuning túl bonyolult ahhoz hogy így írni lehessen róla.Itt annyi tényező van,ami nélkül az egész dolog kudarcra van ítélve.Ezt évekig kellene tanulni,sok helyen olvasok ilyesmiket,és mi akik valamennyire otthon vagyunk a témában-kollégák-ezt többször megbeszéljük.Ez a tunning dolog 95% gátlástalan marketing,nem a tulajokat szolgálja,hanem a profitot.
2007. 02. 23. péntek 21:35  #450
oooooooo oooooooo
Az a bajom hogy ez az egész motortuning túl bonyolult ahhoz hogy így írni lehessen róla.Itt annyi tényező van,ami nélkül az egész dolog kudarcra van ítélve.Ezt évekig kellene tanulni,sok helyen olvasok ilyesmiket,és mi akik valamennyire otthon vagyunk a témában-kollégák-ezt többször megbeszéljük.Ez a tunning dolog 95% gátlástalan marketing,nem a tulajokat szolgálja,hanem a profitot.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:29), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 23. péntek 21:29
jó oké! nem haragszom! de amiket írok (bár lehet néha elírok valamit), azok bevállt dolgok, én is máshol olvasom őket, és nem egy helyen olvasom ezeket! szerintem amit többen állítanak, annak van igazság alapja!
2007. 02. 23. péntek 21:35  #449
Törölt felhasználó (69371)
ezt mire érted, hogy képes vagyok visszakozni???
tudod nincs olyan emberrel kedvem vitázni akit csípek! olyan pedig kevés van! wink
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:29
Végre volt egy kis pezsgés.Egyébként te képes vagy arra hogy visszakozz!-Ezt nekem is meg kéne tanulnom! eljen levele
2007. 02. 23. péntek 21:29  #448
Törölt felhasználó (69371)
jó oké! nem haragszom! de amiket írok (bár lehet néha elírok valamit), azok bevállt dolgok, én is máshol olvasom őket, és nem egy helyen olvasom ezeket! szerintem amit többen állítanak, annak van igazság alapja!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:26
Csak a javadra kötözködök hidd el!
2007. 02. 23. péntek 21:29  #447
oooooooo oooooooo
Végre volt egy kis pezsgés.Egyébként te képes vagy arra hogy visszakozz!-Ezt nekem is meg kéne tanulnom! eljen levele
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:25), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 23. péntek 21:25
én is elírhatok valamit! de nem haragszok érte ha szólnak!
/ 130