Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 06. 29. péntek 21:33  #99
zorn zorn
Ha a csaj vezet és lebukik a cerkára az tényleg nem biztonságos,
2007. 06. 29. péntek 20:43  #98
gabici gabici
esetlegesen egy buckánál a hölgy fogsora is összekoccan...aztán lehet perelni a demszkyt.... smile
2007. 06. 29. péntek 20:33  #97
Rambika14 Rambika14
engem is csabitottak mar ra,az a pasas,aki rendszeresen jar szopasra,de en leintettem ot.Lehet,hogy tenyleg jo,de en mar 2eve is nemet mondtam es mindig azt fogok.
2007. 06. 29. péntek 14:19  #96
Törölt felhasználó (94621)
Jártam én is hasonlóan, szerencsére nem 160-al mentem. magyar utakon ez meg már blődség. a vezetés közbeni orális sexről az a véleményem, hogy aki ilyet csinál, az potenciális veszély másokra nézve, saját magát nem említem. itt mindenki szereti a szexet, azért jár ide, de nem mindenki hülye, ha valaki ennyire szereti az extrém szopatást, az vigye fel a csaját repülővel, ugorjanak ki ejtőernyővel, ott szopassa meg a csajt, ott legalább csak saját testi épségüket veszélyeztetik..
azt elfeledtem mondani, hogy én biztosan nem tudnék koncentrálni a vezetésre, nagyon hamar nekimennék a korlátnak, tehát már ezért sem...
(Ez egy válasz WildHorse üzenetére (2007. 01. 15. hétfő 14:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 15. hétfő 14:26
Huhh, erről jut eszembe örülök, hogy élek és tudok írni itt nektek! heureka wink eljen
Kb 2 éve kaptam defektet a jobb hátsóra ami egy bridgestone v-s gumi volt /ez volt a mákom / 160-al mentem és hirtelen olyan érzésem lett mintha nagyon erős oldalszél lenne szinte irányíthatatlan lett az autó!
A jobb tükörben láttam , hogy füst van és elkezdtem lassítani de finoman, szerencsére nem volt senki a pályának azon a szakaszán csak jóval messzebb egy teherautó és rendőrök.
Így szépen lelassítva megtudtam állni és kiszállva gyorsan lelocsoltam a füstölgő gumit vízzel. Kitettem az elakhárszöget + vészvill és elkezdtem volna cserélni a gumit mikor a rendőrők visszatolattak hozzám, hogy miért állok a leállósávon, mutatam a defektett és tök normálisak voltak, mert megkérdezték van -e szerszámom meg pótkerekem , hogy segítsenek-e.
Szóval a lényeg ha akkkor pont akció van biztos nem vagyok itt, ezért tényleg át kell gondolni ezt a vezetés közbeni sexet nagyon hol és mikor csinálja az ember.... confused shakehead
2007. 06. 29. péntek 12:51  #95
surdapapa surdapapa
ha tudom, h valamelyik gégés lány arra vezet rögtön kiállok meztelenül, de különben ...

meztelen hölgyek? -első olvasatra a nálunk kipróbált pléh rendőrre gondoltam!

nálunk van aki fémből van és nagyon vallásos!

/a pléhbános!/

bocsi!
(Ez egy válasz zelli üzenetére (2007. 06. 29. péntek 12:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 06. 29. péntek 12:30
Tegnap olvastam az origón egy érdekes cikket, a "Szex és vezetés" témakörében! Dániában a halálos kimenetelű közúti balesetek 25%-át a gyorshajtás okozza. A gyorshajtás elkerülése érdekében meztelen hölgyeket állítanak az utak szélére, de kizárólag jelzőtábla funkcióval.
Így viszont forgalmi dugók alakulnak ki!
Megjegyzem ezek a dánok a gyorshajtó hölgyekre nem is gondolnak?!
2007. 06. 29. péntek 12:30  #94
zelli zelli
Tegnap olvastam az origón egy érdekes cikket, a "Szex és vezetés" témakörében! Dániában a halálos kimenetelű közúti balesetek 25%-át a gyorshajtás okozza. A gyorshajtás elkerülése érdekében meztelen hölgyeket állítanak az utak szélére, de kizárólag jelzőtábla funkcióval.
Így viszont forgalmi dugók alakulnak ki!
Megjegyzem ezek a dánok a gyorshajtó hölgyekre nem is gondolnak?!
2007. 01. 15. hétfő 14:26  #93
WildHorse WildHorse
Huhh, erről jut eszembe örülök, hogy élek és tudok írni itt nektek! heureka wink eljen
Kb 2 éve kaptam defektet a jobb hátsóra ami egy bridgestone v-s gumi volt /ez volt a mákom / 160-al mentem és hirtelen olyan érzésem lett mintha nagyon erős oldalszél lenne szinte irányíthatatlan lett az autó!
A jobb tükörben láttam , hogy füst van és elkezdtem lassítani de finoman, szerencsére nem volt senki a pályának azon a szakaszán csak jóval messzebb egy teherautó és rendőrök.
Így szépen lelassítva megtudtam állni és kiszállva gyorsan lelocsoltam a füstölgő gumit vízzel. Kitettem az elakhárszöget + vészvill és elkezdtem volna cserélni a gumit mikor a rendőrők visszatolattak hozzám, hogy miért állok a leállósávon, mutatam a defektett és tök normálisak voltak, mert megkérdezték van -e szerszámom meg pótkerekem , hogy segítsenek-e.
Szóval a lényeg ha akkkor pont akció van biztos nem vagyok itt, ezért tényleg át kell gondolni ezt a vezetés közbeni sexet nagyon hol és mikor csinálja az ember.... confused shakehead
(Ez egy válasz 32es36par üzenetére (2007. 01. 06. szombat 12:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 06. szombat 12:55
Még csak annyit szeretnék hozzá füzni, nekem volt szerencsém a Hungaroring csuszóspájáján háromszor részt venni egésznapos tanfolyamon, még úgy is igen nehéz uralni azt a gépet ami kezesbárány volt elöte ha tudod, hogy meg fog csúszni, vagy hogy kapsz egy hátsó defektet, amikor bekövetkezik teljesen megvadul a gép és teljes embert igényel, képzeld el ezt úgy hogy még nem is számítassz rá. Elgondolkodtál mi lehet a következménye egy vizzel teli levő kátyunak ha épp beletévedsz mert nem veszed észre? Akkor aztán fogsz koncentrálni, de nem az útra az is biztos.
2007. 01. 15. hétfő 14:14  #92
WildHorse WildHorse
Küld el a képet nekem is mailen! wink eljen
(Ez egy válasz jesus01 üzenetére (2007. 01. 05. péntek 10:07), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 05. péntek 10:07
Néhány éve történt. Velencén sziesztáztam, ill. szeretkeztem egy fiatalka lánnyal. Ipeg, hogy 18 volt. Mivel jó férj időben hazaér elindultunk az M7 en pest felé. Már az autópályán kicsomagolta a farkam és elkezdett kényeztetni. Kiba jó volt, de már 6. lett volna, így sokkal tovább bírtam. Már a városba értünk amikor éreztem a hol lesúlytó hol irigykedő pillantásokat a szomszédos kocsikból. A lány Újpesten lakott A Váci út vége felé már nem bírtam tovább (ez du 4 felé lehetett) megálltam egy buszmegállóban és engem semmi sem érdekel alapon elélveztem. Volt aki tapsolt volt aki elfordult. Mindenesetre később rájöttem, hogy ciki logos céges kocsival ilyet tenni. Az elkészült fénykép bejárta a belső levelezést.
2007. 01. 15. hétfő 14:13  #91
WildHorse WildHorse
Amit írtam csak azért írtam le, hogy érzékeltessem, hogy akármilyen jó sofőr vagy bármikor történhet egy előre nem látható dolog.
A másik más volt évekkel ezelőtt ilyen dolgokat tenni amikor nem arról szólt az élet, hogy ki tud a városban minél gyorsabban menni / egyik barátomat nem érg levillogták a Hungárián éjjel pedig ő 160-al ment! / shakehead
Szóval a mai körülmények között amikor több olyan autóst látok, hogy azt se tudja éppen mi lesz a következő cselekedete a forgalomban hiába a nagyszerű vezetési tudásom és rutinom, nem hiszem , hogy megint megtenném amit évekkel ezelőtt tettem amikor még minden más volt.... schmoll2 shakehead
(Ez egy válasz DrAnthony üzenetére (2006. 11. 29. szerda 01:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2006. 11. 29. szerda 01:30
Ez így mind érdekes, de ne feledd, ez egy más témájú topic, és kicsit messzire mentél a témától! Mondjuk a baleset, mint szopás...
2007. 01. 10. szerda 19:49  #90
Törölt felhasználó (58575)
A legnagyobb genyaság, mikor valaki másnak csinál kárt és még utána letagadja, vagy hazudik is.
2007. 01. 10. szerda 09:59  #89
32es36par 32es36par VIP
Ebből is látszik milyen felelőtlen emberek vagytok, és még dicsekedtek is vele, akkor miért nem vállaltad érte a felelőséget amikor másnak kárt okoztál? "kidumáltam magam" Másik meg a te hülyeséged miatt szenvedett kárt, és ez még csak a jobbik eset mikor csak anyagi káról van szó és nem személyisérülésről.
Remélem tanultál az esetből és meg sem álsz adig mig emberhalál nemlessz belőle.
2007. 01. 09. kedd 23:31  #88
Törölt felhasználó (48478)
Remélem nem jutott még eszetekbe,vezetés közben kipróbálni,a 69-es franciás vezetést!
2007. 01. 09. kedd 20:15  #87
Törölt felhasználó (58575)
Lehet repülőn, lehet vonaton, lehet erdőben, lehet a parkban, lehet egy csónakon a Duna közepén, lehet egy fán, lehet bokorban. Bárhol, ahol nem kockáztatsz életet.
2007. 01. 08. hétfő 08:38  #86
Törölt felhasználó (58575)
Ciki? Így is lehet fogalmazni azt, ha kinyírsz esetleg valakit, vagy magadat...
(Ez egy válasz diablosteve üzenetére (2007. 01. 08. hétfő 02:50), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 08. hétfő 02:50
hát nem lehet rossz, csak ha csattantok egyet akkor az nem kicsit lesz ciki
2007. 01. 08. hétfő 02:50  #85
diablosteve diablosteve
hát nem lehet rossz, csak ha csattantok egyet akkor az nem kicsit lesz ciki
2007. 01. 08. hétfő 00:04  #84
zoli gold zoli gold
Nekem 120-nál volt ilyen élményem!Kanyargós utat ne nagyon válasszatok :D
2007. 01. 06. szombat 12:55  #83
32es36par 32es36par VIP
Még csak annyit szeretnék hozzá füzni, nekem volt szerencsém a Hungaroring csuszóspájáján háromszor részt venni egésznapos tanfolyamon, még úgy is igen nehéz uralni azt a gépet ami kezesbárány volt elöte ha tudod, hogy meg fog csúszni, vagy hogy kapsz egy hátsó defektet, amikor bekövetkezik teljesen megvadul a gép és teljes embert igényel, képzeld el ezt úgy hogy még nem is számítassz rá. Elgondolkodtál mi lehet a következménye egy vizzel teli levő kátyunak ha épp beletévedsz mert nem veszed észre? Akkor aztán fogsz koncentrálni, de nem az útra az is biztos.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 01. 06. szombat 12:29), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (58575)
2007. 01. 06. szombat 12:29
Én nem akarom magam nagyon elragadtatni, mert ez nem annak a helye. De azért, mert 34 éves vagy, és még esetleg nem volt baleseted, az nem jelent semmit. Abból van a bajok 95%-a, mikor az ember elhiszi magáról, hogy ő aztán tudja mit csinál az utakon. Nem az a lényeg, hogy hol csinálod, autópályán, vagy sem. Nem is az, hogy hogyan... Vezetés közben egy gépet irányítasz, ami alapesetben engedelmeskedik neked. De ennek a gépnek az irányításával igen nagy felelősséget válalsz, hisz a saját és mások életét kockáztatod. Ezért TELJES odafigyelést igényel. Szerinted miért van az, hogy cégek tucatjai foglalkoznak a közlekedés biztonságosabbá tételével? Láttam én már olyan embert, akinek 35 éves hivatásos jogosítványa volt, mégis száraz úton fényes nappal egy fára tekeredve halt meg. Pedig 80-nal ment lakott területen kívül. Hogy miért? Mert egy róka eléugrott. És ő nem másra figyelt, hanem a vezetésre. Figyelmének 100%-ával, hiszen szerencsére egyedül volt. Te meg... fél szemmel figyeled az utat... egész másra figyelsz. Mit csinálsz vészhelyzetben, amikor a pillanat tört része alatt kell döntened????
2007. 01. 06. szombat 12:29  #82
Törölt felhasználó (58575)
Én nem akarom magam nagyon elragadtatni, mert ez nem annak a helye. De azért, mert 34 éves vagy, és még esetleg nem volt baleseted, az nem jelent semmit. Abból van a bajok 95%-a, mikor az ember elhiszi magáról, hogy ő aztán tudja mit csinál az utakon. Nem az a lényeg, hogy hol csinálod, autópályán, vagy sem. Nem is az, hogy hogyan... Vezetés közben egy gépet irányítasz, ami alapesetben engedelmeskedik neked. De ennek a gépnek az irányításával igen nagy felelősséget válalsz, hisz a saját és mások életét kockáztatod. Ezért TELJES odafigyelést igényel. Szerinted miért van az, hogy cégek tucatjai foglalkoznak a közlekedés biztonságosabbá tételével? Láttam én már olyan embert, akinek 35 éves hivatásos jogosítványa volt, mégis száraz úton fényes nappal egy fára tekeredve halt meg. Pedig 80-nal ment lakott területen kívül. Hogy miért? Mert egy róka eléugrott. És ő nem másra figyelt, hanem a vezetésre. Figyelmének 100%-ával, hiszen szerencsére egyedül volt. Te meg... fél szemmel figyeled az utat... egész másra figyelsz. Mit csinálsz vészhelyzetben, amikor a pillanat tört része alatt kell döntened????
2007. 01. 05. péntek 22:12  #81
zorn zorn
Bocsi a CL véletlen volt
2007. 01. 05. péntek 22:10  #80
zorn zorn
eKKORA MARHASÁGOT MÁR RÉG OLVASTAM PEDIG ABÓL VAN ITT BŐVEN NEM TUDOM DE AZ ÉN SZEMEM NEM CSUKODIK LE ORGAZMUSNÁL ÉS AZ ESZEMET SEM VESZTEM EL DE AKI IGEN AZ TÉNYLEG NE CSINÁLJA.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 01. 05. péntek 14:42), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (28391)
2007. 01. 05. péntek 14:42
szerintem roppant veszélyes. párszor próbáltam még évekkel ezelőtt, de a figyelmem nagyon-nagyon gyengült, sőt, egy-egy finomabb nyelvcsapáskor a szemem is lecsukódott. mivel orgazmusnál automatikusan lecsukódik a fériak szeme, így azt már nem is engedtem... poénnak jó, de a felelősség másokért talán még nagyobb...
/ 14