Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 03. 12. hétfő 21:24  #4266
Törölt felhasználó (69371)
gyorsulásra van átalakítva! de lánc nélkül csúnyán kikap! :)))
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 12. hétfő 21:21), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 12. hétfő 21:21
ez csak egy projekt....meghoszabitva a hatso villa+lanc nelkul mutatosabb :)...(par fiu tagja)
2007. 03. 12. hétfő 21:21  #4265
mona20 mona20
ez csak egy projekt....meghoszabitva a hatso villa+lanc nelkul mutatosabb :)...(par fiu tagja)
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 12. hétfő 21:19), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 12. hétfő 21:19
úgy látom láncra nincs szükség! :)))
2007. 03. 12. hétfő 21:19  #4264
Törölt felhasználó (69371)
úgy látom láncra nincs szükség! :)))
2007. 03. 12. hétfő 20:43  #4263
Wörösbikanö Wörösbikanö
Nem vagyok motor szakértő,csak szeretem és "benzintyúkanyó"vagyok!:-))))
2007. 03. 12. hétfő 20:25  #4262
oooooooo oooooooo
Krosszpáncélra gondoltam.Most nézd meg amióta a képfeltöltő megváltozott,azóta balfaszkodok!
2007. 03. 12. hétfő 20:16  #4261
Wörösbikanö Wörösbikanö
Csak fegyvert ne vigyél!:-))))
2007. 03. 12. hétfő 20:10  #4260
oooooooo oooooooo
Ugyanezt akartam,de nem a nyúzómotort /Bbacsi képe/,hanem a szériát feltölteni.Már bánom hogy nem próbáltam ki,legközelebb megyek elkérem a piaggióban a tesztmotort.Vajon ha páncélban és térdvédőben kérem odaadják? wow3
2007. 03. 12. hétfő 20:03  #4259
Wörösbikanö Wörösbikanö
Szia!
Nem látom a fotód,nekem barátom aki tesztelte és az ő szava garancia!
Bár én a nagy motorok szerelmese vagyok!
2007. 03. 12. hétfő 20:02  #4258
oooooooo oooooooo
2007. 03. 12. hétfő 19:48  #4257
oooooooo oooooooo
Ezek a próbálkozások mindíg megbuktak.Most a piaggio őlt bele pár milliót,szerintem kidobott pénz.A szalonokban olaszországban már fél éve kint van,de utcán még nem láttam.Azért megnézném 50%-os dőlésnél!
(kép az 5694#ben:mmeprune)
2007. 03. 12. hétfő 15:36  #4256
Wörösbikanö Wörösbikanö
Sziasztok!!
Jó kis robogó....olaszok mindig agyalnak,ezt jó ki találták..50% dőlés biztonságosan.......
2007. 03. 12. hétfő 15:28  #4255
Bbacsi Bbacsi
2007. 03. 10. szombat 23:59  #4254
Satyak Satyak
Figyelted a csávót? MÁSODIK LETT!!!!!! worship worship nyes nyes nyes beka2 vigyor3 vigyor3
(Ez egy válasz qwykk üzenetére (2007. 03. 10. szombat 10:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 10. szombat 10:41
Ez egynek nem volt rossz...
2007. 03. 10. szombat 10:41  #4253
qwykk qwykk
Ez egynek nem volt rossz...
2007. 03. 10. szombat 09:40  #4252
qwykk qwykk
Új év, új őrület.....itt a Moto Gp!!!!
Gooooo Talma
worship
2007. 03. 09. péntek 08:26  #4251
oooooooo oooooooo
Meg fogsz lepődní,ez pont rendőrségi változat.
(Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 03. 09. péntek 06:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 09. péntek 06:44
Ezekböl lettek a rendörmocik nyes nyes
2007. 03. 09. péntek 06:44  #4250
Satyak Satyak
Ezekböl lettek a rendörmocik nyes nyes
2007. 03. 08. csütörtök 22:14  #4249
Satyak Satyak
Egyébként gyönyörű P21 lux od volt. Kár hogy eladtad most kb 1 misiböl lehet megépíteni mert nagyon kevés van belölle. Milyen színű volt? piros,sárga vagy kék?h jól emlékszem a luxokat ezekben a szinekben gyártották.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 21:07), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 21:07
Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
2007. 03. 08. csütörtök 22:05  #4248
Satyak Satyak
Ki kell hogy ábrándítsalak. a P 21 csak külsőre japán koppincs,a motorban magyar fejlesztések vannak.Töbnyire az egy tömbböl készült középblokk, a kazettás váltórol már nem is beszélve. A yamaha úgy volt bontható mint a 350 es JAWA.Vízszintben osztott. A karburátorok kezdetben mikunik voltak de aztán magyar fejlesztés lett az is.az áttételezés szintén más volt.és ami a teljesítményz illeti csak 24 LE volt nem 27.De a gyárban már 18 lóerőtöl kiengedték a gépet a boltokba így volt ami nem ütötte meg a mércét.GYakran meghibásodott a rossz minőségű alkatrészek miatt.A végsebességet jól írtad,140 és 160 körül mentek amik gyári állapotban maradtak. de kis piszkálással a 170 et is ki lehet belöllük csikarni.(ezt tapasztalatbol mondom).De ha biztosra akarsz menni a Pannoniákat illetően ajánlom neked Ocskai Zoltán: A csepeli motorkerékpárgyár története Című könyvet. Arrol tipusrol-tipusra le van írva minden.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:40
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
2007. 03. 08. csütörtök 18:43  #4247
WildHorse WildHorse VIP
Kicsit tovább fejlesztve: imádom a qva jó csajokat főleg ha ruha nélkül rajtam ülnek és azt még jobban ha utána motorozhatok is egyet! alien eplus2 finom wow1 vigyor5
/ 237