Én direkt e46-ba kerestem olajat.
Nekem Agip van kb 5000 volt 4 liter, de szerintem jobb, mint s Mol-os. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:31), amit ide kattintva olvashatsz)
Nekem Agip van kb 5000 volt 4 liter, de szerintem jobb, mint s Mol-os. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:31), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 27. kedd 17:31
és azokkal az olajakkal, amiket 5000 pénzért adnak 5 litert??? azokkal mi a helyzett? a régi Kadett-unkba azt használjuk! Mol-os anyagról van szó!
mivel ez nem pornós oldal, ezért szerintem lehet reklámozni!
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137
szerintem itt regisztráltasd magad, és tutti segítenek! itt mindenre van megoldás! sajna ennyit segíthetek! (Ez egy válasz clubcolorado üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:34), amit ide kattintva olvashatsz)
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137
szerintem itt regisztráltasd magad, és tutti segítenek! itt mindenre van megoldás! sajna ennyit segíthetek! (Ez egy válasz clubcolorado üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 17:34
végső elkeseredésemben már itt érdeklődök. 92-es 17tdi isuzu motoros astrához kéne motortartó bak meg a motor köze egy alumínium öntvény lemez. győri vagyok. de sehol nemlehet kapni. az új ára 48000-ft csak eredetibe van. utángyártott nincs mert nem gyártják.jobbos kellene.vezérlés felöli
végső elkeseredésemben már itt érdeklődök. 92-es 17tdi isuzu motoros astrához kéne motortartó bak meg a motor köze egy alumínium öntvény lemez. győri vagyok. de sehol nemlehet kapni. az új ára 48000-ft csak eredetibe van. utángyártott nincs mert nem gyártják.jobbos kellene.vezérlés felöli
és azokkal az olajakkal, amiket 5000 pénzért adnak 5 litert??? azokkal mi a helyzett? a régi Kadett-unkba azt használjuk! Mol-os anyagról van szó!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:02), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 17:02
Én találtam Valvoline motorolajat 4E és 4,4E Ft/liter áron a startautónál. Ha normális autósboltba mész akkor biztos találsz normális olajat.
Volt már olyan is, hogy le sem engedték az olajat, csak azt mondták, hogy kész és lehet fizetni.
Amikor én is megyek szerelőhöz, akkor mindig olyan röhöghetnékem támad.
Subaru Justy 1.2 motor + hajtóműolaj csere, ott kezdődik, hogy én leállítom a kocsit és amikor a mester ember próbálja beindítani hiába forgatja a kulcsot az önindítót meg sem forgatja az akksi.
Ilyenkor várok 4-5 percet és miután jól kiröhögtem magam azon, hogy már mindent végig ellenőrzött és már az égre nézve félig átkozódva-félig válaszra várva vakargatja a fejebúbját, közben a szája sarkában motyog és a "nem értem" szavakat ismétli szólok neki, hogy kapcsolja fel a helyzetjelzőt mert a motor csak akkor fog beröffenni, de akkor azonnal.
Volt már olyan is, hogy le sem engedték az olajat, csak azt mondták, hogy kész és lehet fizetni.
Amikor én is megyek szerelőhöz, akkor mindig olyan röhöghetnékem támad.
Subaru Justy 1.2 motor + hajtóműolaj csere, ott kezdődik, hogy én leállítom a kocsit és amikor a mester ember próbálja beindítani hiába forgatja a kulcsot az önindítót meg sem forgatja az akksi.
Ilyenkor várok 4-5 percet és miután jól kiröhögtem magam azon, hogy már mindent végig ellenőrzött és már az égre nézve félig átkozódva-félig válaszra várva vakargatja a fejebúbját, közben a szája sarkában motyog és a "nem értem" szavakat ismétli szólok neki, hogy kapcsolja fel a helyzetjelzőt mert a motor csak akkor fog beröffenni, de akkor azonnal.
Én találtam Valvoline motorolajat 4E és 4,4E Ft/liter áron a startautónál. Ha normális autósboltba mész akkor biztos találsz normális olajat.
Volt már olyan is, hogy le sem engedték az olajat, csak azt mondták, hogy kész és lehet fizetni.
Amikor én is megyek szerelőhöz, akkor mindig olyan röhöghetnékem támad.
Subaru Justy 1.2 motor + hajtóműolaj csere, ott kezdődik, hogy én leállítom a kocsit és amikor a mester ember próbálja beindítani hiába forgatja a kulcsot az önindítót meg sem forgatja az akksi.
Ilyenkor várok 4-5 percet és miután jól kiröhögtem magam azon, hogy már mindent végig ellenőrzött és már az égre nézve félig átkozódva-félig válaszra várva vakargatja a fejebúbját, közben a szája sarkában motyog és a "nem értem" szavakat ismétli szólok neki, hogy kapcsolja fel a helyzetjelzőt mert a motor csak akkor fog beröffenni, de akkor azonnal. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 16:35), amit ide kattintva olvashatsz)
Volt már olyan is, hogy le sem engedték az olajat, csak azt mondták, hogy kész és lehet fizetni.
Amikor én is megyek szerelőhöz, akkor mindig olyan röhöghetnékem támad.
Subaru Justy 1.2 motor + hajtóműolaj csere, ott kezdődik, hogy én leállítom a kocsit és amikor a mester ember próbálja beindítani hiába forgatja a kulcsot az önindítót meg sem forgatja az akksi.
Ilyenkor várok 4-5 percet és miután jól kiröhögtem magam azon, hogy már mindent végig ellenőrzött és már az égre nézve félig átkozódva-félig válaszra várva vakargatja a fejebúbját, közben a szája sarkában motyog és a "nem értem" szavakat ismétli szólok neki, hogy kapcsolja fel a helyzetjelzőt mert a motor csak akkor fog beröffenni, de akkor azonnal. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 16:35), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 27. kedd 16:35
E46 316-os 1.8-as motorral
az olajszűrő az 1000 Ft max.
de nem tudom, hogy az autós boltban vajon mennyire vannak megfelelő olajak! mert így a szervízben kijönne 70000 Ft-ra a csere, az olajjal együtt, de szerintem ennek a fele is elég lenne ha az olajat máshol szerzem be!
egyébként erre vigyázni kell! egy másik autós fórumon olvastam, hogy simán visszateszik azt az olajat, amit leengedtek belőle! amit meg odaadsz, azt meg szépen zsebre teszik! én éppen ezért végig fogom követni a dolgot!
az olajszűrő az 1000 Ft max.
de nem tudom, hogy az autós boltban vajon mennyire vannak megfelelő olajak! mert így a szervízben kijönne 70000 Ft-ra a csere, az olajjal együtt, de szerintem ennek a fele is elég lenne ha az olajat máshol szerzem be!
egyébként erre vigyázni kell! egy másik autós fórumon olvastam, hogy simán visszateszik azt az olajat, amit leengedtek belőle! amit meg odaadsz, azt meg szépen zsebre teszik! én éppen ezért végig fogom követni a dolgot!
E46 316-os 1.8-as motorral
az olajszűrő az 1000 Ft max.
de nem tudom, hogy az autós boltban vajon mennyire vannak megfelelő olajak! mert így a szervízben kijönne 70000 Ft-ra a csere, az olajjal együtt, de szerintem ennek a fele is elég lenne ha az olajat máshol szerzem be!
egyébként erre vigyázni kell! egy másik autós fórumon olvastam, hogy simán visszateszik azt az olajat, amit leengedtek belőle! amit meg odaadsz, azt meg szépen zsebre teszik! én éppen ezért végig fogom követni a dolgot!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 16:21), amit ide kattintva olvashatsz)
az olajszűrő az 1000 Ft max.
de nem tudom, hogy az autós boltban vajon mennyire vannak megfelelő olajak! mert így a szervízben kijönne 70000 Ft-ra a csere, az olajjal együtt, de szerintem ennek a fele is elég lenne ha az olajat máshol szerzem be!
egyébként erre vigyázni kell! egy másik autós fórumon olvastam, hogy simán visszateszik azt az olajat, amit leengedtek belőle! amit meg odaadsz, azt meg szépen zsebre teszik! én éppen ezért végig fogom követni a dolgot!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 16:21), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 16:21
Milyen BMW-ről van szó (E??)?
Ha bemész egy autósboltba és mondod, hogy pl E30 318i-ba kérsz motorolajat akkor megmondják, hogy milyen kell bele és még választani is tudsz pl Castrol, Motul, Agip stb közül, de szerintem a gépkönyvben benne van, hogy milyen viszkozitású olaj kell bele (pl 10W-40)
A hajtóműolaj szintén ugyanez a téma. Az olajszűrőről se feledkezz meg.
Ha bemész egy autósboltba és mondod, hogy pl E30 318i-ba kérsz motorolajat akkor megmondják, hogy milyen kell bele és még választani is tudsz pl Castrol, Motul, Agip stb közül, de szerintem a gépkönyvben benne van, hogy milyen viszkozitású olaj kell bele (pl 10W-40)
A hajtóműolaj szintén ugyanez a téma. Az olajszűrőről se feledkezz meg.
Milyen BMW-ről van szó (E??)?
Ha bemész egy autósboltba és mondod, hogy pl E30 318i-ba kérsz motorolajat akkor megmondják, hogy milyen kell bele és még választani is tudsz pl Castrol, Motul, Agip stb közül, de szerintem a gépkönyvben benne van, hogy milyen viszkozitású olaj kell bele (pl 10W-40)
A hajtóműolaj szintén ugyanez a téma. Az olajszűrőről se feledkezz meg. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 15:54), amit ide kattintva olvashatsz)
Ha bemész egy autósboltba és mondod, hogy pl E30 318i-ba kérsz motorolajat akkor megmondják, hogy milyen kell bele és még választani is tudsz pl Castrol, Motul, Agip stb közül, de szerintem a gépkönyvben benne van, hogy milyen viszkozitású olaj kell bele (pl 10W-40)
A hajtóműolaj szintén ugyanez a téma. Az olajszűrőről se feledkezz meg. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 15:54), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 27. kedd 15:54
viszem a kocsit majd olajcserére! de azt mondta a szervíz, hogy náluk 5600 Ft az olaj literje!
szerintem itt a BMW-nél a motorolajon kívűl cserélik a váltóműolajat is, a fékolajat, meg lehet valamit még igen!
szóval az lenne a kérdésem, hogy jobb áron hol lehet olajakat beszerezni, mert ezt nem csak én, de sokan irreálisan magasnak tartjuk! sőt a szervíz is elismeri!
szerintem itt a BMW-nél a motorolajon kívűl cserélik a váltóműolajat is, a fékolajat, meg lehet valamit még igen!
szóval az lenne a kérdésem, hogy jobb áron hol lehet olajakat beszerezni, mert ezt nem csak én, de sokan irreálisan magasnak tartjuk! sőt a szervíz is elismeri!
viszem a kocsit majd olajcserére! de azt mondta a szervíz, hogy náluk 5600 Ft az olaj literje!
szerintem itt a BMW-nél a motorolajon kívűl cserélik a váltóműolajat is, a fékolajat, meg lehet valamit még igen!
szóval az lenne a kérdésem, hogy jobb áron hol lehet olajakat beszerezni, mert ezt nem csak én, de sokan irreálisan magasnak tartjuk! sőt a szervíz is elismeri!
szerintem itt a BMW-nél a motorolajon kívűl cserélik a váltóműolajat is, a fékolajat, meg lehet valamit még igen!
szóval az lenne a kérdésem, hogy jobb áron hol lehet olajakat beszerezni, mert ezt nem csak én, de sokan irreálisan magasnak tartjuk! sőt a szervíz is elismeri!


(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 13:02), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 13:02
Tudom már mikor elküldtem tudtam hogy Home-ot kellett volna kérdezni,nem téged.Bocs!Én sem hallottam hogy az üzemanyagcellánál a folyamatot is így hívnák,de még az is lehet.
Tudom már mikor elküldtem tudtam hogy Home-ot kellett volna kérdezni,nem téged.Bocs!Én sem hallottam hogy az üzemanyagcellánál a folyamatot is így hívnák,de még az is lehet.
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 12:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 12:09
Így jön ide a hidegfúzió:
"Az amit másnéven hidegfúziónak hívjnak, amikor egy katalizátoron keresztülhaladva a hidrogénatomok az oxigénatomokkal egyesülnek? Közben nem plazma keletkezik mint a hagyományos fúziónál, hanem kb 80 fok C, és melléktermékként elektromos áram.
Nem, egy szót sem hallottam róla. "
"Az amit másnéven hidegfúziónak hívjnak, amikor egy katalizátoron keresztülhaladva a hidrogénatomok az oxigénatomokkal egyesülnek? Közben nem plazma keletkezik mint a hagyományos fúziónál, hanem kb 80 fok C, és melléktermékként elektromos áram.
Nem, egy szót sem hallottam róla. "
Így jön ide a hidegfúzió:
"Az amit másnéven hidegfúziónak hívjnak, amikor egy katalizátoron keresztülhaladva a hidrogénatomok az oxigénatomokkal egyesülnek? Közben nem plazma keletkezik mint a hagyományos fúziónál, hanem kb 80 fok C, és melléktermékként elektromos áram.
Nem, egy szót sem hallottam róla. " (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 09:20), amit ide kattintva olvashatsz)
"Az amit másnéven hidegfúziónak hívjnak, amikor egy katalizátoron keresztülhaladva a hidrogénatomok az oxigénatomokkal egyesülnek? Közben nem plazma keletkezik mint a hagyományos fúziónál, hanem kb 80 fok C, és melléktermékként elektromos áram.
Nem, egy szót sem hallottam róla. " (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 09:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 09:20
Ezzel semmi újat nem mondtál.A nasa üz. cellája valószínüleg ugyanaz mint az autóipari.A hidegfúzió hogy jön ide?
Ezek megérnének egy melegfúziót!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 09:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 09:14
Csak annyit mondanék, hogy a NASA üzemanyagcellákat használ áramfejlesztésre.
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Látom a keresőprogramok mennek.Akkor keress rá hogy mar-e a fagyálló!
Ezzel semmi újat nem mondtál.A nasa üz. cellája valószínüleg ugyanaz mint az autóipari.A hidegfúzió hogy jön ide?
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 09:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 09:14
Csak annyit mondanék, hogy a NASA üzemanyagcellákat használ áramfejlesztésre.
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Csak annyit mondanék, hogy a NASA üzemanyagcellákat használ áramfejlesztésre.
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Úgy olvastam valahol,hogy a hidrogént nem a klasszikus vízbontással állítják elő iparilag,hanem egy harmadik anyag segítségével,de a nevére nem emlékszem.Ez nem annyira energiaigényes,persze így is sok áram kell hozzá.Az üzemanyagcellás autó közvetve használja az erőművek áramát,leegyszerüsítve a hidrogén az energiatárolást oldja meg,ami akkumulátorral még bajos.Az akkumulátor sem valami környezetkímélő dolog,és még nem elég a kapacitása.
Honnan veszed hogy mar a fagyálló?Kitaláltad,aztán most ragaszkodsz hozzá!"Gumit fémet mar"-ezt hol olvastad?
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 26. hétfő 23:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 26. hétfő 23:20
Olvasd el ezt:
denatuált szesz
Fagyálló
Tudod azért kell hígítani amiért Te sem ittál gyerekkorodban tömény szörpöt.
A fagyálló szélvédőmosó nem tartalmaz annyi anyagot ami képes lenne lemarni a festéket.
A fagyálló szélvédőmosóban és a motorhűtéshez használt fagyállóban nem ugyanaz a hatóanyag van.
denatuált szesz
Fagyálló
Tudod azért kell hígítani amiért Te sem ittál gyerekkorodban tömény szörpöt.
A fagyálló szélvédőmosó nem tartalmaz annyi anyagot ami képes lenne lemarni a festéket.
A fagyálló szélvédőmosóban és a motorhűtéshez használt fagyállóban nem ugyanaz a hatóanyag van.
Olvasd el ezt:
denatuált szesz
Fagyálló
Tudod azért kell hígítani amiért Te sem ittál gyerekkorodban tömény szörpöt.
A fagyálló szélvédőmosó nem tartalmaz annyi anyagot ami képes lenne lemarni a festéket.
A fagyálló szélvédőmosóban és a motorhűtéshez használt fagyállóban nem ugyanaz a hatóanyag van.
denatuált szesz
Fagyálló
Tudod azért kell hígítani amiért Te sem ittál gyerekkorodban tömény szörpöt.
A fagyálló szélvédőmosó nem tartalmaz annyi anyagot ami képes lenne lemarni a festéket.
A fagyálló szélvédőmosóban és a motorhűtéshez használt fagyállóban nem ugyanaz a hatóanyag van.
Tudod mi a gond a hidrogén üzemű propelleresekkel?
Addig amíg elégeti belső égésű motorról van szó.
Tudod mi kell a belső égésű motorhoz?
Kell hozzá üzemanyag, ami elsősorban benzin vagy gázolaj, és kell hozzá kenőolaj.
Szóval itt bukott el az egész, mert kőolajszármazékot legjobb esetben szintetikus olajat használ, de az sem vmi környezetbarát.
Szóval annyit ér, mint 1 kalap szamóca.
És ez azzal a hidrogénnel megy amúgy amit laposelemmel otthon csinálok, vagy éppen amit sósavból (HCl) és cink (Zn) csinálok.
Van olyan, hogy üzemanyag cella. Hallottál már róla?
Szintén hidrogénnel üzemel, de nem belsőégésű motor kell hozzá.
Elektrokémiai folyamat, nem pedig égés.
Addig amíg elégeti belső égésű motorról van szó.
Tudod mi kell a belső égésű motorhoz?
Kell hozzá üzemanyag, ami elsősorban benzin vagy gázolaj, és kell hozzá kenőolaj.
Szóval itt bukott el az egész, mert kőolajszármazékot legjobb esetben szintetikus olajat használ, de az sem vmi környezetbarát.
Szóval annyit ér, mint 1 kalap szamóca.
És ez azzal a hidrogénnel megy amúgy amit laposelemmel otthon csinálok, vagy éppen amit sósavból (HCl) és cink (Zn) csinálok.
Van olyan, hogy üzemanyag cella. Hallottál már róla?
Szintén hidrogénnel üzemel, de nem belsőégésű motor kell hozzá.
Elektrokémiai folyamat, nem pedig égés.



