Hát tudod ezt énse fogalmaszhatam volna jóbban meg!!!
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 03. 22. szombat 17:51), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (115716)
2008. 03. 22. szombat 17:51
Na igen, a motorkiállítás jó volt, bár néha zavart, hogy az igen dekoratív 16 éves 27 kilós csajoktól, nem lehetett látni a motorokat. Na meg a sok műmájertől, akik fénykepezgették magukat, mert kell a kép a wiw- re...
Na igen, a motorkiállítás jó volt, bár néha zavart, hogy az igen dekoratív 16 éves 27 kilós csajoktól, nem lehetett látni a motorokat. Na meg a sok műmájertől, akik fénykepezgették magukat, mert kell a kép a wiw- re...
Vasárnap délutánig tart nyitva a Hungexpón a 7. Budapest Motorkiállítás, ahol végig lehet tapogatni és ücsörögni szinte az összes kétkerekű újdonságot, amelyek - a korábbi évek gyakorlatának megfelelően - igen dekoratív hölgyek társaságában várják az érdeklődőket.
Szerda délelőtt Talmácsi Gábor jelképesen "beindította" a 7. Budapest Motorkiállítást, amelyre egészen vasárnap délután ötig várják a motorozás iránt fogékony nagyérdeműt.
Néhány hasznos információ:
* Nyitva tartás: március 12-15. 10-18 óra, március 16. 10-17 óra
* Helyszín: HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont
* Megközelítés: 2-es metróval az Örs vezér térig, onnan az EXPO busszal, a Népszínház utcától a 37-es villamossal, személygépkocsival a Kerepesi út felől
* Belépőjegy: napi 1500 forint, diák, nyugdíjas 1000 forint, családi (két felnőtt és két 14 éven aluli gyerek) 3000 forint. A Volánbusz Zrt. magyarországi járatain érkezők 50 százalékos utazási kedvezményt vehetnek igénybe, a belépők vételára üdülési csekkel is kifizethető a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont K épületének pénztárában.
* Parkolás: gépkocsival "V" parkoló, motorral IV. parkoló 40 Ft/15 perc, max. 800 Ft/nap
Programok:
* A/104-106 stand: Talmácsi Gábor dedikál szombat, vasárnap
* Az "A" pavilon előtt: Streetfighter bemutatók, Mókus (naponta három alkalommal), Erdős Csaba (szombat, vasárnap, délelőtt-délután);
* "A" pavilon: veteránmotor-bemutató és tablókiállítás 303-305/b, KRESZ-vetélkedő, szimulátor és motoros tesztpálya
* 16-os pavilon: gyermekmotoroztatás;
* 17-es pavilon: mini motoros bemutató, verseny (szombat-vasárnap);
* "A", szabad terület: tesztmotorozás
* A/203/c: a magyar motorépítő bajnokság I. fordulója a Devils Motorklub standján
* "A" 213/A stand: Fővárosi Közlekedésbiztonsági Tanács (FKBT) biztonságos motorozás: tesztek, játékok, vetélkedők, bemutatók
Szerda délelőtt Talmácsi Gábor jelképesen "beindította" a 7. Budapest Motorkiállítást, amelyre egészen vasárnap délután ötig várják a motorozás iránt fogékony nagyérdeműt.
Néhány hasznos információ:
* Nyitva tartás: március 12-15. 10-18 óra, március 16. 10-17 óra
* Helyszín: HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont
* Megközelítés: 2-es metróval az Örs vezér térig, onnan az EXPO busszal, a Népszínház utcától a 37-es villamossal, személygépkocsival a Kerepesi út felől
* Belépőjegy: napi 1500 forint, diák, nyugdíjas 1000 forint, családi (két felnőtt és két 14 éven aluli gyerek) 3000 forint. A Volánbusz Zrt. magyarországi járatain érkezők 50 százalékos utazási kedvezményt vehetnek igénybe, a belépők vételára üdülési csekkel is kifizethető a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont K épületének pénztárában.
* Parkolás: gépkocsival "V" parkoló, motorral IV. parkoló 40 Ft/15 perc, max. 800 Ft/nap
Programok:
* A/104-106 stand: Talmácsi Gábor dedikál szombat, vasárnap
* Az "A" pavilon előtt: Streetfighter bemutatók, Mókus (naponta három alkalommal), Erdős Csaba (szombat, vasárnap, délelőtt-délután);
* "A" pavilon: veteránmotor-bemutató és tablókiállítás 303-305/b, KRESZ-vetélkedő, szimulátor és motoros tesztpálya
* 16-os pavilon: gyermekmotoroztatás;
* 17-es pavilon: mini motoros bemutató, verseny (szombat-vasárnap);
* "A", szabad terület: tesztmotorozás
* A/203/c: a magyar motorépítő bajnokság I. fordulója a Devils Motorklub standján
* "A" 213/A stand: Fővárosi Közlekedésbiztonsági Tanács (FKBT) biztonságos motorozás: tesztek, játékok, vetélkedők, bemutatók
az NR 750 volt az ovál(lóversenypálya-alakú)-dugattyús gép, hengerenként 8(!!!) szeleppel? vagy tévedek?
ezeken is elő lehet adni egy-két kellemes melódiát...
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 03. 02. vasárnap 19:37), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (31267)
2008. 03. 02. vasárnap 19:37
A yamaha nem hangszergyár?
BUDAPEST MOTOR KIÁLLÍTÁS
Nemzetközi motorkerékpár szakkiállítás
2008. március 12-16.
Szervező: HUNGEXPO Zrt.
Tel.: ....ez úgye nem reklám?..csak úgy szólok h lesz
Nemzetközi motorkerékpár szakkiállítás
2008. március 12-16.
Szervező: HUNGEXPO Zrt.
Tel.: ....ez úgye nem reklám?..csak úgy szólok h lesz
Tizenkettedik Talma az idénynyitón
Négy körrel a leintés előtt az élen haladó Talmácsi Gábor motorja meghibásodott, így végül tizenkettedik lett a vb-címvédő a gyorsasági motorosok 125 köbcentiseinek idei első futamán, Katarban.
Gadea és Talma felváltva haladt az élen, a tizedik körben például a magyar világbajnok állt jobban, a két éllovast pedig de Rosa riogatta. Hat körrel a vége előtt Gadeát Talma és de Rosa is kielőzte, majd Scott Redding is. Egy körre rá Talmácsinak sikerült megőriznie vezető helyét a célegyenesben. Úgy tűnt, hat versenyző osztozhat a zsíros pontokon, de négy körrel a vége előtt Talmácsi motorja megakadt, az élről visszaesett nyolcadiknak.
Egy körrel később már csak tizenegyedik volt Talma, elől közben de Rosa felöklelte Olivét, de utóbbi folytatni tudta a versenyt. Két fordulóval a vége előtt tehát Gadea, di Meglio, Olive, Redding sorrendet láthattunk az élen. Olive előzött, Gadea pedig elhúzott. A célegyenesbe fordulva Bradl lehagyta a rosszul taktikázó Reddinget, megszereve így a negyedik helyet. Talmácsi a 12. helyen zárt.
Katari Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Sergio Gadea
2. Joan Olive
3. Stafan Bradl
4. Mike di Meglio
5. Scott Redding
...
12. Talmácsi Gábor
A yamaha nem hangszergyár?
FZ1 volt ilyen mocim imádtam, krampusz kis gép volt.
Köfike.Ez az egyik szobadísz a sok közül.
(Ez egy válasz lencsibaby üzenetére (2008. 02. 07. csütörtök 06:56), amit ide kattintva olvashatsz)
Csúcs a mocid béby!
Köszönöm szépen!
Jó bamba vagyok, mert nézegettem ezt az oldalt, csak valahogy az amerikait...
Köszi mégegyszer! (Ez egy válasz Satyak üzenetére (2008. 02. 04. hétfő 21:56), amit ide kattintva olvashatsz)
Jó bamba vagyok, mert nézegettem ezt az oldalt, csak valahogy az amerikait...
Köszi mégegyszer! (Ez egy válasz Satyak üzenetére (2008. 02. 04. hétfő 21:56), amit ide kattintva olvashatsz)
írd be ezt
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 02. 04. hétfő 17:06), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (115716)
2008. 02. 04. hétfő 17:06
Üdv mindenkinek!
Nem tud valaki a magyar online aukciós oldalakhoz hasonló osztrák oldalt? Ha van valakinek ötlete plz írjon egy privát üzit!
Köszönöm!
Nem tud valaki a magyar online aukciós oldalakhoz hasonló osztrák oldalt? Ha van valakinek ötlete plz írjon egy privát üzit!
Köszönöm!
Üdv mindenkinek!
Nem tud valaki a magyar online aukciós oldalakhoz hasonló osztrák oldalt? Ha van valakinek ötlete plz írjon egy privát üzit!
Köszönöm!
Nem tud valaki a magyar online aukciós oldalakhoz hasonló osztrák oldalt? Ha van valakinek ötlete plz írjon egy privát üzit!
Köszönöm!
Bruce Willis amerikai színész egy televíziós műsor felvételén.
2008. január 17., New York
de a moci sem semmi, sőt...kicsit jobban néz ki, mint a kopasz úriember...
Nem volt ez rossz példa! Mert én látom lelki szemeim előtt,ahogy ti oldalkocsis motorkerékpárral versenyeztek Annácskával.A halálkanyart a botkormányoddal a szájában veszi be!A DAKARt még megpróbálhatnád vele,ha megigéred,hogy ott felejted a sivatagban!
Őszíntén,...nem sokat...sőt semmit!
de hát akkor lesz valaki híres, ha valami komolyabb eredményt elér az "életben", és majd mindegy, hogy az mi!
legyen focista, boxoló, autó-motor versenyző, kurva, vagy gyilkos...na és kell hozzá a média is! az sem árt, ha jól el tudja magát adni az ismeretségi piacon, de ehez valamit le kell tenni az asztalra (sumi, kelemenanna stb.)...
húúúú, ezek nagyon rossz példák voltak, holnap de kikapok miatta
de hát akkor lesz valaki híres, ha valami komolyabb eredményt elér az "életben", és majd mindegy, hogy az mi!
legyen focista, boxoló, autó-motor versenyző, kurva, vagy gyilkos...na és kell hozzá a média is! az sem árt, ha jól el tudja magát adni az ismeretségi piacon, de ehez valamit le kell tenni az asztalra (sumi, kelemenanna stb.)...
húúúú, ezek nagyon rossz példák voltak, holnap de kikapok miatta
teljesen egyetértek veled!
de sajnos a mai világ a reklámról és a pénzről szól!
valamelyikötök említette, hogy a motorsport az egyik legdrágább technikai sportág!
ez így van, és kell a many a következő évi futamokra (habár egy világbajnoknak már fizethetnének a szponzorok annnyit, hogy ne egy ilyen gagyi reklámokból kelljen összeszednie a "benzinre" valót...)
de sajnos a mai világ a reklámról és a pénzről szól!
valamelyikötök említette, hogy a motorsport az egyik legdrágább technikai sportág!
ez így van, és kell a many a következő évi futamokra (habár egy világbajnoknak már fizethetnének a szponzorok annnyit, hogy ne egy ilyen gagyi reklámokból kelljen összeszednie a "benzinre" valót...)
Nagyon tévedsz (gondolom egy világ omlik össze benned, mert) Talma a PlayBoy-nak pózolt nem kevés pénzért, a képek nem fake, hanem rossz minőségű szkenelés (én követtem el) az 1000,-Fz-os PB újságból (még valamelyik kereskedelmi TV csatornának is nyilatkozott arról mennyire szereti ezeket a jelmezeket, amik közel állnak az ízléséhez... )
Sajnos ez van, ezek tények, kicsit valóban illúzió rombolóak a képek és Ő is! (legalábbis számomra, de ettől még a csajok oda- és vissza lehetnek tőle!)
nekem ez a kép OKé-bb!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 12. 24. hétfő 09:37), amit ide kattintva olvashatsz)
Sajnos ez van, ezek tények, kicsit valóban illúzió rombolóak a képek és Ő is! (legalábbis számomra, de ettől még a csajok oda- és vissza lehetnek tőle!)
nekem ez a kép OKé-bb!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 12. 24. hétfő 09:37), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 12. 24. hétfő 09:37
Ezeket a fake-eket simán megcsinálták a beleegyezése nélkül.
Szerinted megkérdezték?
Talma amúgy is egy végtelenül szerény fickó,az maradt aki régen volt,sosem pózólna senkinek!
Szerinted megkérdezték?
Talma amúgy is egy végtelenül szerény fickó,az maradt aki régen volt,sosem pózólna senkinek!
Újból ellenkeznem kell,de a hűtőrendszerhez nem kell hozzányúlni.
Tőkéletesen működik,mivel nem a fajsúlykülönbség keringet,hanem a szivattyú.
Eddig minden streetfighteren gyári volt,amit ismertem.
Kétféle mód van a kenés biztosítására:
1/ simán túltöltik az olajat,ha másfélszer annyi van benne,az még semmi problémát nem okoz,sokan ezt csinálják,/a gyárak az intenzív gyorsulások miatt úgy tervezik a kartert hogy ha sokáig hátul van az olaj,akkor is kapjon a szivattyú-így egy kis túltöltéssel/tehát bármeddig lehet egykerekezni vele,viszont elsőkeréken még így is kigyulladhat a lámpa.
Aki elsőkerekezni is akar,azoknak át kell hegeszteni a kartert,olyanra,hogy egy csésze legyen a szívócső előtt.
A kertercsövön sem módosítottak azok,akiket ismertem,a gyári terelések megfogják a plussz olajat.Persze ez tipusfüggő,lehet hogy van olyan amelyik kinyomja./főleg amelyiknek véres a torka/
Persze a zárazkarteres megoldás a legtökéletesebb,de az utólag bonyolult,inkább csak az offroadban használják.
A karburátoros motorokon előfordul,hogy az úszóházból holtpont körül v. negatívban már nem veszi fel a benzínt,hanem befullad,ha emelik a benzinszintet,akkor meg elsőkeréken agyonszívja magát,injektorosokkal ilyen nincsen.
Érdemes nagyobb lánckereket tenni hátra,így a nagyobb áttétel miatt kevésbé gyikolja a hajtásláncot.
Kormánylengéscsillapító erősen ajánlott,szélesebb kormány sokat segít,kitámasztó hátra-hogy védje a motort.Plussz lábtartók,a kuplung mellé egy plussz fékkar,hogy a jobb láb szabad lehessen,és olyan fix plussz gázkar amivel a jobbkéz is szabaddá tehető.
A teleszkópszimeringeknek simán bírják,mert ilyenkor úgyis mindenki leengedi a gumikat,így csillapít,és stabilabb is .Később úgyis gázzal teszi le,szinte be sem ül a teló.
'Köszi! Csak azt akarom,hogy úgy nézzen ki. kormány,fejidom cserét akarok csak. "
-neki szerintem ez az egész lényegtelen.
Tőkéletesen működik,mivel nem a fajsúlykülönbség keringet,hanem a szivattyú.
Eddig minden streetfighteren gyári volt,amit ismertem.
Kétféle mód van a kenés biztosítására:
1/ simán túltöltik az olajat,ha másfélszer annyi van benne,az még semmi problémát nem okoz,sokan ezt csinálják,/a gyárak az intenzív gyorsulások miatt úgy tervezik a kartert hogy ha sokáig hátul van az olaj,akkor is kapjon a szivattyú-így egy kis túltöltéssel/tehát bármeddig lehet egykerekezni vele,viszont elsőkeréken még így is kigyulladhat a lámpa.
Aki elsőkerekezni is akar,azoknak át kell hegeszteni a kartert,olyanra,hogy egy csésze legyen a szívócső előtt.
A kertercsövön sem módosítottak azok,akiket ismertem,a gyári terelések megfogják a plussz olajat.Persze ez tipusfüggő,lehet hogy van olyan amelyik kinyomja./főleg amelyiknek véres a torka/
Persze a zárazkarteres megoldás a legtökéletesebb,de az utólag bonyolult,inkább csak az offroadban használják.
A karburátoros motorokon előfordul,hogy az úszóházból holtpont körül v. negatívban már nem veszi fel a benzínt,hanem befullad,ha emelik a benzinszintet,akkor meg elsőkeréken agyonszívja magát,injektorosokkal ilyen nincsen.
Érdemes nagyobb lánckereket tenni hátra,így a nagyobb áttétel miatt kevésbé gyikolja a hajtásláncot.
Kormánylengéscsillapító erősen ajánlott,szélesebb kormány sokat segít,kitámasztó hátra-hogy védje a motort.Plussz lábtartók,a kuplung mellé egy plussz fékkar,hogy a jobb láb szabad lehessen,és olyan fix plussz gázkar amivel a jobbkéz is szabaddá tehető.
A teleszkópszimeringeknek simán bírják,mert ilyenkor úgyis mindenki leengedi a gumikat,így csillapít,és stabilabb is .Később úgyis gázzal teszi le,szinte be sem ül a teló.
'Köszi! Csak azt akarom,hogy úgy nézzen ki. kormány,fejidom cserét akarok csak. "
-neki szerintem ez az egész lényegtelen.