Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 02. 19. hétfő 19:04  #186
Törölt felhasználó (77369)
Ha valakinek lenne öttlete hogy opel astra 14. 8 szelepeset nagyobb átalakitás nélkül hogy lehet megerösiteni az irjon nekem .Megvalosithato ötleteket várok.
2007. 02. 19. hétfő 18:59  #185
Törölt felhasználó (69371)
ne értsd félre, de nem tudnék biztosan választani! nem is tudom melyik kér többet!

hehe hehe alien2
2007. 02. 19. hétfő 18:54  #184
Törölt felhasználó (69371)


















Klikkelj a normál/tömörített mérethez








2007. 02. 19. hétfő 15:45  #183
Törölt felhasználó (69371)
A tuning alapvetően 4 nagyobb területre osztható:

-futóműtuning
-kipufogótuning
-motortuning
-optikaituning
2007. 02. 19. hétfő 15:44  #182
Törölt felhasználó (69371)
A tuningról általában

Mit is jelent valójában a tuning szó? Ez egy angol szó, amely hangolást jelent. Az autótuning területe egy elég kiterjedt témakör, amiben néha elég nehéz eligazodni. A tuning valahol ott kezdődik, hogy a tulajdonos valamilyen szinten elégedetlen járművével, MÁST szeretne, mint az utakon rohangáló többi autó ugyanabból a típusból. A tuning lehetőséget nyújt a tulajdonosoknak, hogy megvalósítsák önmagukat kocsijukban is.

A tuningot felfoghatjuk úgy is, mint önmegvalósítási mód és életforma, visszatükröződik benne az autós egyénisége. A tunig egy valóságos pénznyelő, esélyünk sincs a ráköltött vagyonok megtérülésére, ezt csak és kizárólag magunkért, a vezetés és autónk élvezetéért csináljuk. A cél az, hogy jól érezzük magunkat az autónkban! A gyártósorról legördülő autónak minél több vásárlót kell megnyernie, hiszen a cél az eladott darabszám növelése. Éppen ezért szinte lehetetlen a személyes igényekhez alakítani az autókat (csak néhány méregdrága márka vásárlásánál van lehetőség végigkisérni a gyártási folyamatot, hogy igényeinkhez alakítsák az autót, de ilyenkor is általában csak a belső kialakításba lehet beleszólásunk). Ez a tény készteti a tulajt az autó gyári paramétereinek megváltoztatására.

Célszerű általában a futómű tuningjával kezdeni, hiszen ezzel járgányunk stabilitását tudjuk növelni, ami nem utolsó szempont a biztonságos autózásban, ugyanakkor élvezetesebbé teszi a vezetést. Talán mindenki először a felni és a gumi cseréjével kezd, majd ezután következhet a sportrugók és lengéscsillapítók beszerelése, később a toronymerevítők beszerzése. Komolyabb motortuningnál elengedhetetlen a fékek megerősítése. Ne felejtsük el, hogy a komolyabb igénybevétel miatt a futóműalkatrészek élettartama csökken, ezeket is kicserélhetjük erősebb változatokra.

Ezután következhet a kipufogórendszer módosítása. Ez jelentheti a hátsódob és a középdob cseréjét, nagyobb átmárőjű csövek beszerelését és utolsó lépésben a sportleömlő beépítésével válik teljessé a kipufogó rendszer teljes átalakítása. Nem szabad megfeledkezni a katalizátorról sem, sport-katalizátorra cserélve szinte semmit sem vesz el autónk teljesítményéből.

A motor tuningolásánál legtöbben megelégszenek sportlégszűrő és sportgyertya beszerzésével, valamint még elviszik négykerekűjüket chiptuningra. Néhányunk azonban nem elégszik meg ennyivel és komolyabban belemásznak a motor lekivilágába. Erre elég sok lehetőség van (de erről majd később), mindennek csak a pénztárca szab határt. Fontos, hogy minden komolyabb beavatkozás kihatással van az alkatrészek élettartamára.

Utoljára, de nem utolsó sorban beszéljünk az optikai tuningról. Ezzel autónk külső és belső megjelenését tehetjük egyedivé, alakíthatjuk egyéniségünkhöz. Ehhez rengeteg spoilert és kiegészítőt kínálnak az üzletek, de talán a legjobb az egyedi dolgok készítése, ez ugyan többe kerül, de megéri. A felni cseréjét ebbe a kategóriába is besorolhatjuk.
2007. 02. 18. vasárnap 20:04  #181
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 18. vasárnap 20:01  #180
oooooooo oooooooo
2007. 02. 18. vasárnap 20:00  #179
oooooooo oooooooo
2007. 02. 18. vasárnap 19:29  #178
BigJoe23 BigJoe23 VIP
2007. 02. 18. vasárnap 19:28  #177
BigJoe23 BigJoe23 VIP
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 18. vasárnap 19:14  #176
BigJoe23 BigJoe23 VIP
de elfogadnék 1 ilyen ikerkarbis v8 as Mustangot
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 17. szombat 14:48), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 17. szombat 14:48
Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 18. vasárnap 19:09  #175
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 18. vasárnap 18:44  #174
Törölt felhasználó (69371)
ezt át kellett hoznom a kismalacból! sorry! de nagyon tetszik!


2007. 02. 18. vasárnap 09:28  #173
Törölt felhasználó (69371)
Klikkelj a normál/tömörített mérethez





Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 18. vasárnap 09:26  #172
numlOck numlOck VIP
Mi?
2007. 02. 18. vasárnap 09:22  #171
Törölt felhasználó (69371)
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 18. vasárnap 09:20  #170
Törölt felhasználó (69371)
Caterham Super Seven


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 18. vasárnap 09:19  #169
Törölt felhasználó (69371)
Bizzarini GT 5300


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 02. 17. szombat 20:35  #168
numlOck numlOck VIP
hotrodok! =)
2007. 02. 17. szombat 14:59  #167
Törölt felhasználó (69371)
Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
/ 130