Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 11. 28. szerda 16:16  #2046
Törölt felhasználó (69371)
hihi! de fasza! köszi, már jó napom lett!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 20:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 26. hétfő 20:39
dako84-nek sok sok szeretettel nyes nyes


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 11. 28. szerda 14:29  #2045
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez





2007. 11. 27. kedd 19:14  #2044
sony82 sony82
Ki a f...m az a zolii888?azt irja hogy a #2138. hozzászolásnál látható 206-os az az övé???? a nagy szart.az az autó a haveromé!!!te csak szeretnél ilyet szerintem!!!!
2007. 11. 27. kedd 08:45  #2043
Yocoo Yocoo
Úgy értettem a sebesség nem korlátozást, h Europában az elektronika 240-nél tilt, míg japánban a teljesítmény kerül korlátozásra 280 LE-nél.
2007. 11. 26. hétfő 21:25  #2042
Yocoo Yocoo
Cusco kuplung, endless vagy brembo fék stb.
ECU-t bármikor átírják.
Japánban nem a sebesség van korlátozva hanem a teljesítmény 280 LE-ben.
A belpiacos japó autók sokkal durvább felszereltségűek, mint az exportra szántak. Van pl régi Mitsu Colt 1.6-os motorral kb 160 lovas verzióban, de Subarunál maradva nem véletlenül csak Japánban van Forester és Legacy STi.
USA-ban pl 2,5 blokkot használnak az STi-ben Japánban csak 2 literest.


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 11. 26. hétfő 20:39  #2041
Yocoo Yocoo
dako84-nek sok sok szeretettel nyes nyes


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 19:49), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 11. 26. hétfő 19:49
azon lepődnék meg ha nem Subarut tennél fel! eplus2
2007. 11. 26. hétfő 19:49  #2040
Törölt felhasználó (69371)
azon lepődnék meg ha nem Subarut tennél fel! eplus2
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 17:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 26. hétfő 17:55
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 11. 26. hétfő 17:55  #2039
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 11. 26. hétfő 17:51  #2038
Yocoo Yocoo
Japok inkább USA eszközöket használnak féknek valóban a brembo-t választják, akkor ha nem endless-t, Turbónak inkább IHI-t, vagy Greddy-t.
Övet ülést esetleg használnak olaszt.

Én ezt tapasztaltam.

előző kommentemben Magnetti Marellit akartam írni.
2007. 11. 26. hétfő 17:39  #2037
Yocoo Yocoo
Jellemzőbb inkább a francia(Valeo), olasz(Magnetti Mirelli) és német(Bosch) elektronika használata.
Tiszaújvárosban készül például az Audi, Merci és még ha jól emlékszem a BMW számára készülő elektronikai berendezések egy része (JCI a beszállítója az Audinak és Mercinek), amit magyar dolgozók raknak össze és legalább 10x tesztelik le - amit víz érhet azt a készülékházzal együtt vízalá nyomják és ha nem engedte be a folyadékot az mehet tovább - mire berakják a tároló rekeszbe és kamionra kerül. Ha 1 raklapon kiválasztanak egy ilyen modult és találnak 1 db hibás készüléket akkor végignézik az egész raklapot darabonként, ha találnak még 1-et akkor az egész műszak alatt elkészült modulokat egyesével vizsgálnak át és ezután engedik ki a gyárkapun.
Mindezt távol keleti alkatrészekből csinálják.
Egy ECU 0.4(!) másodperc alatt (re)bootol be.
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 25. vasárnap 12:59), amit ide kattintva olvashatsz)
tom1019 tom1019 VIP Admin
2007. 11. 25. vasárnap 12:59
nem tartom kizártnak, hogy igazad van (biztosan értesz hozzá), de szerintem az új évjáratú sportkocsiknál (mint a példámnál is) kevésbé fordul elő ilyen probléma, arról nem is beszélve, hogy egyre több kisegítő alkatrész (mint pld egy tömítés garnirúra, vezérlő számítógéppanel stb.) érkezik a távolkeletről, ill. használnak fel a nyugati autókhoz.
2007. 11. 25. vasárnap 20:36  #2036
oooooooo oooooooo
Befejezhetjük,de akkor megint beáll a topic 1 hétre minimum,ha ez jobb,felőlem lehet.Lenne még pár érvem ellened,de eröltetni én sem akarom a dolgot.

Szerintem semmi probléma nincsen abban,ha két ember véleményt cserél egy autós videóról egy autós topicban.
Akit nem érdekel görgethet,akit meg érdekel az elolvassa,hozzá is fűzheti véleményét,sőt még tanulhat is valamit belőle.
Amíg a stílus nem agresszív,addig ezzel semmi gond.

Mindenkit más mélységekben érdekel a téma,aki nézegetni szereti a kocsikat,annak is van itt elég látnivaló,én is rakosgatok néha.

Amúgy is elég gyenge ez a topic,engem nem érdekel a forma 1,nem is szólok bele de elolvasom,azonkívül nem sok érdemleges párbeszéd zajlik itt.
Nehogymá ez legyen a gond,hogy valaki mégis irogat ide!

/ha egy hét alatt 5 ember benéz ide,akkor sokat mondtam/


Szóval legyen újra csend?

2007. 11. 25. vasárnap 17:59  #2035
oooooooo oooooooo
Öld meg az autót

Toyotával is megeshet,de azt hiszem ez már megette a kenyere javát.Elég jól bírja víz nélkül is.
2007. 11. 25. vasárnap 16:56  #2034
oooooooo oooooooo
'a hűtő biztonsági szelepe engedett.'

A hűtő biztonsági szelepe?Van a hűtőn ilyen,az a feladata hogy mikor üzemmelegre melegszik a motor,a táguló vízből kiengedjen pár centilitert.
A kivezető csöve max 10-es átmérő,és a kiegyenlítő tartályba vezet,kifelé onnan nem jöhet semmi.Főleg nem ilyen gőzfelhő!

Úgy látszik még nem láttál olyat mikor lenyomja a motor a vízcsövet,vagy a bilincs melett letépí.

A gátrepedés itt nem játszik,ugyanis annak a víztérhez semmi köze!

Ha bedolgozik a hűtőbe a motor /tömítés v. hengerfej repedés/ a nyomás előbb-utóbb szétnyom valamit.

Ennek semmi köze ahhoz hogyan használják,ugyanis egy ilyen motornak órákon át bírnia kell ezt,nem véletlenül szabályozza az elektronika a fordulatot.

Bármilyen kocsin előfordulhat bármi,de olaszoknál gyakoribbak az ilyen problémák.

2007. 11. 25. vasárnap 12:59  #2033
tom1019 tom1019 VIP Admin
nem tartom kizártnak, hogy igazad van (biztosan értesz hozzá), de szerintem az új évjáratú sportkocsiknál (mint a példámnál is) kevésbé fordul elő ilyen probléma, arról nem is beszélve, hogy egyre több kisegítő alkatrész (mint pld egy tömítés garnirúra, vezérlő számítógéppanel stb.) érkezik a távolkeletről, ill. használnak fel a nyugati autókhoz.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 25. vasárnap 12:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 25. vasárnap 12:18
'minden normális autónál előfordulhat extrém igénybevételnél.'

Hát pont nem!

Pont egy sportautónál fontos,hogy a hűtőrendszer hibátlanul működjön,mert ezekkel az autókkal így kell autózni /persze zárt pályán/.

Ennek az esetnek 95% hogy semmi köze a hűtőrendszerhez.
Itt szétdurrant egy vízcső,a biztonsági szelep a sapkánál már nem bírta elvezetni a túlnyomást,ez a motor lazán hengerfejes,és bedolgozott a hűtőbe.

Ha az olaszok nem olyan gagyi tömítéseket használnának,akkor nem lehetne őket hengerfejesre hajtani,és nem ömlene belőlük állandóan az olaj.
Lehet hogy ezeket a japánokkal kéne gyártatniuk. smile
2007. 11. 25. vasárnap 12:18  #2032
oooooooo oooooooo
'minden normális autónál előfordulhat extrém igénybevételnél.'

Hát pont nem!

Pont egy sportautónál fontos,hogy a hűtőrendszer hibátlanul működjön,mert ezekkel az autókkal így kell autózni /persze zárt pályán/.

Ennek az esetnek 95% hogy semmi köze a hűtőrendszerhez.
Itt szétdurrant egy vízcső,a biztonsági szelep a sapkánál már nem bírta elvezetni a túlnyomást,ez a motor lazán hengerfejes,és bedolgozott a hűtőbe.

Ha az olaszok nem olyan gagyi tömítéseket használnának,akkor nem lehetne őket hengerfejesre hajtani,és nem ömlene belőlük állandóan az olaj.
Lehet hogy ezeket a japánokkal kéne gyártatniuk. smile
2007. 11. 25. vasárnap 10:34  #2031
oooooooo oooooooo
Hm!


Olasz minőség?-furán hangzik.
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 24. szombat 18:36), amit ide kattintva olvashatsz)
tom1019 tom1019 VIP Admin
2007. 11. 24. szombat 18:36
valahol itt kezdődik egy jó autó:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

ezekkel a piros tragacsokkal lehet a bp-i éjszakában csajozni...
és itt fejeződik be:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
eplus2
(csak hogy más szín is legyen ebben a hsz-ben!)

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

végül egy kis F1:


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

2007. 11. 24. szombat 18:36  #2030
tom1019 tom1019 VIP Admin
valahol itt kezdődik egy jó autó:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

ezekkel a piros tragacsokkal lehet a bp-i éjszakában csajozni...
és itt fejeződik be:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
eplus2
(csak hogy más szín is legyen ebben a hsz-ben!)

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

végül egy kis F1:


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

2007. 11. 23. péntek 20:26  #2029
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 11. 23. péntek 09:24  #2028
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 11. 22. csütörtök 14:22  #2027
Yocoo Yocoo
Végleg zátonyra futott a Prodrive Forma-1-es projektje?


Az utóbbi időben igen nagy a csend a Prodrive istálló körül, ami az autoweek.com értesülései szerint nem véletlen, hiszen a 2008-as Forma-1-es indulásra jogot kapó csapatnak állítólag végleg befellegzett.

A David Richards vezette alakulat a tervek szerint a McLaren-Mercedestől vásárolt volna komplett autót, ám erre egyelőre nincs mód.

A csapatok ugyanis még mindig nem írták alá a Concorde Egyezményt, mivel nem minden gárda vezetősége szorgalmazza azt, hogy lehessen vásárolt karosszériával versenyezni, hiszen ez nem lenne igazságos azokkal szemben, akik pénzt áldoznak a fejlesztésre, és évek óta konstruktőrként működnek.

Ez pedig nem sok jót jelent a Prodrive számára, hiszen az újoncnak arra már nincs ideje, hogy egy teljesen új konstrukciót építsen a márciusi rajtig.

A Williams ráadásul annyira ellenzi a vásárolt autók bevezetését, hogy bíróság elé vitte az ügyet. A Prodrive a múlt hónap végén állt a Motorsport Világtanács elé, ahol tisztáznia kellett helyzetét. Az AutoWeek magazin szerint a csapat azt kérte, hogy a szezon közepéig kapjon haladékot a debütálásra, ám a Nemzetközi Automobil-szövetség testülete ezt elutasította.
/ 130