Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

A téma leírása

Élmények, élvezetek, függőségek, miért?, kételyek, aggályok, társadalmi normák, megítélések.
"hímtagomon hosszú percekig cuppogott-nyammogott a bérnőstény"
"örülök, hogy nem hagytam magam rábeszélni soha a kurvázásra..."
"Megvártam míg besötétedik, majd kb. 10x elfurikáztam előttük, a bőség zavarával küszködve"
"makktárs csak egy röpke negyedórás szopatást akar"

Az eddigi hozzászólások

2008. 09. 24. szerda 09:27  #497
bufika bufika
Szerintem bajvan ha a "házi" márnejó. Megbeszélés ha nemsegít akkor végevan a kapcsolatnak.
2008. 09. 24. szerda 01:02  #496
Törölt felhasználó (246986)
Tisztelt MT-k!
Kicsit leült a fórum. Hagy dobjak fel egy témát. Előre közlöm, elég kezdő vagyok, így tessék értékelni. Nemrégiben kezdtem szolgáltatókhoz, lakásba járni, rögtön az elsőtől össze is szedtem egy fertőzést, korábban be is számoltam róla. Kigyógyulva, hajtott a vérem, és szerencsémre, találtam egy gyöngyszemet. Álmaim nője: mosolygós, bársonyos bőrű, kerek, feszes, dús keblekkel, és még beszélgetni is lehetett vele, egészen barátnős feeling. Gondoltam, visszatérek hozzá. Sikerült időpontot egyeztetni, pontosan meg is érkeztem, a bejárat előtt a csajjal telón beszéltem is. Felérek, és jön a nagy kopp. A kollegina nyit ajtót, és elkezd szabadkozni, hogy álmaim nőjénél egy MT hosszabbított, kis csúszás lesz. :-( Felajánlotta magát, vagy várjak a szomszéd szobában, de lehet, hogy 1 óra is lesz. "MIVAN??? Előbb beszéltem vele." "Hát, ez van, sorry." Gondolkodóba estem, hogy hazahúzzak-e, vagy kivárjam a sorom. Maradtam. Miközben a az egyik szobában tv-ztem, a jó kis szomszéd panel szobából hallom a csaj kéjes nyögéseit és a kolléga hörgését. Lehet, hogy egy érzékeny fasz vagyok, de ez engem nem gerjesztett fel, inkább lelohasztott. Tudom, mi folyik ilyen helyeken, de ez a nagyüzem eléggé elvette a kedvem. Zavar a csaj hozzáállása, ha 1x időpontot egyeztetek vele, és még visszatérő is vagyok, akkor ne szíva