Sziasztok.Biszex uniszex fiatal pasi vagyok.18cm hosszú farokal.
Budaörs,Székesfehérvár,Dunaújváros,Tatabánya körzetében párt keresek. Pár mindkét tagját kényeztetném.
Egyedűlálló lányt-hölgyet is keresek.
Extrém is érdekel.
Privibe keresetek.
Budaörs,Székesfehérvár,Dunaújváros,Tatabánya körzetében párt keresek. Pár mindkét tagját kényeztetném.
Egyedűlálló lányt-hölgyet is keresek.
Extrém is érdekel.
Privibe keresetek.
Lassan élvezek el sok idö kell hozzá ,,,valaki ki szeret kitartó lenni ,M??
Szopatni, szopni, dugatni, ujjaztatni, élvezkedni szeretnék most! , Budán van helyem!
leszopnék ma este egy kanos fiut sopronban. hely ok. max diszkrecio mellett
akár meg is dughatod a seggem. sopron?
akár meg is dughatod a seggem. sopron?
Szolnokon keresem megfelelő partnerem. Kezdő vagyok, bármit kipróbálnék egy megfelelő partnerrel. Kölcsönös orál,szex stb.
Szopnék ma Budapest Blaha környéke. Felveheted ahogy szoplak
Sziasztok! Ápolt, intelligens, férfias, nem túlsúlyos és diszkrét 30-as hasonlót keres orálra és/vagy hokira Budapesten.
Holnap délelőtt keresek partnert Szerencs környékén aktív vagyok helyem is van 1-2 órára
Pesten nyitottan elegge sok fele szivesen kalandoznek hozzam hasonlo 30alatti/koruli pasival.
Nyitottsag adott
Nyitottsag adott
Análra keresek partnert hely ok utazni is tudok főleg Szabolcsban.
15-16 ker környékén (M0-M3) keresek autos kalandra, kölcsönös dolgokra fiatal srácot.
Ma este
Ma este
Szopnék Bp-n egy jòt. Írj ha szopatnál egy jòt lehetsz hetero bi meleg
Közös hoki kölcsönös orál Buda? Írj
Sziasztok. Pápa vagy környékén (+50km) lenne kedve valakinek talizni? helyem van, de utazni is tudok
Újpest újpalotai hellyel rendelkezőt keresek .
Szopok szopatok
Szopok szopatok
Sziasztok
Budapesten helyel rendelkező bi párt keresek
Budapesten helyel rendelkező bi párt keresek
hello
bicske kornyekerol keresek valakit aki szeret szopni es feneket nyalni
hely kell
bicske kornyekerol keresek valakit aki szeret szopni es feneket nyalni
hely kell
Sziasztok,