Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 07. 31. kedd 15:54  #1806
tom1019 tom1019 VIP Admin
Hamilton győzelmet vár a Hungaroringen!

A legutóbbi versenyen, a Nürburgringen megszakadt a McLaren újoncának, Lewis Hamiltonnak idei páratlan eredménysorozata, mivel kilenc futam után először nem állt dobogón és nem szerzett pontot sem. A Hungaroringen azonban szeret vezetni a brit, és ahogy eddig mindig, augusztus első hétvégéjén is győzelemre készül csapatával.

Hamilton tíz verseny után vezeti a világbajnoki sorozatot, ám csapattársa, Fernando Alonso szorosan a nyomában van és kettő pontra megközelítette őt.
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

2007. 07. 31. kedd 13:15  #1805
Törölt felhasználó (94621)
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 07. 30. hétfő 18:34  #1804
Törölt felhasználó (69371)
jajj hagyjuk mááá crazya

lényeg a BMW-nek közel 50-50 minden modelje! nem véletlen, hogy a BMW kijelentette, hogy ők luxus sportkocsikat gyártanak és maradnak a hátsó ill összkeréknél! nem úgy mint a Merci!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 29. vasárnap 20:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 29. vasárnap 20:42
Dako is belinkelte hogy az M3 50-50.De másik 2 bmw-t is,asszem 320 49-51,meg még valamelyik tipus asszem 52-48.Amikor elkezdtük a vitát,3-as sorozatról volt szó,és nem M3-ról.

Dako-nak igaza volt abban hogy van amalyik 50-50.

Abban viszont nekem is,ahogy azt leírtam,hogy motorizáltságtól is nagyban függ,mert a váltó helye valszeg fix,tehát a 6 hengeres dízel jobban előreviszi a súlypontot,mint egy négyhengeres benzines.Nehezebb is-hosszabb is.
2007. 07. 30. hétfő 13:13  #1803
gazosgyuri gazosgyuri
Nekem a cikk olwasása miatt ugrott be a gondolat,hogy idézek mert ha jól emlékszem konkrétumot kértél dakótól...asszem...gondoltam segítek pöttyet nektek... wink
A többi autót nmtom,utána kéne nézni...de gondolom máá nints sok jelentősége... eljen
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 29. vasárnap 20:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 29. vasárnap 20:42
Dako is belinkelte hogy az M3 50-50.De másik 2 bmw-t is,asszem 320 49-51,meg még valamelyik tipus asszem 52-48.Amikor elkezdtük a vitát,3-as sorozatról volt szó,és nem M3-ról.

Dako-nak igaza volt abban hogy van amalyik 50-50.

Abban viszont nekem is,ahogy azt leírtam,hogy motorizáltságtól is nagyban függ,mert a váltó helye valszeg fix,tehát a 6 hengeres dízel jobban előreviszi a súlypontot,mint egy négyhengeres benzines.Nehezebb is-hosszabb is.
2007. 07. 29. vasárnap 20:42  #1802
oooooooo oooooooo
Dako is belinkelte hogy az M3 50-50.De másik 2 bmw-t is,asszem 320 49-51,meg még valamelyik tipus asszem 52-48.Amikor elkezdtük a vitát,3-as sorozatról volt szó,és nem M3-ról.

Dako-nak igaza volt abban hogy van amalyik 50-50.

Abban viszont nekem is,ahogy azt leírtam,hogy motorizáltságtól is nagyban függ,mert a váltó helye valszeg fix,tehát a 6 hengeres dízel jobban előreviszi a súlypontot,mint egy négyhengeres benzines.Nehezebb is-hosszabb is.
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 28. szombat 07:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 28. szombat 07:01
Tegnap megwettem az egyik kedwenc autós újságom...tesztelik benne a BMW M3-sát...
Idézek belöle...
-Az csak természetes,hogy egy modellsorozat csúcswáltozata a legkifinomultabb megoldásokat wonultatja fel.
A 3,8 kg/lóerő tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkező M3-as tengelyenkénti tömegelosztása 50:50%, kormányzási tulajdonsága pedig a menetbiztonsági segédberendezések beawatkozásáig abszolút semleges.

Ennyire tudtam segíteni...mert beugrott a witátok mikor olwastam az újságba a cikket... wink
2007. 07. 29. vasárnap 20:34  #1801
simishake simishake
Balfasz vagyok, nem akar összejönni ez a feltöltés.
2007. 07. 29. vasárnap 11:08  #1800
simishake simishake
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 07. 29. vasárnap 11:06  #1799
simishake simishake
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 07. 28. szombat 07:01  #1798
gazosgyuri gazosgyuri
Tegnap megwettem az egyik kedwenc autós újságom...tesztelik benne a BMW M3-sát...
Idézek belöle...
-Az csak természetes,hogy egy modellsorozat csúcswáltozata a legkifinomultabb megoldásokat wonultatja fel.
A 3,8 kg/lóerő tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkező M3-as tengelyenkénti tömegelosztása 50:50%, kormányzási tulajdonsága pedig a menetbiztonsági segédberendezések beawatkozásáig abszolút semleges.

Ennyire tudtam segíteni...mert beugrott a witátok mikor olwastam az újságba a cikket... wink
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 08. vasárnap 18:23
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
2007. 07. 27. péntek 08:06  #1797
gazosgyuri gazosgyuri
Ja-ja...és láttam,hogy női pilóta is wan...mondtam is magamban,hogy most ez normális?..wagy le a kalappal elötte??? wink
Nm rég azon gondolkodtam,hogy miért nincs női F1 ahol minden pilóta nő...szerintem lenne rá igény...+ jelentkező csajszi is... eljen circling
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 27. péntek 07:54), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 27. péntek 07:54
Kemény,hogy 4 másodperces gyorsulás után,15 másodpercig pörög a kocsi,sok tartalék nem lehet a motorokban,ha így robbannnak fel.Egy repülő hengerfej sem életbiztosítás,a kocsi jól el van szeparálva,viszont egy kerék átmegy bármin,simán agyonvág 5 embert.
A sármelléki reptéren láttam 2 ilyet /persze ott nem volt baleset/,a valóságban 5-ször durvább,mint videón.

Mindenesetre tökös csávó kell,hogy beüljön 7000 ló mögé!
2007. 07. 27. péntek 07:54  #1796
oooooooo oooooooo
Kemény,hogy 4 másodperces gyorsulás után,15 másodpercig pörög a kocsi,sok tartalék nem lehet a motorokban,ha így robbannnak fel.Egy repülő hengerfej sem életbiztosítás,a kocsi jól el van szeparálva,viszont egy kerék átmegy bármin,simán agyonvág 5 embert.
A sármelléki reptéren láttam 2 ilyet /persze ott nem volt baleset/,a valóságban 5-ször durvább,mint videón.

Mindenesetre tökös csávó kell,hogy beüljön 7000 ló mögé!
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 27. péntek 07:38), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 27. péntek 07:38
Nm gyenge...engem semmiwel sem tudnának ráwenni,hogy beüljek 1 ilyen szörnybe...wmikor néztem a tw-be ezt is de pont emiatt hagytam abba...az a kerék ami elszállt a fancba az nm semmi...ha az wkit eltalál annak szewasz...
2007. 07. 27. péntek 07:38  #1795
gazosgyuri gazosgyuri
Nm gyenge...engem semmiwel sem tudnának ráwenni,hogy beüljek 1 ilyen szörnybe...wmikor néztem a tw-be ezt is de pont emiatt hagytam abba...az a kerék ami elszállt a fancba az nm semmi...ha az wkit eltalál annak szewasz...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 26. csütörtök 21:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 26. csütörtök 21:49
2007. 07. 26. csütörtök 21:49  #1794
oooooooo oooooooo
2007. 07. 25. szerda 18:22  #1793
yanee84 yanee84
én elhiszem,hogy TE neki adsz igazat. de ez hülyeség,hogy massa lett volna az ideális íven! az ideális ív az, amin az ADOTT KÖRÜLMÉNYEK KÖZT a leggyorsabban lehet haladni. alonso előzött,tehát gyorsabban haladt,mint massa, azaz ideális(abb) íven volt mint massa. sőt az is lehet,hogy massának és a ferrarijának az volt az ideális(tehát a ferrarival ott lehetett leggyorsabban haladni), alonsonak meg egy másik ív. tehát szerintem hülyeség ez az ideális ív!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 24. kedd 16:25), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 24. kedd 16:25
ha kilökik egymást, akkor hidd el Massa-nak adnak igazat! mivel ő volt az ideális íven! bár egyenesbe nem fogta volna meg a szárny a ferrarinak kedvezett az egyenesbe, de kanyarban esélye nem volt!
2007. 07. 25. szerda 11:01  #1792
tom1019 tom1019 VIP Admin
Az idei F1-es sorozat 10. állomása roppant eseménydúsra sikeredett.
Az Európa Nagydíj a kaotikus montreali versennyel vetekszik, bár a Nürburgringen szerencsére egyetlen autó sem tört ripityára, de az esőnek köszönhetően izgalmas párharcok alakultak ki, és végre az első hely sorsa is a pályán dőlt el.

Egy pár nyugtató hatású kép a F1 Európa Nagydíj után:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 07. 25. szerda 10:45  #1791
surdapapa surdapapa
"Heidfeld is kilökte kis sumit" -hisz megmondta a dakarmenőnk: "az erő volt vele"! eplus2

hijába no, Te az iljen sportszerűtlen faszkalapokat cereted! mf2 mf1

ja attól még igaz, h a surmó nem tud előzni!
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 24. kedd 18:35), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 18:35
Elég béna megjegyzés,hogy a 7szeres wilágbajnok nm tud előzni...az meg röhejes,hogy 1 brilliáns előzésen witatkoztok hehe ...ha már milliókat keres walaki mert autó wersenyző akkor wersenyezzen és ne wonatozzon!Arról nm is szólwa ha "szabályszerűen" feltartod a gyorsabb autót a pilótának nm sok esélye wan,hogy megelőzze az elötte autózót...Démon Hillnek nm wéletlen wolt nullás rajtszáma.... eplus2 De elég sok wersenyt wégig néztem más kategóriákba is...cart...nascar..indy...F3000,hogy ezembe se jusson kételkedni Alonso előzésének tisztaságába... eljen
Kimi nm lesz wilágbajnok...hiányzik belőle a tűz...Jaaa...Heidfeld is kilökte kis sumit...és akkor miwan??..werseny baleset...belefér...
Wagy nm láttátok franciaországban előzni Alonsot???Ott is olyan helyen előzött ahol senki sem gondolta wolna...Fissichellát és Heidfeldet is...Pfff...nm nagypapák wersenye az autówersenyzés...legyen az bármelyik...
2007. 07. 24. kedd 18:35  #1790
gazosgyuri gazosgyuri
Elég béna megjegyzés,hogy a 7szeres wilágbajnok nm tud előzni...az meg röhejes,hogy 1 brilliáns előzésen witatkoztok hehe ...ha már milliókat keres walaki mert autó wersenyző akkor wersenyezzen és ne wonatozzon!Arról nm is szólwa ha "szabályszerűen" feltartod a gyorsabb autót a pilótának nm sok esélye wan,hogy megelőzze az elötte autózót...Démon Hillnek nm wéletlen wolt nullás rajtszáma.... eplus2 De elég sok wersenyt wégig néztem más kategóriákba is...cart...nascar..indy...F3000,hogy ezembe se jusson kételkedni Alonso előzésének tisztaságába... eljen
Kimi nm lesz wilágbajnok...hiányzik belőle a tűz...Jaaa...Heidfeld is kilökte kis sumit...és akkor miwan??..werseny baleset...belefér...
Wagy nm láttátok franciaországban előzni Alonsot???Ott is olyan helyen előzött ahol senki sem gondolta wolna...Fissichellát és Heidfeldet is...Pfff...nm nagypapák wersenye az autówersenyzés...legyen az bármelyik...
2007. 07. 24. kedd 16:54  #1789
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 24. kedd 16:25  #1788
Törölt felhasználó (69371)
ha kilökik egymást, akkor hidd el Massa-nak adnak igazat! mivel ő volt az ideális íven! bár egyenesbe nem fogta volna meg a szárny a ferrarinak kedvezett az egyenesbe, de kanyarban esélye nem volt!
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 24. kedd 12:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 12:29
ha ez a szárnyállításos dolog így van,akkor meg a ferrrari nagy birka(és nem ló). de mindenesetre pl tavalyi hungaroringi futamon is detto ugyanígy körbeautózta "nyalonzó" többek közt a ferrarikat is. akkor sem állítottak szárnyat a ferrarin? ráadásul akkor még a nagy esőmenő sumaher (aki értett az autó beállításaihoz) versenyzett a ferrarinál. ha így van,akkor miért nem tanultak legalább a saját hibáikból?
2007. 07. 24. kedd 14:39  #1787
surdapapa surdapapa
nem tudom pontosan melyik nagydíj, de ahol az időmérőn keresztbe tette az autót, és "leparkolt" a gumifalba. alonso + gyors körön volt!
akkor meg is büntették ...
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 24. kedd 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 14:11
kanadai??? mire gondolsz?
/ 130