Talma: dobogó a Sachsenringen és a vb-n
Rossz rajt után jó versenyzéssel harmadik helyet szerzett a 125 köbcentisek vasárnapi Német Nagydíján Talmácsi Gábor, aki ezzel a pontversenyben feljött harmadiknak. A futamot Mike di Meglio nyerte.
A versenyt végig eső fenyegette, hol szemerkélt, hol elállt, a hajrában pedig "gyakorlatilag esett", ahogy később Talma nyilatkozta.
125 kcm, Német Nagydíj, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 40:03.710 perc
2. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 2.010 mp
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 2.733
4. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 2.847
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 9.117
6. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 9.249
A vb állása:
1. Di Meglio 166 pont
2. Corsi 136
3. Talmácsi 109
4. Bradl 101
5. Olive 94
6. Cortese 91
Rossz rajt után jó versenyzéssel harmadik helyet szerzett a 125 köbcentisek vasárnapi Német Nagydíján Talmácsi Gábor, aki ezzel a pontversenyben feljött harmadiknak. A futamot Mike di Meglio nyerte.
A versenyt végig eső fenyegette, hol szemerkélt, hol elállt, a hajrában pedig "gyakorlatilag esett", ahogy később Talma nyilatkozta.
125 kcm, Német Nagydíj, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 40:03.710 perc
2. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 2.010 mp
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 2.733
4. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 2.847
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 9.117
6. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 9.249
A vb állása:
1. Di Meglio 166 pont
2. Corsi 136
3. Talmácsi 109
4. Bradl 101
5. Olive 94
6. Cortese 91
Eső miatt félbeszakították a gyorsaságimtorosok 125 köbcentiseinek Holland Nagydíját, majd az új rajt utáni ötkörös futamot a tizenegyedik helyről nyerte meg Talmácsi Gábor, aki ezzel már negyedik az összetettben, mindössze egy ponttal Joan Olive mögött.
Talma érthetően a fellegekben járt: "Az első verseny után nagyon csalódott voltam, nem számítottam rá, hogy az első háromban legyek. Kicsit javítottak a szünetben a motoron, de ennyit nem, valahogy elkapott egy speciális érzés, nagyon jó taktikát választottam és végig tudtam gondolkodni. Köszönöm mindenkinek!"
Holland Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar Aprilia, 9:04.520 perc
2. Joan Olive, Belson Derbi, + 0.128 mp
3. Simone Corsi, Jack & Jones Aprilia, + 0.255
4. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 0.340
5. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.425
6. Esteve Rabat, Repsol KTM, + 0.568
A vb állása:
1. Mike di Meglio 141 pont
2. Simone Corsi 123
3. Joan Olive 94
4. Talmácsi Gábor 93 (Ez egy válasz pokermester üzenetére (2008. 06. 28. szombat 15:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Talma érthetően a fellegekben járt: "Az első verseny után nagyon csalódott voltam, nem számítottam rá, hogy az első háromban legyek. Kicsit javítottak a szünetben a motoron, de ennyit nem, valahogy elkapott egy speciális érzés, nagyon jó taktikát választottam és végig tudtam gondolkodni. Köszönöm mindenkinek!"
Holland Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar Aprilia, 9:04.520 perc
2. Joan Olive, Belson Derbi, + 0.128 mp
3. Simone Corsi, Jack & Jones Aprilia, + 0.255
4. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 0.340
5. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.425
6. Esteve Rabat, Repsol KTM, + 0.568
A vb állása:
1. Mike di Meglio 141 pont
2. Simone Corsi 123
3. Joan Olive 94
4. Talmácsi Gábor 93 (Ez egy válasz pokermester üzenetére (2008. 06. 28. szombat 15:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Assenben nyert Talma esős szünet után, grat, újra van esély
mi ezen a baromság? a legnagyobb határhelyzetben való motorozás a jó pozicióért folyó 1.5 kör, elején és befutón, ott vállalják a legnagyobb rizikót a versenyzők. multkor a fogyó benzintől ment kifelé az eleje. talán hibázhatott de nem 100%-ot ezért egy kis kozmetika belefért, Talma nem hazudós
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 06. 25. szerda 09:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 25. szerda 09:26
és most mi wót wele???
NSO irta: Éreztem, hogy folyamatosan csúszik az eleje, mintha jégen száguldanék, de mentem, mert menni kellett. Aztán a második körben egyszer csak leestem a motorról képtelen voltam megtartani. Őszinte legyek? Nem gondoltam, hogy egy motor viselkedése ennyit változhat csupán a feltámadó szél miatt mondta Talmácsi.
ekkora baromságot! ezt Ő ezen a futamon nem mondhatta!!!
NSO irta: Éreztem, hogy folyamatosan csúszik az eleje, mintha jégen száguldanék, de mentem, mert menni kellett. Aztán a második körben egyszer csak leestem a motorról képtelen voltam megtartani. Őszinte legyek? Nem gondoltam, hogy egy motor viselkedése ennyit változhat csupán a feltámadó szél miatt mondta Talmácsi.
ekkora baromságot! ezt Ő ezen a futamon nem mondhatta!!!
és most mi wót wele???
NSO irta: Éreztem, hogy folyamatosan csúszik az eleje, mintha jégen száguldanék, de mentem, mert menni kellett. Aztán a második körben egyszer csak leestem a motorról képtelen voltam megtartani. Őszinte legyek? Nem gondoltam, hogy egy motor viselkedése ennyit változhat csupán a feltámadó szél miatt mondta Talmácsi.
ekkora baromságot! ezt Ő ezen a futamon nem mondhatta!!! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2008. 06. 12. csütörtök 10:57), amit ide kattintva olvashatsz)
NSO irta: Éreztem, hogy folyamatosan csúszik az eleje, mintha jégen száguldanék, de mentem, mert menni kellett. Aztán a második körben egyszer csak leestem a motorról képtelen voltam megtartani. Őszinte legyek? Nem gondoltam, hogy egy motor viselkedése ennyit változhat csupán a feltámadó szél miatt mondta Talmácsi.
ekkora baromságot! ezt Ő ezen a futamon nem mondhatta!!! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2008. 06. 12. csütörtök 10:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 12. csütörtök 10:57
most sztem Gadea motorja volt a legerősebb a mezőnyben. de ugye Terol... már az előző futamon is olyan előzéseket csinált, amik enyhén súrolták a sportszerűség határát. beesik a kanyarba mint a hülye, betolja az első kereket a másik mellé, oda ahova be se fér, a másik szerencsétlen meg kénytelen visszadönteni a gépet,nehogy elessenek mind a 2en. Terol egy hülye. szerencsére elesett. De ez mondjuk gadeát nem vigasztalja. Talma kihozta a maximumot. Espargaro ki is tért volna a hitéből,ha Talma megint az utolsó egyenesben legyorsulja.
most sztem Gadea motorja volt a legerősebb a mezőnyben. de ugye Terol... már az előző futamon is olyan előzéseket csinált, amik enyhén súrolták a sportszerűség határát. beesik a kanyarba mint a hülye, betolja az első kereket a másik mellé, oda ahova be se fér, a másik szerencsétlen meg kénytelen visszadönteni a gépet,nehogy elessenek mind a 2en. Terol egy hülye. szerencsére elesett. De ez mondjuk gadeát nem vigasztalja. Talma kihozta a maximumot. Espargaro ki is tért volna a hitéből,ha Talma megint az utolsó egyenesben legyorsulja.
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 06. 09. hétfő 09:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 09. hétfő 09:42
tom!
di Meglio
87 ponttal kezdte a futamot! a futamgyőzelemért meg 25 pont jár! tehát 112 pontja van!
hát futam közben egy fabatkát se adtam volna, h ilyen jó helyen lesz a végén...
de valami még mindég nem stimmel evvel a motorral! kibújuik valaki mögül... tolja Neki, mint süket a csengőt... és vissza kell sorolnia, mert nincs végsebesség a motorban...
az elvileg sokkalta jobb motorban, mint a tavaji volt...
míg a tavaju motorblokkja még mindég megelőzi...
sztem Gadea is jó helyen végez ha nem ütik ki...
di Meglio
87 ponttal kezdte a futamot! a futamgyőzelemért meg 25 pont jár! tehát 112 pontja van!
hát futam közben egy fabatkát se adtam volna, h ilyen jó helyen lesz a végén...
de valami még mindég nem stimmel evvel a motorral! kibújuik valaki mögül... tolja Neki, mint süket a csengőt... és vissza kell sorolnia, mert nincs végsebesség a motorban...
az elvileg sokkalta jobb motorban, mint a tavaji volt...
míg a tavaju motorblokkja még mindég megelőzi...
sztem Gadea is jó helyen végez ha nem ütik ki...
CB 900, 1979- ből. Elég sokat dolgoztam vele, de mostmár szép, legalábbis szerintem. Még van vele némi munka, de egyszer csak kész lesz...
(Ez egy válasz Satyak üzenetére (2008. 06. 02. hétfő 14:22), amit ide kattintva olvashatsz)
tom!
di Meglio
87 ponttal kezdte a futamot! a futamgyőzelemért meg 25 pont jár! tehát 112 pontja van!
hát futam közben egy fabatkát se adtam volna, h ilyen jó helyen lesz a végén...
de valami még mindég nem stimmel evvel a motorral! kibújuik valaki mögül... tolja Neki, mint süket a csengőt... és vissza kell sorolnia, mert nincs végsebesség a motorban...
az elvileg sokkalta jobb motorban, mint a tavaji volt...
míg a tavaju motorblokkja még mindég megelőzi...
sztem Gadea is jó helyen végez ha nem ütik ki... (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 06. 08. vasárnap 22:23), amit ide kattintva olvashatsz)
di Meglio
87 ponttal kezdte a futamot! a futamgyőzelemért meg 25 pont jár! tehát 112 pontja van!
hát futam közben egy fabatkát se adtam volna, h ilyen jó helyen lesz a végén...
de valami még mindég nem stimmel evvel a motorral! kibújuik valaki mögül... tolja Neki, mint süket a csengőt... és vissza kell sorolnia, mert nincs végsebesség a motorban...
az elvileg sokkalta jobb motorban, mint a tavaji volt...
míg a tavaju motorblokkja még mindég megelőzi...
sztem Gadea is jó helyen végez ha nem ütik ki... (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 06. 08. vasárnap 22:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 08. vasárnap 22:23
Küzdelmes futamon, a tizedik helyről apránként előbbre lépve harmadik lett Talmácsi Gábor a MotoGP 125 köbcentiseinek Katalán Nagydíján vasárnap, Mike di Meglio és Pol Espargaro mögött.
Katalán Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 41:08.708 perc
2. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.268 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.338
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 8.765
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 10.141
A vb állása:
1. Mike di Meglio 122 pont
2. Simone Corsi 98
3. Stefan Bradl 77
4. Nicolas Terol, Pol Espargaro 75
6. Talmácsi Gábor 68
7. Joan Olive 64
8. Sergio Gadea 49
9. Bradley Smith 49
10. Andrea Iannone 47
Katalán Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 41:08.708 perc
2. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.268 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.338
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 8.765
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 10.141
A vb állása:
1. Mike di Meglio 122 pont
2. Simone Corsi 98
3. Stefan Bradl 77
4. Nicolas Terol, Pol Espargaro 75
6. Talmácsi Gábor 68
7. Joan Olive 64
8. Sergio Gadea 49
9. Bradley Smith 49
10. Andrea Iannone 47
Küzdelmes futamon, a tizedik helyről apránként előbbre lépve harmadik lett Talmácsi Gábor a MotoGP 125 köbcentiseinek Katalán Nagydíján vasárnap, Mike di Meglio és Pol Espargaro mögött.
Katalán Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 41:08.708 perc
2. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.268 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.338
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 8.765
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 10.141
A vb állása:
1. Mike di Meglio 122 pont
2. Simone Corsi 98
3. Stefan Bradl 77
4. Nicolas Terol, Pol Espargaro 75
6. Talmácsi Gábor 68
7. Joan Olive 64
8. Sergio Gadea 49
9. Bradley Smith 49
10. Andrea Iannone 47
Katalán Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 41:08.708 perc
2. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.268 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.338
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 8.765
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 10.141
A vb állása:
1. Mike di Meglio 122 pont
2. Simone Corsi 98
3. Stefan Bradl 77
4. Nicolas Terol, Pol Espargaro 75
6. Talmácsi Gábor 68
7. Joan Olive 64
8. Sergio Gadea 49
9. Bradley Smith 49
10. Andrea Iannone 47
Legyen neked...én is írhatok baromságokat...főleg nm ritkán... ...de abban is igazad wan,hogy mennyiwel izgisebb lenne az F1...csak pislogtam,hogy a kis zümmőgők milyen tempora képesek...és mekkorat csatáznak...érdemes wót kiwárni...
Egy nőért sem íccakáznék ennyit...w hajnaloznék w mi.... (Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 06. 03. kedd 10:56), amit ide kattintva olvashatsz)
Egy nőért sem íccakáznék ennyit...w hajnaloznék w mi.... (Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 06. 03. kedd 10:56), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 03. kedd 10:56
Teee morcigyurci!
Teee zseni Teeee!
a 125 ccm az nyolcadliter!
csak nem egész nap robotoltál , h az év legjobb technikai versenyét is csak összefoglalóból tudtad megnézni?
az én tippem /lehet csak reményem/: a következő 2 futamot behúzza Talma...
de ami szembetűnő: 8-10 egyforma motor... mennyivel jobb lenne mondjuk az F1 is hasonló esetben
Teee zseni Teeee!
a 125 ccm az nyolcadliter!
csak nem egész nap robotoltál , h az év legjobb technikai versenyét is csak összefoglalóból tudtad megnézni?
az én tippem /lehet csak reményem/: a következő 2 futamot behúzza Talma...
de ami szembetűnő: 8-10 egyforma motor... mennyivel jobb lenne mondjuk az F1 is hasonló esetben
Teee morcigyurci!
Teee zseni Teeee!
a 125 ccm az nyolcadliter!
csak nem egész nap robotoltál , h az év legjobb technikai versenyét is csak összefoglalóból tudtad megnézni?
az én tippem /lehet csak reményem/: a következő 2 futamot behúzza Talma...
de ami szembetűnő: 8-10 egyforma motor... mennyivel jobb lenne mondjuk az F1 is hasonló esetben (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2008. 06. 02. hétfő 11:12), amit ide kattintva olvashatsz)
Teee zseni Teeee!
a 125 ccm az nyolcadliter!
csak nem egész nap robotoltál , h az év legjobb technikai versenyét is csak összefoglalóból tudtad megnézni?
az én tippem /lehet csak reményem/: a következő 2 futamot behúzza Talma...
de ami szembetűnő: 8-10 egyforma motor... mennyivel jobb lenne mondjuk az F1 is hasonló esetben (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2008. 06. 02. hétfő 11:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 02. hétfő 11:12
Hát igeeen...ezért wótam tegnap fönt hajnalig...hogy meglássam a zösszefoglalót....húúúú...nm wolt semmi a negyed literesek wersenye...hajrá Talma!!!!
Milyen vasad van??
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 05. 24. szombat 10:44), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (115716)
2008. 05. 24. szombat 10:44
Énis a motort választanám, babám van. Mondjuk motorom is, de az nem sértődik meg ha van mellette másik, szóval még elférne éppen ez is. Igaz lenne vele némi munka, ami nem hiányzik, mert a sajátomat is most újítottam fel, ami elég időigényes munka volt, és még nincs is kész, fesszabályzó hiánya miatt. Még pár nap és azis meglesz, remélem!
Hát igeeen...ezért wótam tegnap fönt hajnalig...hogy meglássam a zösszefoglalót....húúúú...nm wolt semmi a negyed literesek wersenye...hajrá Talma!!!!
(Ez egy válasz tom1o19 üzenetére (2008. 06. 01. vasárnap 22:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 01. vasárnap 22:26
2008. június 01. 11:55
Óriási versenyben dobogós Talmácsi
Rendkívül szoros verseny végén, célfotóval lett második Talmácsi Gábor a MotoGP 125 köbcentiseinek Olasz Nagydíján vasárnap. Simone Corsi 19 ezreddel nyert Talma és 36-tal Pol Espargaro előtt.
A hajrára hetes élcsapat maradt, négy körrel leintés előtt di Meglio, Corsi, Terol, Talma, Smith, Espargaro, Gadea volt a sorrend, de ez vajmi keveset számított egy olyan futamon, ahol több száz előzést produkáltak a versenyzők.
Három kör hátra: di Meglio, Smith, Corsi, Talma. Két kör vissza: Smith, di Meglio, Corsi, Espargaro, Talma. Utolsó kör: Corsi, Talma, Espargaro, aki kör közben előz, szerencsére: Talma így szélárnyékba került a célegyenes elején, visszaelőzte Espargarót és kis híján Corsi sem úszta meg. Célfotós befutóval tehát Corsi, Talmácsi, Espargaro, di Meglio, Smith, Gadea sorrend alakult ki, az év alighanem legizgalmasabb futamán.
Leintés után tíz perccel még mindig zihálva, de roppant boldogan nyilatkozott Talma: "Úgy érzem, visszatértünk az 'üzletbe', a rosszul sikerült évkezdet után. Nem nagyon tudtam, hova fogok érkezni, olyan szoros volt a boly, de a rutinomnak köszönhetően sikerült megszereznem a második helyet , kicsi hiányzott, hogy megelőzzem Corsit. Köszönöm a támogatást a csapatnak, a szurkolóknak és a szponzoroknak."
"Látványos verseny volt, rengeteg rajongó előtt, olyan, mint egy álom. Megnyertem a verseny és újra vezetem a bajnokságot, alig várom Barcelonát" - mondta Simone Corsi.
Olasz Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 39:59.020 perc
2. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.019 másodperc
3. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.036
4. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, + 0.135
5. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.178
6. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.490
125 kcm
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 87 pont
Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Aprilia, 87
3. Nicolas Terol, Jack&Jones, Aprilia, 75
4. Joan Olive, Belson Derbi, 65
5. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, 64
6. Pol Espargaro, Belson Derbi, 55
7. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 52
8. Andrea Iannone, I.C. Team, Aprilia, 47
9. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, 47
10. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, 42
Óriási versenyben dobogós Talmácsi
Rendkívül szoros verseny végén, célfotóval lett második Talmácsi Gábor a MotoGP 125 köbcentiseinek Olasz Nagydíján vasárnap. Simone Corsi 19 ezreddel nyert Talma és 36-tal Pol Espargaro előtt.
A hajrára hetes élcsapat maradt, négy körrel leintés előtt di Meglio, Corsi, Terol, Talma, Smith, Espargaro, Gadea volt a sorrend, de ez vajmi keveset számított egy olyan futamon, ahol több száz előzést produkáltak a versenyzők.
Három kör hátra: di Meglio, Smith, Corsi, Talma. Két kör vissza: Smith, di Meglio, Corsi, Espargaro, Talma. Utolsó kör: Corsi, Talma, Espargaro, aki kör közben előz, szerencsére: Talma így szélárnyékba került a célegyenes elején, visszaelőzte Espargarót és kis híján Corsi sem úszta meg. Célfotós befutóval tehát Corsi, Talmácsi, Espargaro, di Meglio, Smith, Gadea sorrend alakult ki, az év alighanem legizgalmasabb futamán.
Leintés után tíz perccel még mindig zihálva, de roppant boldogan nyilatkozott Talma: "Úgy érzem, visszatértünk az 'üzletbe', a rosszul sikerült évkezdet után. Nem nagyon tudtam, hova fogok érkezni, olyan szoros volt a boly, de a rutinomnak köszönhetően sikerült megszereznem a második helyet , kicsi hiányzott, hogy megelőzzem Corsit. Köszönöm a támogatást a csapatnak, a szurkolóknak és a szponzoroknak."
"Látványos verseny volt, rengeteg rajongó előtt, olyan, mint egy álom. Megnyertem a verseny és újra vezetem a bajnokságot, alig várom Barcelonát" - mondta Simone Corsi.
Olasz Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 39:59.020 perc
2. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.019 másodperc
3. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.036
4. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, + 0.135
5. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.178
6. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.490
125 kcm
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 87 pont
Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Aprilia, 87
3. Nicolas Terol, Jack&Jones, Aprilia, 75
4. Joan Olive, Belson Derbi, 65
5. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, 64
6. Pol Espargaro, Belson Derbi, 55
7. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 52
8. Andrea Iannone, I.C. Team, Aprilia, 47
9. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, 47
10. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, 42
2008. június 01. 11:55
Óriási versenyben dobogós Talmácsi
Rendkívül szoros verseny végén, célfotóval lett második Talmácsi Gábor a MotoGP 125 köbcentiseinek Olasz Nagydíján vasárnap. Simone Corsi 19 ezreddel nyert Talma és 36-tal Pol Espargaro előtt.
A hajrára hetes élcsapat maradt, négy körrel leintés előtt di Meglio, Corsi, Terol, Talma, Smith, Espargaro, Gadea volt a sorrend, de ez vajmi keveset számított egy olyan futamon, ahol több száz előzést produkáltak a versenyzők.
Három kör hátra: di Meglio, Smith, Corsi, Talma. Két kör vissza: Smith, di Meglio, Corsi, Espargaro, Talma. Utolsó kör: Corsi, Talma, Espargaro, aki kör közben előz, szerencsére: Talma így szélárnyékba került a célegyenes elején, visszaelőzte Espargarót és kis híján Corsi sem úszta meg. Célfotós befutóval tehát Corsi, Talmácsi, Espargaro, di Meglio, Smith, Gadea sorrend alakult ki, az év alighanem legizgalmasabb futamán.
Leintés után tíz perccel még mindig zihálva, de roppant boldogan nyilatkozott Talma: "Úgy érzem, visszatértünk az 'üzletbe', a rosszul sikerült évkezdet után. Nem nagyon tudtam, hova fogok érkezni, olyan szoros volt a boly, de a rutinomnak köszönhetően sikerült megszereznem a második helyet , kicsi hiányzott, hogy megelőzzem Corsit. Köszönöm a támogatást a csapatnak, a szurkolóknak és a szponzoroknak."
"Látványos verseny volt, rengeteg rajongó előtt, olyan, mint egy álom. Megnyertem a verseny és újra vezetem a bajnokságot, alig várom Barcelonát" - mondta Simone Corsi.
Olasz Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 39:59.020 perc
2. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.019 másodperc
3. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.036
4. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, + 0.135
5. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.178
6. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.490
125 kcm
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 87 pont
Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Aprilia, 87
3. Nicolas Terol, Jack&Jones, Aprilia, 75
4. Joan Olive, Belson Derbi, 65
5. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, 64
6. Pol Espargaro, Belson Derbi, 55
7. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 52
8. Andrea Iannone, I.C. Team, Aprilia, 47
9. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, 47
10. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, 42
Óriási versenyben dobogós Talmácsi
Rendkívül szoros verseny végén, célfotóval lett második Talmácsi Gábor a MotoGP 125 köbcentiseinek Olasz Nagydíján vasárnap. Simone Corsi 19 ezreddel nyert Talma és 36-tal Pol Espargaro előtt.
A hajrára hetes élcsapat maradt, négy körrel leintés előtt di Meglio, Corsi, Terol, Talma, Smith, Espargaro, Gadea volt a sorrend, de ez vajmi keveset számított egy olyan futamon, ahol több száz előzést produkáltak a versenyzők.
Három kör hátra: di Meglio, Smith, Corsi, Talma. Két kör vissza: Smith, di Meglio, Corsi, Espargaro, Talma. Utolsó kör: Corsi, Talma, Espargaro, aki kör közben előz, szerencsére: Talma így szélárnyékba került a célegyenes elején, visszaelőzte Espargarót és kis híján Corsi sem úszta meg. Célfotós befutóval tehát Corsi, Talmácsi, Espargaro, di Meglio, Smith, Gadea sorrend alakult ki, az év alighanem legizgalmasabb futamán.
Leintés után tíz perccel még mindig zihálva, de roppant boldogan nyilatkozott Talma: "Úgy érzem, visszatértünk az 'üzletbe', a rosszul sikerült évkezdet után. Nem nagyon tudtam, hova fogok érkezni, olyan szoros volt a boly, de a rutinomnak köszönhetően sikerült megszereznem a második helyet , kicsi hiányzott, hogy megelőzzem Corsit. Köszönöm a támogatást a csapatnak, a szurkolóknak és a szponzoroknak."
"Látványos verseny volt, rengeteg rajongó előtt, olyan, mint egy álom. Megnyertem a verseny és újra vezetem a bajnokságot, alig várom Barcelonát" - mondta Simone Corsi.
Olasz Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 39:59.020 perc
2. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.019 másodperc
3. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.036
4. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, + 0.135
5. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.178
6. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.490
125 kcm
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 87 pont
Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Aprilia, 87
3. Nicolas Terol, Jack&Jones, Aprilia, 75
4. Joan Olive, Belson Derbi, 65
5. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, 64
6. Pol Espargaro, Belson Derbi, 55
7. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 52
8. Andrea Iannone, I.C. Team, Aprilia, 47
9. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, 47
10. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, 42
Énis a motort választanám, babám van. Mondjuk motorom is, de az nem sértődik meg ha van mellette másik, szóval még elférne éppen ez is. Igaz lenne vele némi munka, ami nem hiányzik, mert a sajátomat is most újítottam fel, ami elég időigényes munka volt, és még nincs is kész, fesszabályzó hiánya miatt. Még pár nap és azis meglesz, remélem!
Hát ja. Én a mocit választanám,az tovább tart. De ahogy elnézem ezt sem "hemörájt"tal festették le, hogy ne rozsdásodjon .
2008. május 04. 06:57
Talma dobogós Sanghajban
Harmadik lett a MotoGP Kínai Nagydíján Talmácsi Gábor Andrea Iannone és Mike di Meglio mögött vasárnap a 125 köbcentisek mezőnyében.
"Nagyon rosszul indult számunkra az év, technikai problémáink voltak és pechesek is voltunk, így ez a dobogós hely sok erőt ad nekem a folytatáshoz. A verseny vége felé kicsit lassult a motorom, és az áttételezést is kicsit elrontottuk, ezért hiába próbáltam megelőzni di Megliót. Mivel holnap anyák napja, innen üzenek sok boldogságot Édesanyámnak" - nyilatkozta a vb-pontversenyben nyolcadik helyre előlépő Talma.
Kínai Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Andrea Iannone, I.C. Team, 46:02.275 perc
2. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, + 3.355 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 3.451
4. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 14.028
5. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, + 23.853
6. Joan Olive, Belson Derbi, + 31.962
A VB állása:
125 kcm
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 59 pont
2. Juan Olive, Belson Derbi, 50
3. Nicolas Terol, Jack&Jones, Aprilia, 50
4. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Aprilia, 49
5. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, 48
6. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, 32
7. Andrea Iannone, I.C. Team, Aprilia, 32
8. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 30
9. Pol Espargaro, Belson Derbi, 26
10. Stevie Bonsey, Degraaf GP, 25
Talma dobogós Sanghajban
Harmadik lett a MotoGP Kínai Nagydíján Talmácsi Gábor Andrea Iannone és Mike di Meglio mögött vasárnap a 125 köbcentisek mezőnyében.
"Nagyon rosszul indult számunkra az év, technikai problémáink voltak és pechesek is voltunk, így ez a dobogós hely sok erőt ad nekem a folytatáshoz. A verseny vége felé kicsit lassult a motorom, és az áttételezést is kicsit elrontottuk, ezért hiába próbáltam megelőzni di Megliót. Mivel holnap anyák napja, innen üzenek sok boldogságot Édesanyámnak" - nyilatkozta a vb-pontversenyben nyolcadik helyre előlépő Talma.
Kínai Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Andrea Iannone, I.C. Team, 46:02.275 perc
2. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, + 3.355 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 3.451
4. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 14.028
5. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, + 23.853
6. Joan Olive, Belson Derbi, + 31.962
A VB állása:
125 kcm
1. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, 59 pont
2. Juan Olive, Belson Derbi, 50
3. Nicolas Terol, Jack&Jones, Aprilia, 50
4. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Aprilia, 49
5. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, 48
6. Sergio Gadea, Bancaja Aspar, Aprilia, 32
7. Andrea Iannone, I.C. Team, Aprilia, 32
8. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 30
9. Pol Espargaro, Belson Derbi, 26
10. Stevie Bonsey, Degraaf GP, 25
Milyen igazad van
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 03. 22. szombat 17:51), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (115716)
2008. 03. 22. szombat 17:51
Na igen, a motorkiállítás jó volt, bár néha zavart, hogy az igen dekoratív 16 éves 27 kilós csajoktól, nem lehetett látni a motorokat. Na meg a sok műmájertől, akik fénykepezgették magukat, mert kell a kép a wiw- re...