Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 02. 19. hétfő 19:48  #206
Törölt felhasználó (77369)
Szerintem dákot kereszteljük át okoskára(bocs ezt nem tudtam ki hagyni) nyes
2007. 02. 19. hétfő 19:48  #205
Törölt felhasználó (69371)
amúgy a 84 LE-s SE csak annyiban különbözött, hogy más volt a befecskendező rendszere! De szép hangja volt arra emlékszem, főleg direkt-szűrővel!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 19:46), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 19. hétfő 19:46
jujj igazatok van! tévedtem! de a 90 LE-s F Astrából is kevés jött ki, mert jóval drágább volt és annyival többet nem adtak érte sokan! Csak afféle próba széria volt!
2007. 02. 19. hétfő 19:46  #204
Törölt felhasználó (77369)
És mejik ment jobban (gyorsulásra gondolok)
2007. 02. 19. hétfő 19:46  #203
Törölt felhasználó (69371)
jujj igazatok van! tévedtem! de a 90 LE-s F Astrából is kevés jött ki, mert jóval drágább volt és annyival többet nem adtak érte sokan! Csak afféle próba széria volt!
2007. 02. 19. hétfő 19:44  #202
Törölt felhasználó (77369)
Ehte ungarn(de tök mindegy térjünk vissza már a tunninghoz engem valami olyasmi érdekelne ami 15-20%adna pluszba legaláb és megis érzem a kocsin nem csk papiron gyözködnek rola)
2007. 02. 19. hétfő 19:43  #201
Törölt felhasználó (69371)
a direkt-szűrő inkább nyomatékot és szívóhang élményt ad! a chip-tuning azért nem ajánlott, mert kurvára megnő a fogyasztásod, másrészt ilyen nevesincs szakik könnyen gallyravághatják az elektronikát!
Egy igazi kúrához sok minden kell! Új benzinszivattyú, ami legalább 80000 HUF, meg stb... ennyit én nem költenék rá! De Te tudod!
2007. 02. 19. hétfő 19:41  #200
Fögenyó Fögenyó
Tévedsz wink F-Astrát szerelték 1.4 8v 60le, 1.4 8v SE 84le, 1.4 16v 90le. Mindhárom szarom volt.
2007. 02. 19. hétfő 19:39  #199
Törölt felhasználó (77369)
Ez igy igaz ,csak egy kicsit roszul gyorsul mint az opelem.
2007. 02. 19. hétfő 19:39  #198
Törölt felhasználó (69371)
akkor rossz gépkönyvet adtak! Vagy külföldi az autó, mert valahol teljesítmény után fizettek, mint most nálunk is! És mint pl. a VW konszern 1.9 TDI motorjai kezdetben nálunk 130 LE-sek voltak, míg Németben 105 LE-sek, mert ott teljesítmény adózás van! Nálunk az összes 105 LE-s dízeleket a szervízekben ki tudják chip-peltetni és máris 130 lovacska van! sőt sok helyen ha új autóként vetted ezt ingyen megcsinálták! de sokan nem tudtak róla! HEHEHE!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 19:34), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 19. hétfő 19:34
a 66 kW-osak (90 LE)a G-s Astrával jöttek be! Sőt kezdetben csak 75 lovasak voltak!
2007. 02. 19. hétfő 19:38  #197
Törölt felhasználó (77369)
dáko Itta gép könyv elöttem 66kw az 14 es 16 szelepes.
2007. 02. 19. hétfő 19:36  #196
Törölt felhasználó (77369)
A kipufogot nem szivesen bántanám valami kisebb átalakitással megoldhato érdekelne a direkt szüröt már probáltam az nem igazán érezhető valami olyan kéne amit érzek is az auton mert a szürö az csak duma.(csip tunning , vélemény aki nek van ijen megéri igen nem pro kontra)
2007. 02. 19. hétfő 19:34  #195
Törölt felhasználó (69371)
a 66 kW-osak (90 LE)a G-s Astrával jöttek be! Sőt kezdetben csak 75 lovasak voltak!
2007. 02. 19. hétfő 19:31  #194
Törölt felhasználó (69371)
Mi kell ettől konkrétabb? Márkát is mondjak?
Ja a 3 vagy 4 polusú tuninggyertyákat kifelejtettem! Márka mindegy! A kipufogóba szerintem elég egy Magnum, a direkt-szűrőbe is mindegy, de 5000 HUF alatt ne vegyél!
2007. 02. 19. hétfő 19:30  #193
Törölt felhasználó (77369)
Rosszul tudod ez 14 es ( 8 szelepes 60 kw os a 16 szelepes az 64v66 ez tutko ittvan elötem a gép könyveja és 96 os évjáratu)
2007. 02. 19. hétfő 19:25  #192
Törölt felhasználó (77369)
Köszi .DE valam konkrétabragondoltam.(de azért jo fej vagy)
2007. 02. 19. hétfő 19:25  #191
Törölt felhasználó (69371)
az 84 LE amiről Te beszélsz és az 16 szelepes 1.4-es SE! Ebből nagyon kevés (relatíve) készült! Most akkor 8 vagy 16 szelepes? Mert 95' alatti évjáratú 1.4 esek voltak 8 szelepesek és 60 LE-sek! 95'-től voltak a 16 szelepes 60 lovasak és a 84 lovasak!
2007. 02. 19. hétfő 19:21  #190
Törölt felhasználó (69371)
Nekünk van egy ilyen motorral szerelt Kadett-unk. Bár az csak 4 sebességes, de gyorsulásban ott van! Az új 1.6-os Astránkat simán ott hagyom vele!

Egyébként sünbalázs szerintem nem érdemes túl sokat költeni rá! Én a helyedben max egy direkt-szűrőt tennék rá, középső és hátsó dob csere, plussz katalizátor ki (vizsgára vissza be)! Szerintem többet nem érdemes ráfordítani! Ha egy GSI Astrád lenne, akkor más volna a helyzet!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 19:06), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 19. hétfő 19:06
Konkrétan milyen erősítésre gondolsz? Mennyi növekedést szeretnél, mennyit akarsz ráfordítani!
2007. 02. 19. hétfő 19:21  #189
Törölt felhasználó (77369)
Nem fel ujjitani akarok ,te buta .TUNNINGOLNI. nyes
2007. 02. 19. hétfő 19:19  #188
Törölt felhasználó (77369)
Ez atolfüg .Konkrétan nemtudom de halottam márolyat ugyan eböl amotorbol a mostani 82 helyet 120 is kihoztak.Apénzt meg meg dumáljuk.
2007. 02. 19. hétfő 19:06  #187
Törölt felhasználó (69371)
Konkrétan milyen erősítésre gondolsz? Mennyi növekedést szeretnél, mennyit akarsz ráfordítani!
/ 130