Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 11. 13. kedd 12:37  #1986
surdapapa surdapapa
2007. 11. 13. kedd 12:26  #1985
surdapapa surdapapa
2007. 11. 13. kedd 11:46  #1984
surdapapa surdapapa
2007. 11. 13. kedd 11:43  #1983
surdapapa surdapapa
2007. 11. 09. péntek 10:06  #1982
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 11. 06. kedd 17:46  #1981
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 10. 30. kedd 15:50  #1980
gazosgyuri gazosgyuri
Riska soha nm űres...gázpalack...oxigén palack...szerszámos ládák...fittingek...sacc min. 200kg mindig wan benne...és még nm számoltam az én 186kilómat... hehe
A kocsi kiwáló...csak néha hisztis... vigyor2
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 10. 30. kedd 15:08), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 30. kedd 15:08
én a kispolákná gondókodom ezen!

a súly a hajtott kereken lenne!

sajna tapasztalat, h a tgk üresen "meghalnak" a téli úton!

jól pakold meg oszt nem lesz gondod!

mijabajod? én ceretem ezt a kocsit!
2007. 10. 30. kedd 15:08  #1979
surdapapa surdapapa
én a kispolákná gondókodom ezen!

a súly a hajtott kereken lenne!

sajna tapasztalat, h a tgk üresen "meghalnak" a téli úton!

jól pakold meg oszt nem lesz gondod!

mijabajod? én ceretem ezt a kocsit!
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 10. 30. kedd 14:16), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 30. kedd 14:16
Wan pár 100ezer kilométer a seggemben...télen is wezetek..rájadásul nm ez lesz az első hátsó kerekes...
Hát ha tudom,hogy ilesmit írsz be se teszem a képet... levele ...én üljek hátra????...ez hüle!
2007. 10. 30. kedd 14:16  #1978
gazosgyuri gazosgyuri
Wan pár 100ezer kilométer a seggemben...télen is wezetek..rájadásul nm ez lesz az első hátsó kerekes...
Hát ha tudom,hogy ilesmit írsz be se teszem a képet... levele ...én üljek hátra????...ez hüle!
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 10. 30. kedd 13:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 30. kedd 13:59
elsőre aztat hittem, h oljan, min ta zenyém!

de lássam Vanette Cargo!

hát ha sík terepen méc vele nem gond, de télen más vezessen!

mikor vettem nagyon ott volt nálam is a pakliban!

Ósön?

izé Cora?

mer neked nehezéknek be köll ülni hátulra! wink
2007. 10. 30. kedd 13:59  #1977
surdapapa surdapapa
elsőre aztat hittem, h oljan, min ta zenyém!

de lássam Vanette Cargo!

hát ha sík terepen méc vele nem gond, de télen más vezessen!

mikor vettem nagyon ott volt nálam is a pakliban!

Ósön?

izé Cora?

mer neked nehezéknek be köll ülni hátulra! wink
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 10. 30. kedd 13:10), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 30. kedd 13:10
Surdinak!
Nah ő riska!



2007. 10. 30. kedd 13:10  #1976
gazosgyuri gazosgyuri
Surdinak!
Nah ő riska!



2007. 10. 30. kedd 09:28  #1975
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 10. 29. hétfő 17:25  #1974
Törölt felhasználó (69371)
én csak brazil pilótáról beszélek!
amúgyis Schumis voltam, vagyok, leszek! bee1
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 10. 29. hétfő 10:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 29. hétfő 10:31
senna után nincs is olyan pilóta aki annyira jó lenne!

/no mingyá jönnek a csalásimádók oszt ajnározzák a frizet!/
2007. 10. 29. hétfő 16:28  #1973
tom1019 tom1019 VIP Admin
surdi!
iit ne használj piros bemutogatós ikonokat,
az dühöngőbe való! ejnye1
2007. 10. 29. hétfő 14:09  #1972
yanee84 yanee84
a benzinmotort gépkocsi hajtására Karl Benz használta először. akkor tehát ezután aki autót gyártott az vagy lopott vagy csak pénzért vette a tudományt. A porlasztót 1893-ban Bánki Donát és Csonka János találta fel. tehát mondjuk az üzemanyagbefecskendezés elterjedéséig(kb 1960) minden autógyár csak lopott vagy másolt.

nem etikus másolni/lopni az adatokat, de hülyeség azt hinni hogy valahol,ahol tervezés zajlik, ott mindenki legalább a Newton féle axiómáktól újrakezd mindent! koppint,talál,szerez, és néha hozzátesz a saját ötleteiből egy-egy jónak tartottat. nem etikus az sem,amit mi itt a gépészkaron csinálunk,hogy rajzokat,dokumentációkat "újítunk fel" és adjuk be mint saját termék. de SOHA a büdös életben nem lennénk kész vele, ha magunktól csinálnánk mindent az órai anyag alapján. ráadásul még ugyanúgy bele is kötnének a tanárok. a lényeg hogy ne csináljuk túl látványosan,és legyen legalább egy kis egyéniség benne.
2007. 10. 29. hétfő 10:39  #1971
surdapapa surdapapa
képzeld!
pár éve az Arsenal úgy állt fel, h egyetlen angol se volt benne!

és ezért senki se szólta meg Őket anglián kívül!

és azt tudtad, h Carlos Perez nem született magyar?

hallottál már arról, Chie Peng /has név, de lehet telitalálat!/ német válogatott asztaliteniszező?

ja és Boros Tamara horvát válogatott?

Rácz Mariann meg védte a magyar és az osztrák válogatott hálóját is!


soroljam még?????
(Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 10. 28. vasárnap 18:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 28. vasárnap 18:14
Uraim!
Mielőtt itt ölre mentek egymással, egy pici megjegyzés:
A mai F-1-ben 2 olyan csapat van, akik mindent maguk csinálnak, és nem innen-onnan összevásárolt alkatrészt szerelnek be.
Ez nem más, mint a Toyota és a Ferrari.
A "tojgli" még fiatal csapat, a Ferrari meg 50 éve ezt csinálja.
2007. 10. 29. hétfő 10:33  #1970
surdapapa surdapapa
eljen
teljesen igaz amit írsz!
a ferrarinál egyetlen becsülni való ember wót a sumi érában!

az agytröszt Ross Brawn /így köll írni confused /
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 10. 28. vasárnap 16:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 28. vasárnap 16:57
szervezetlen széthúzós tré csapat. nem olyan mint a ferrari,ahol az is meg volt szervezve évekig, hogy percenként hány nyelvcsapással nyalják ki sumaher becses seggét! nem olyan csapat mint a ferrari, ahol kiutálják egyik-másik embert, hogy azt vigyen adatokat a másikhoz,és mindezek után rábizonyítsák a másik csapatra, hogy kémkedett. mert a ferrari nem olyan szervezetlen széthúzós tré csapat. a ferrari csakis a saját találmányaival halad előre,csak a saját adatait használja, soha nem tesz semmit a szabályok ellen. persze, hisz ő hozza a szabályokat.
2007. 10. 29. hétfő 10:31  #1969
surdapapa surdapapa
senna után nincs is olyan pilóta aki annyira jó lenne!

/no mingyá jönnek a csalásimádók oszt ajnározzák a frizet!/
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 10. 28. vasárnap 08:23), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 10. 28. vasárnap 08:23
Massa sokkal jobb pilóta mint jégkása! egy baj van vele: rossz csillagzat alatt született! shakehead
nem tud a versenyekre hangolódni, de Senna után nem is volt olyan brazil, akinek sikerült volna!
2007. 10. 29. hétfő 10:28  #1968
surdapapa surdapapa
hát ez nem igaz!

értetlenségi pótlékot is kapsz???

nem nem ezekre a "csalásaira" gondoltam!
hanem arra amikor Villeneuvet és/vagy Hill-t szándékosan kiütötte a kavicságyba!
vagy amikor kurvára megbüntették, mikor elvették utólag a pontjait ...

vagy mikor monacoba átvágta a sikánt oszt elfeledték kiinteni boxucca áthajtásra /ugyanakkor a másik hímestojást, Alonsot is elfeledték!/

vagy, mikor lábtörése volt Irvine megnyerte vón a VB címet, de a csapat szándékosan elvette tőle az esélyt, mert hogyan jött vóna ki az, h nem sumi szerzi vissza a ferrarinak a vb címet!

wazze soroljam még miért is utálom?
az a szemellenzős aki ezeket nem vette észre és nem mi akik emiatt utáljuk! mf3
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 10. 27. szombat 23:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 27. szombat 23:46
Lüke Surdi!

A forma1-ben csapatok wannak...Kimi nm nyert wolna soha ha nincs Massa!!!
Aki picit is ért az F1-hez az tudta,hogy Kimi box utcás taktikáwal fogja megelőzni Massát...tehát akkor most Kimi csaló???
Tökéletes csapat munkát mutatott be a ferrari komám...csak dícséret illeti őket!
Akár a múltba...hihihi...Te gyagyás!
A mclaren egész éwben bemutatta,hogy milyen egy szerwezetlen széthúzós tréé csapat...a pereskedése meg röhejes és ewwel is csak égette magát!
Kár,hogy ekkora ellenző wan a szemed elött... szomoru1
2007. 10. 29. hétfő 09:32  #1967
yanee84 yanee84
figyi,most nem mindegy, hogy a mérnököket meg a gyártósort vásárolják meg, vagy csak a motorokat? nézd meg pl hogy hány %-ban olasz a ferrrari csapata,és főleg hány %ban japán a toyota! max kb 50. ennyi erőből megvehetné a ferrari is pl a ford-cosworth motorokat,amennyi angol dolgozik náluk,annyi le tud gyártani egy ford motort...
(Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 10. 28. vasárnap 18:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 10. 28. vasárnap 18:14
Uraim!
Mielőtt itt ölre mentek egymással, egy pici megjegyzés:
A mai F-1-ben 2 olyan csapat van, akik mindent maguk csinálnak, és nem innen-onnan összevásárolt alkatrészt szerelnek be.
Ez nem más, mint a Toyota és a Ferrari.
A "tojgli" még fiatal csapat, a Ferrari meg 50 éve ezt csinálja.
/ 130