Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 03. 28. szerda 13:49  #1246
Törölt felhasználó (69371)
jah lehet úgy van! nem emlékszem pontosan!
de Beniket, meg Tóthot nem csípem! Inkább Turi, Spici, és Bútor akiket respektálok!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 22:00), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 22:00
Sumák mikor is ment rally autóval?
Esetleg a Race of Champions nevű tornán, ahol Loeb elverte csúnyán. És ott több féle járgánnyal mennek, ROC buggy, WRC, Porsche, Renault.
Solberg egyszer vitte egy körre a WRC-vel és amikor kiszállt mellőle saját elmondása szerint remegtek a lábai, Jean Todt majdnem lefosta a bokáját nehogy Cipész Miklósnak baja legyen.
Colin McRae pedig tesztelte a Jordan Fordot és jól is ment vele.
Én azért nem szeretem a pályaversenyzést mert a 18. kör körül unalmamban már a nekiállok gépgyártás-technológiát tanulni.
A rally vb-n 1 szakaszon a verseny előtt 2x mehet végig a versenyző és akkor írják fel az itinert amit használnak a verseny folyamán.
Nem olyan, mint egy F1 pálya, hogy van max 15-20 kanyar és már körbe is értél, hanem gyakran 20-40 km-es szakaszok ahol nyomni kell keményen, és úgy bemenni 1 kanyarba, hogy látod az út balra kanyarodik, de a navigátor azt mondja menj jobbra neked arra kell menned mert ő azt mondja.
Ha elromlik a kocsi a gyorsaságin vagy egy etapon, akkor szépen ki kell szálni a kocsiból és megcsinálni. Kereket cserélni mert a defekt főleg múrván gyakran előfordul, de néha még az aszfalt is kicsípheti ha olyan az út.
A rally versenyeken ugyan nincsenek olyan sebességek, mint a forma 1-ben, de figylemre méltó, hogy 130 fölötti volt az átlagsebesség az egyik finn szakaszon ahol olyan ugratók vannak, hogy 50! nem tévedés 50 métert repülnek a kocsik.
A rally még azért is sokkal jobb mert bárhol lehet rendezni és bármikor. Nem kell külön pályát építeni (Hungaroring), elég egy aszfaltcsík (Eger, Miskolc, Mecsek), vagy egy földút (Veszprém, Szombathely), és ha esetleg van hó akkor az még plusz ráadás (Mikulás rally, Szilveszter rally).
Turi Tomi aki abszolút magyar rally bajnok anno szintén pályaversenyző volt, de kipróbálta és itt ragadt.
Benik Balázs szintén go-kartozott mielőtt rallyzni kezdett volna most pedig az OMW jóvoltából még a Mexikó rallyn is indulhatott.
2007. 03. 28. szerda 10:17  #1245
surdapapa surdapapa
be se nézel a nappaliba?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 21:26), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 27. kedd 21:26
ezzel nem értek egyet! én szeretem a Forma 1-et, és hidd el az sem olyan könnyű, mint ahogy azt látjuk! bár kétségkívűl a rallye-hoz nagyobb vezetéstechnikai tudás kell, de ha két pilótát megcserélnél egyiknek sem lenne könnyű dolga! bár azért Schumi elég jól muzsikált anno, amikor rallye autóval ment, talán győzött is! mondjuk az prolog jellegű volt, azért a kemény pályákhoz messze volt! de dícséretes, hogy komoly rallye versenyzők ellen ment!
2007. 03. 28. szerda 10:04  #1244
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 03. 28. szerda 08:45  #1243
oooooooo oooooooo
Nem is lenne semmi baj a forma-1-el,csak annyira a többi fölé nő hogy elszívja a nézőket,meg a szponzorokat a többitől.Sajna ez van globalizálódik a sport!Persze én elfogult vagyok a motoros triállal,de szerintem egyetértetek ti is hogy sokkal változatosabb és szórakoztatóbb mint a Gp,nem hal meg senki,tizedannyi pénz is elég,mégsem látni sehol.Autó sportban is ugyanez a helyzet.
2007. 03. 27. kedd 22:12  #1242
Yocoo Yocoo
Fociban nem állunk sehogy, Baumgartner Zsóti meg megint nincs sehol.

Sennát tisztelem én is, és James Huntot.
Anno a '80-as években amikor még létezett a Groupe B a rallyban akkor kíváncsiságból mentek egy időmérőt az éppen aktuális F1 verseny helyszínén és ott a 6. helyre volt elegendő az időeredmény.

A rally autókban az a szép, hogy szériaautókból készítik.
2007. 03. 27. kedd 22:00  #1241
Yocoo Yocoo
Sumák mikor is ment rally autóval?
Esetleg a Race of Champions nevű tornán, ahol Loeb elverte csúnyán. És ott több féle járgánnyal mennek, ROC buggy, WRC, Porsche, Renault.
Solberg egyszer vitte egy körre a WRC-vel és amikor kiszállt mellőle saját elmondása szerint remegtek a lábai, Jean Todt majdnem lefosta a bokáját nehogy Cipész Miklósnak baja legyen.
Colin McRae pedig tesztelte a Jordan Fordot és jól is ment vele.
Én azért nem szeretem a pályaversenyzést mert a 18. kör körül unalmamban már a nekiállok gépgyártás-technológiát tanulni.
A rally vb-n 1 szakaszon a verseny előtt 2x mehet végig a versenyző és akkor írják fel az itinert amit használnak a verseny folyamán.
Nem olyan, mint egy F1 pálya, hogy van max 15-20 kanyar és már körbe is értél, hanem gyakran 20-40 km-es szakaszok ahol nyomni kell keményen, és úgy bemenni 1 kanyarba, hogy látod az út balra kanyarodik, de a navigátor azt mondja menj jobbra neked arra kell menned mert ő azt mondja.
Ha elromlik a kocsi a gyorsaságin vagy egy etapon, akkor szépen ki kell szálni a kocsiból és megcsinálni. Kereket cserélni mert a defekt főleg múrván gyakran előfordul, de néha még az aszfalt is kicsípheti ha olyan az út.
A rally versenyeken ugyan nincsenek olyan sebességek, mint a forma 1-ben, de figylemre méltó, hogy 130 fölötti volt az átlagsebesség az egyik finn szakaszon ahol olyan ugratók vannak, hogy 50! nem tévedés 50 métert repülnek a kocsik.
A rally még azért is sokkal jobb mert bárhol lehet rendezni és bármikor. Nem kell külön pályát építeni (Hungaroring), elég egy aszfaltcsík (Eger, Miskolc, Mecsek), vagy egy földút (Veszprém, Szombathely), és ha esetleg van hó akkor az még plusz ráadás (Mikulás rally, Szilveszter rally).
Turi Tomi aki abszolút magyar rally bajnok anno szintén pályaversenyző volt, de kipróbálta és itt ragadt.
Benik Balázs szintén go-kartozott mielőtt rallyzni kezdett volna most pedig az OMW jóvoltából még a Mexikó rallyn is indulhatott.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 21:26), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 27. kedd 21:26
ezzel nem értek egyet! én szeretem a Forma 1-et, és hidd el az sem olyan könnyű, mint ahogy azt látjuk! bár kétségkívűl a rallye-hoz nagyobb vezetéstechnikai tudás kell, de ha két pilótát megcserélnél egyiknek sem lenne könnyű dolga! bár azért Schumi elég jól muzsikált anno, amikor rallye autóval ment, talán győzött is! mondjuk az prolog jellegű volt, azért a kemény pályákhoz messze volt! de dícséretes, hogy komoly rallye versenyzők ellen ment!
2007. 03. 27. kedd 21:54  #1240
Törölt felhasználó (69371)
Klikkelj a normál/tömörített mérethez











2007. 03. 27. kedd 21:26  #1239
Törölt felhasználó (69371)
ezzel nem értek egyet! én szeretem a Forma 1-et, és hidd el az sem olyan könnyű, mint ahogy azt látjuk! bár kétségkívűl a rallye-hoz nagyobb vezetéstechnikai tudás kell, de ha két pilótát megcserélnél egyiknek sem lenne könnyű dolga! bár azért Schumi elég jól muzsikált anno, amikor rallye autóval ment, talán győzött is! mondjuk az prolog jellegű volt, azért a kemény pályákhoz messze volt! de dícséretes, hogy komoly rallye versenyzők ellen ment!
2007. 03. 27. kedd 20:57  #1238
oooooooo oooooooo
A triálmotorosok is elég lincshangulatban voltak,hogy szétkúrják a versenyt.Tényleg nem sok tétje van,inkább pénzkérdés az egész.
2007. 03. 27. kedd 20:55  #1237
Yocoo Yocoo
Teljesen egyetértek Veled.
A rally a legdurvább abból a szempontból, hogy ott másodpercenként változik az út.
Száraz aszfalt utána nedves, néhány helyen jégfoltok, hó ez mind a Monte Carlo Rallye egy szakasza.
"A rallysport olyan, mint a sakk, csak nincs idő két lépés között"
"A rally ott kezdődik ahol a forma 1 véget ér"

És ez benne a szép. :D
2007. 03. 27. kedd 20:22  #1236
Yocoo Yocoo
2007. 03. 27. kedd 20:20  #1235
Yocoo Yocoo
Olyan már előfordult a klub történetében is, hogy bmw-vel próbálgatták a driftet a fiatal urak egy zártnak mondható útszakaszon és erre megjelent egy kedves úr aki 120-nál rakta keresztbe a gépet és úgy csúszott végig a kanyarban, hogy a többiek azonnal megútálták.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 20:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 20:12
Volt egy versenyünk a pécsi Béta aknánál,odajöttek bmw-s csávók 3-4 kocsi,nyomták a driftet ezerrel,meg durrogtatták szét a gumikat.Múltkor láttam ugyanazeket a neten vmi Béta videó néven.
2007. 03. 27. kedd 20:12  #1234
oooooooo oooooooo
Volt egy versenyünk a pécsi Béta aknánál,odajöttek bmw-s csávók 3-4 kocsi,nyomták a driftet ezerrel,meg durrogtatták szét a gumikat.Múltkor láttam ugyanazeket a neten vmi Béta videó néven.
2007. 03. 27. kedd 20:09  #1233
oooooooo oooooooo
Nem szar pesszimistának lenni?Amerikában én sem bízom,de az egyre kevésbé a világ közepe.
2007. 03. 27. kedd 20:08  #1232
Yocoo Yocoo
Volna több is, de nem akarom elárasztani a topicok:








2007. 03. 27. kedd 20:03  #1231
Yocoo Yocoo
A T-modell ráadásul etanol üzemanyagra volt tervezve. :D
2007. 03. 27. kedd 20:02  #1230
oooooooo oooooooo
Ha működne /napenergiahaszn./,vagyis lenne értelme már megcsinálták volna olyan helyeken,ahol nincs nyersanyag.Állami beruházásként is megcsinálhatnák.Szerintem a fizikusok és energetikusok értenek a dolgukhoz,ha ebben látják a kiutat /fuziós e./én hiszek nekik.
2007. 03. 27. kedd 20:02  #1229
Törölt felhasználó (69371)
eljen worship nyes
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:58), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:58
Ismerem az RX-4 nevű kultusz sierrát,meg volt egy limitált Cosworth is.Az utolsó jó ford a T-modell volt. eplus2
2007. 03. 27. kedd 19:58  #1228
oooooooo oooooooo
Ismerem az RX-4 nevű kultusz sierrát,meg volt egy limitált Cosworth is.Az utolsó jó ford a T-modell volt. eplus2
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:55
Rally autót nem nagyon szoktak félkézzel vezeti huzamosabb ideig. :)


oooooooo!

A sierra is komoly gép. :D
3.0 rwd-ben elég gyilkos, nem is beszélve a 4wd-ről. :D
2007. 03. 27. kedd 19:55  #1227
Yocoo Yocoo
Rally autót nem nagyon szoktak félkézzel vezeti huzamosabb ideig. :)


oooooooo!

A sierra is komoly gép. :D
3.0 rwd-ben elég gyilkos, nem is beszélve a 4wd-ről. :D
/ 130