Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 03. 08. csütörtök 12:33  #4246
MmePrune MmePrune VIP
2007. 03. 07. szerda 21:37  #4245
oooooooo oooooooo
A "csúcsszuper ETZ"-hez képest a YAMAHA konstrukció fejlettebb a rövidebb löket és a két henger miatt,de sajnos a pannónia a magyar anyagokkal és pontatlan gyártás miatt kudarcra volt ítélve.Ezzel szemben a Yamahának ez hozta meg a sikert.De ne csodálkozzunk hogy 75-ben véget ért a Pannonia gyártás,mikor a japánok az angol motorgyártást is leradírozták,jogosan büszkék a teljesítményükre.Az ő jelszavuk az alázat,amit mi nem ismerünk.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 21:07), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 21:07
Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
2007. 03. 07. szerda 21:07  #4244
Törölt felhasználó (60564)
Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:55
A magyarok -nemzeti büszkeségből - erre a másolás dologra míndíg fordítva emlékeznek."A legjobb motor volt csak így meg úgy"-mondják.A szomorú valóság ott van a Pannónia könyvben.200 darabot vittek az usa-ba,fél év múlva már egy se ment,szép kis botrány volt belőle.
2007. 03. 07. szerda 20:55  #4243
oooooooo oooooooo
A magyarok -nemzeti büszkeségből - erre a másolás dologra míndíg fordítva emlékeznek."A legjobb motor volt csak így meg úgy"-mondják.A szomorú valóság ott van a Pannónia könyvben.200 darabot vittek az usa-ba,fél év múlva már egy se ment,szép kis botrány volt belőle.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:40
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
2007. 03. 07. szerda 20:46  #4242
Törölt felhasználó (69371)
P12
2007. 03. 07. szerda 20:45  #4241
Törölt felhasználó (69371)
250 cm3, 1 henger, két kipufogó, 14 LE, vadító narancs szín!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:40
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
2007. 03. 07. szerda 20:40  #4240
Törölt felhasználó (60564)
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
2007. 03. 07. szerda 20:36  #4239
oooooooo oooooooo
Végre nem fordítva hallom. eljen eljen eljen
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:22
P21 /yamaha koppintás/
2007. 03. 07. szerda 20:29  #4238
Törölt felhasználó (69371)
Faternak P12-je volt/van!
képzeld csak a lengéscsillapítók és a kerekek hiányoznak, mert egy fasz rokon kiskocsit csinált belőle! a motorba vagy 2000 km van, még az eredeti forgalmi is megvan! tudod a P12 volt az amit csak narancs színben csináltak és kurva keveset!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:22
P21 /yamaha koppintás/
2007. 03. 07. szerda 20:22  #4237
Törölt felhasználó (60564)
P21 /yamaha koppintás/
2007. 03. 07. szerda 20:07  #4236
Törölt felhasználó (69371)
Ez T5-ös? vagy T25-ös?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:04), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:04
Motoros pályafutásom csúcsa:


Még most is sajnálom néha, hogy anno eladtam.
2007. 03. 07. szerda 20:04  #4235
Törölt felhasználó (60564)
Motoros pályafutásom csúcsa:


Még most is sajnálom néha, hogy anno eladtam.
2007. 03. 07. szerda 17:32  #4234
WildHorse WildHorse VIP
Durva egy gép nekem is kéne egy ilyen! eplus2
2007. 03. 07. szerda 17:30  #4233
WildHorse WildHorse VIP
Felülnék mögéjük vagy inkább közéjük?

Hmm-hmm... wink
2007. 03. 06. kedd 22:46  #4232
Wörösbikanö Wörösbikanö
Nem a lányok ültek rád?.-))Nekem az első nagy esésem ez kis vacak robogóval volt.........neki a tégla rakásnak!:-)))
2007. 03. 06. kedd 22:37  #4231
Wörösbikanö Wörösbikanö
Én annó még 125MZ gyakoróltam:-)))Az se most volt!
2007. 03. 06. kedd 22:20  #4230
Törölt felhasználó (60564)
Muszáj volt szeretni...Más nem volt! shakehead
2007. 03. 06. kedd 22:11  #4229
Wörösbikanö Wörösbikanö
Jó a nick neved!!:-)))Ördög..........akkor Te sem egy fiatal kakas vagy?.-))))))
2007. 03. 06. kedd 22:08  #4228
Törölt felhasználó (60564)
Szia!
Szintén zenész... smile
2007. 03. 06. kedd 22:03  #4227
Wörösbikanö Wörösbikanö
Szia!
Kislány korombeli!:-)))
/ 237