off:
De hisz a király Te vagy:
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 11. 05. szerda 12:17), amit ide kattintva olvashatsz)
De hisz a király Te vagy:
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 11. 05. szerda 12:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 11. 05. szerda 12:17
a F1-ben eddig is sok "király" megfordult!
én mindig azokat tartottam a legnagyobb királynak, akik a fair play szellemében tudtak autózni a pályafutásuk alatt!
íme egy jó példa rá:
nekem ebben az idényben a legjobban Felipe Massa tetszett!
Amikor már vesztett. Kisírt szemekkel, de komoly arccal, percekkel a számára végzetes dráma után ugyanis azt találta mondani többek közt: "...szomorú vagyok, azt nem tagadhatom... de ez az autósport. Megtanultam győzni, és megtanultam veszíteni is... és most veszítettem."
Nincs okom feltételezni, hogy Felipe Hemingway novelláin, vagy az Öreg halász és a tenger-en nőtt föl, és azt sem tudom, hogy olvas-e kevés szabad idejében egyáltalán. De akár olvasta, akár csak hallotta, ez az idézet láthatóan beleivódott a lelkébe: "A sport megtanít győzni, és megtanít veszíteni is. A sport tehát mindenre megtanít!" A fentebbi mondatához még hozzá tette: "És most megyek, gratulálok Lewisnak... mert amíg mi itt fönt parádéztunk (az interjúszobában), ő ott lent ünnepelt az övéivel..."
Ő meg tette a dolgát...fiatalosan, rámenősen és ügyesen...de ne feledjük, hogy ehhez nagy tehetség, és még nagyobb szerencse is kellett:
én mindig azokat tartottam a legnagyobb királynak, akik a fair play szellemében tudtak autózni a pályafutásuk alatt!
íme egy jó példa rá:
nekem ebben az idényben a legjobban Felipe Massa tetszett!
Amikor már vesztett. Kisírt szemekkel, de komoly arccal, percekkel a számára végzetes dráma után ugyanis azt találta mondani többek közt: "...szomorú vagyok, azt nem tagadhatom... de ez az autósport. Megtanultam győzni, és megtanultam veszíteni is... és most veszítettem."
Nincs okom feltételezni, hogy Felipe Hemingway novelláin, vagy az Öreg halász és a tenger-en nőtt föl, és azt sem tudom, hogy olvas-e kevés szabad idejében egyáltalán. De akár olvasta, akár csak hallotta, ez az idézet láthatóan beleivódott a lelkébe: "A sport megtanít győzni, és megtanít veszíteni is. A sport tehát mindenre megtanít!" A fentebbi mondatához még hozzá tette: "És most megyek, gratulálok Lewisnak... mert amíg mi itt fönt parádéztunk (az interjúszobában), ő ott lent ünnepelt az övéivel..."
Ő meg tette a dolgát...fiatalosan, rámenősen és ügyesen...de ne feledjük, hogy ehhez nagy tehetség, és még nagyobb szerencse is kellett:
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 11. 05. szerda 12:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 11. 05. szerda 12:17
a F1-ben eddig is sok "király" megfordult!
én mindig azokat tartottam a legnagyobb királynak, akik a fair play szellemében tudtak autózni a pályafutásuk alatt!
íme egy jó példa rá:
nekem ebben az idényben a legjobban Felipe Massa tetszett!
Amikor már vesztett. Kisírt szemekkel, de komoly arccal, percekkel a számára végzetes dráma után ugyanis azt találta mondani többek közt: "...szomorú vagyok, azt nem tagadhatom... de ez az autósport. Megtanultam győzni, és megtanultam veszíteni is... és most veszítettem."
Nincs okom feltételezni, hogy Felipe Hemingway novelláin, vagy az Öreg halász és a tenger-en nőtt föl, és azt sem tudom, hogy olvas-e kevés szabad idejében egyáltalán. De akár olvasta, akár csak hallotta, ez az idézet láthatóan beleivódott a lelkébe: "A sport megtanít győzni, és megtanít veszíteni is. A sport tehát mindenre megtanít!" A fentebbi mondatához még hozzá tette: "És most megyek, gratulálok Lewisnak... mert amíg mi itt fönt parádéztunk (az interjúszobában), ő ott lent ünnepelt az övéivel..."
Ő meg tette a dolgát...fiatalosan, rámenősen és ügyesen...de ne feledjük, hogy ehhez nagy tehetség, és még nagyobb szerencse is kellett:
én mindig azokat tartottam a legnagyobb királynak, akik a fair play szellemében tudtak autózni a pályafutásuk alatt!
íme egy jó példa rá:
nekem ebben az idényben a legjobban Felipe Massa tetszett!
Amikor már vesztett. Kisírt szemekkel, de komoly arccal, percekkel a számára végzetes dráma után ugyanis azt találta mondani többek közt: "...szomorú vagyok, azt nem tagadhatom... de ez az autósport. Megtanultam győzni, és megtanultam veszíteni is... és most veszítettem."
Nincs okom feltételezni, hogy Felipe Hemingway novelláin, vagy az Öreg halász és a tenger-en nőtt föl, és azt sem tudom, hogy olvas-e kevés szabad idejében egyáltalán. De akár olvasta, akár csak hallotta, ez az idézet láthatóan beleivódott a lelkébe: "A sport megtanít győzni, és megtanít veszíteni is. A sport tehát mindenre megtanít!" A fentebbi mondatához még hozzá tette: "És most megyek, gratulálok Lewisnak... mert amíg mi itt fönt parádéztunk (az interjúszobában), ő ott lent ünnepelt az övéivel..."
Ő meg tette a dolgát...fiatalosan, rámenősen és ügyesen...de ne feledjük, hogy ehhez nagy tehetség, és még nagyobb szerencse is kellett:
a F1-ben eddig is sok "király" megfordult!
én mindig azokat tartottam a legnagyobb királynak, akik a fair play szellemében tudtak autózni a pályafutásuk alatt!
íme egy jó példa rá:
nekem ebben az idényben a legjobban Felipe Massa tetszett!
Amikor már vesztett. Kisírt szemekkel, de komoly arccal, percekkel a számára végzetes dráma után ugyanis azt találta mondani többek közt: "...szomorú vagyok, azt nem tagadhatom... de ez az autósport. Megtanultam győzni, és megtanultam veszíteni is... és most veszítettem."
Nincs okom feltételezni, hogy Felipe Hemingway novelláin, vagy az Öreg halász és a tenger-en nőtt föl, és azt sem tudom, hogy olvas-e kevés szabad idejében egyáltalán. De akár olvasta, akár csak hallotta, ez az idézet láthatóan beleivódott a lelkébe: "A sport megtanít győzni, és megtanít veszíteni is. A sport tehát mindenre megtanít!" A fentebbi mondatához még hozzá tette: "És most megyek, gratulálok Lewisnak... mert amíg mi itt fönt parádéztunk (az interjúszobában), ő ott lent ünnepelt az övéivel..."
Ő meg tette a dolgát...fiatalosan, rámenősen és ügyesen...de ne feledjük, hogy ehhez nagy tehetség, és még nagyobb szerencse is kellett:
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 11. 05. szerda 10:27), amit ide kattintva olvashatsz)
én mindig azokat tartottam a legnagyobb királynak, akik a fair play szellemében tudtak autózni a pályafutásuk alatt!
íme egy jó példa rá:
nekem ebben az idényben a legjobban Felipe Massa tetszett!
Amikor már vesztett. Kisírt szemekkel, de komoly arccal, percekkel a számára végzetes dráma után ugyanis azt találta mondani többek közt: "...szomorú vagyok, azt nem tagadhatom... de ez az autósport. Megtanultam győzni, és megtanultam veszíteni is... és most veszítettem."
Nincs okom feltételezni, hogy Felipe Hemingway novelláin, vagy az Öreg halász és a tenger-en nőtt föl, és azt sem tudom, hogy olvas-e kevés szabad idejében egyáltalán. De akár olvasta, akár csak hallotta, ez az idézet láthatóan beleivódott a lelkébe: "A sport megtanít győzni, és megtanít veszíteni is. A sport tehát mindenre megtanít!" A fentebbi mondatához még hozzá tette: "És most megyek, gratulálok Lewisnak... mert amíg mi itt fönt parádéztunk (az interjúszobában), ő ott lent ünnepelt az övéivel..."
Ő meg tette a dolgát...fiatalosan, rámenősen és ügyesen...de ne feledjük, hogy ehhez nagy tehetség, és még nagyobb szerencse is kellett:
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 11. 05. szerda 10:27), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 11. 05. szerda 10:27
Sajnos a király 1994-ben elhunyt!
én, mint dilettáns akkor mit szólsz a riporterekhez a futam alatt?
30 körrel a vége előtt elkezdik számolgatni, h 35 mp-es boxkiállásnál ugyan kijönnek-e még eccer tankolni!
vagy bisztoss arra számíthattak, h megint lezuhan az égi áldás?
KE-be legalább jeleztél volna, hogy itt is válaszolsz! mert így sikerült szét offolnunk a megyés topicot!
én, mint dilettáns akkor mit szólsz a riporterekhez a futam alatt?
30 körrel a vége előtt elkezdik számolgatni, h 35 mp-es boxkiállásnál ugyan kijönnek-e még eccer tankolni!
vagy bisztoss arra számíthattak, h megint lezuhan az égi áldás?
KE-be legalább jeleztél volna, hogy itt is válaszolsz! mert így sikerült szét offolnunk a megyés topicot!
Sajnos a király 1994-ben elhunyt!
én, mint dilettáns akkor mit szólsz a riporterekhez a futam alatt?
30 körrel a vége előtt elkezdik számolgatni, h 35 mp-es boxkiállásnál ugyan kijönnek-e még eccer tankolni!
vagy bisztoss arra számíthattak, h megint lezuhan az égi áldás?
KE-be legalább jeleztél volna, hogy itt is válaszolsz! mert így sikerült szét offolnunk a megyés topicot! (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2008. 11. 03. hétfő 19:14), amit ide kattintva olvashatsz)
én, mint dilettáns akkor mit szólsz a riporterekhez a futam alatt?
30 körrel a vége előtt elkezdik számolgatni, h 35 mp-es boxkiállásnál ugyan kijönnek-e még eccer tankolni!
vagy bisztoss arra számíthattak, h megint lezuhan az égi áldás?
KE-be legalább jeleztél volna, hogy itt is válaszolsz! mert így sikerült szét offolnunk a megyés topicot! (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2008. 11. 03. hétfő 19:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 11. 03. hétfő 19:14
Surdának üzenet!
Nos Surdikám olwastam amit a Kem.-i topicban írtál nekem...szówal itt wálaszolnék!
Soha nem drukkoltam Hamiltonnak...
Annyira érdekelt a futam,hogy 1 órai nézelődés után elkapcsoltam...nincs még mindig akinek drukkolhatnék...mert a király nem wersenyzik már...ugyi...tehát nekem doszt mindegy wolt ki lesz a wilágbajnok!!
De ha így alakul lassan nem is fogom nézni...mert a hasonló dilettánsok mint Te is wagy...teljesen szétbaxák eme remek sportot..
Nos Surdikám olwastam amit a Kem.-i topicban írtál nekem...szówal itt wálaszolnék!
Soha nem drukkoltam Hamiltonnak...
Annyira érdekelt a futam,hogy 1 órai nézelődés után elkapcsoltam...nincs még mindig akinek drukkolhatnék...mert a király nem wersenyzik már...ugyi...tehát nekem doszt mindegy wolt ki lesz a wilágbajnok!!
De ha így alakul lassan nem is fogom nézni...mert a hasonló dilettánsok mint Te is wagy...teljesen szétbaxák eme remek sportot..
tehetsz többet is, ha levetkőzteted a csajokat a képeiden...
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 11. 03. hétfő 22:28), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2008. 11. 03. hétfő 22:28
igen tudom jól, csak gondoltam megpróbálom... rég nem voltam, sajnálatos eset miatt
gondoltam bepótolom...
bár régebben úgy volt ez, hogy a képes topic-okra érvényes, nah de hát már mindegy
gondoltam bepótolom...
bár régebben úgy volt ez, hogy a képes topic-okra érvényes, nah de hát már mindegy
igen tudom jól, csak gondoltam megpróbálom... rég nem voltam, sajnálatos eset miatt
gondoltam bepótolom...
bár régebben úgy volt ez, hogy a képes topic-okra érvényes, nah de hát már mindegy (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 11. 03. hétfő 20:50), amit ide kattintva olvashatsz)
gondoltam bepótolom...
bár régebben úgy volt ez, hogy a képes topic-okra érvényes, nah de hát már mindegy (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 11. 03. hétfő 20:50), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 11. 03. hétfő 20:50
1 nap 1 hsz és benne max. 3 kép! ez mindenkire érvényes (kivéve én)
1 nap 1 hsz és benne max. 3 kép! ez mindenkire érvényes (kivéve én)
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 11. 03. hétfő 20:18), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2008. 11. 03. hétfő 20:18
Surdának üzenet!
Nos Surdikám olwastam amit a Kem.-i topicban írtál nekem...szówal itt wálaszolnék!
Soha nem drukkoltam Hamiltonnak...
Annyira érdekelt a futam,hogy 1 órai nézelődés után elkapcsoltam...nincs még mindig akinek drukkolhatnék...mert a király nem wersenyzik már...ugyi...tehát nekem doszt mindegy wolt ki lesz a wilágbajnok!!
De ha így alakul lassan nem is fogom nézni...mert a hasonló dilettánsok mint Te is wagy...teljesen szétbaxák eme remek sportot..
Nos Surdikám olwastam amit a Kem.-i topicban írtál nekem...szówal itt wálaszolnék!
Soha nem drukkoltam Hamiltonnak...
Annyira érdekelt a futam,hogy 1 órai nézelődés után elkapcsoltam...nincs még mindig akinek drukkolhatnék...mert a király nem wersenyzik már...ugyi...tehát nekem doszt mindegy wolt ki lesz a wilágbajnok!!
De ha így alakul lassan nem is fogom nézni...mert a hasonló dilettánsok mint Te is wagy...teljesen szétbaxák eme remek sportot..
Ezért nem is nézek többet Forma-1-et!SÖT!!!Bolykotálom a Toyotát!Soha nem veszek olyan autot!!!
Hamilton az utolsó métereken megszerezte a bajnoki címet!
A 2008-as világbajnokság a Brazil Nagydíj utolsó méterein dőlt el, Lewis Hamilton ülhet fel a világ trónjára! Felipe Massa megnyerte ugyan a futamot, de Hamilton az utolsó kanyarokban megelőzte Timo Glockot és megszerezte az ötödik helyet, ami bajnoki címet ért neki.
Nem a rajt volt a legizgalmasabb pillanat...
(Itt még Massának állt a zászló)
A 2008-as Forma-1-es világbajnokság végeredménye:
Pilóták:
1. Hamilton 98
2. Massa 97
3. Räikkönen 75
4. Kubica 75
5. Alonso 61
6. Heidfeld 60
7. Kovalainen 53
8. Vettel 35
9. Trulli 31
Konstruktőrök:
1. Ferrari 172
2. McLaren-Mercedes 151
3. BMW Sauber 135
4. Renault 80
5. Toyota 56
6. Toro Rosso-Ferrari 39
7. Red Bull-Renault 29
8. Williams-Toyota 26
9. Honda 14
A 2008-as világbajnokság a Brazil Nagydíj utolsó méterein dőlt el, Lewis Hamilton ülhet fel a világ trónjára! Felipe Massa megnyerte ugyan a futamot, de Hamilton az utolsó kanyarokban megelőzte Timo Glockot és megszerezte az ötödik helyet, ami bajnoki címet ért neki.
Nem a rajt volt a legizgalmasabb pillanat...
(Itt még Massának állt a zászló)
A 2008-as Forma-1-es világbajnokság végeredménye:
Pilóták:
1. Hamilton 98
2. Massa 97
3. Räikkönen 75
4. Kubica 75
5. Alonso 61
6. Heidfeld 60
7. Kovalainen 53
8. Vettel 35
9. Trulli 31
Konstruktőrök:
1. Ferrari 172
2. McLaren-Mercedes 151
3. BMW Sauber 135
4. Renault 80
5. Toyota 56
6. Toro Rosso-Ferrari 39
7. Red Bull-Renault 29
8. Williams-Toyota 26
9. Honda 14
Ismét Sébastien Loeb nyerte a rali-világbajnokságot, miután harmadik helyen végzett az idei sorozat 14., utolsó előtti állomásán, Japánban. A Citroën C4 WRC-vel versenyző 34 éves francia klasszis sorozatban ötödször végzett az élen, és ezzel rekorder lett.
"Ez egy tökéletes pillanat, annyira megkönnyebbültem, örülök, hogy vége ennek a hétvégének" - mondta Loeb. "Tavaly navigátorommal, Daniellel beállítottuk a rekordot, most pedig meg is döntöttük. Csodálatos érzés az egyetlen ötszörös győztesnek lenni."
A rali-világbajnokságok történetében - Loeböt megelőzően - eddig két legendás pilótának, a finn Tommi Makinennek (1996-1999) és a finn Juha Kankkunennek (1986-1987, 1991, 1993) sikerült négy vb-címet is begyűjtenie, ötször azonban még senki sem tudott diadalmaskodni.
"Ez egy tökéletes pillanat, annyira megkönnyebbültem, örülök, hogy vége ennek a hétvégének" - mondta Loeb. "Tavaly navigátorommal, Daniellel beállítottuk a rekordot, most pedig meg is döntöttük. Csodálatos érzés az egyetlen ötszörös győztesnek lenni."
A rali-világbajnokságok történetében - Loeböt megelőzően - eddig két legendás pilótának, a finn Tommi Makinennek (1996-1999) és a finn Juha Kankkunennek (1986-1987, 1991, 1993) sikerült négy vb-címet is begyűjtenie, ötször azonban még senki sem tudott diadalmaskodni.
A világbajnoki címre pályázó Felipe Massa a szezonzáró Brazil Nagydíj időmérő edzésén minden tőle telhetőt megtett, hiszen megszerezte a pole pozíciót. Riválisát, az összetettben élen álló Lewis Hamiltont rajta kívül Jarno Trulli és Kimi Räikkönen is megelőzte, de a britnek ez a negyedik hely is elég lenne a bajnoki címhez vasárnap.
Felipe Massa továbbra is remek formát mutat Brazíliában, a hazai földön versenyző ferraris a második szabadedzést is könnyedén megnyerte volna, ha a hajrában Fernando Alonso meg nem előzi őt. A világbajnoki cím elsőszámú várományosa, Lewis Hamilton a kilencedik helyen fejezte be a pénteki napot.
Hamilton délután visszaesett
Hamilton délután visszaesett
A Forma-1 világbajnokság néz. És amelyből ismét kiesik két klasszikus futam: a kanadai és a francia. Persze jönnek helyettük újak, de akkor is... Mosley (és Ecclestone) szerint a jövő útja a takarékoskodás. Amit ugyan nehéz elképzelni olyan csapatoknál, mint például a Ferrari, ahol milliókat költenek el egy olyan csődtömegre, mint az "elektromos nyalóka", miközben az autójuk lassan, csendben elveszíti előnyét a többiekkel szemben. Még szerencse, hogy sajtóhírek szerint az elnök Montezemolo elégedett az embereivel. Domenicali pedig elismerte, hogy: "Hamilton Sanghajban egy másik színvonalon autózott." Mint a Ferrarik.
Amennyiben viszont a leglényegesebb újítások megvalósulnak majd a jelenleg javasolt, és pillanatnyilag nagy káoszt jelentő új szabálycsomagból, kérdés, hogy mennyi marad meg a jelenlegi Forma-1-ből, és azt minek nevezik majd. Konkrétan a tervezett egységes motorról beszélek, amelynek tervezésére pályázatot írnak majd ki, és a győztes terv szerinti motort egyetlen gyártó készíti majd el, az egész mezőny számára. De máris van olyan változata az elképzelésnek, és nem véletlenül, hogy az adott terv alapján ugyan, de minden gyártó elkészítheti a maga motorját, de általános ellenőrzés alatt!
Már ez az egyetlen szabály is ellentétes mindazzal, ami a Forma-1 eddigi életében volt. Eddig ugyanis "az autógyártás legmagasabb szintű kísérleti laboratóriuma" volt, és ez különböztette meg a világ összes többi versenyétől. És ez tett mintegy tízszer drágábbá a hasonló amerikai versenyzésnél, amelyben általában 4-5 motor, és ugyanennyi karosszéria közül lehet választani, és valamilyen elképzelés szerint megépíteni belőlük a versenyautót.
Amely autók a versenyzésre tökéletesen megfelelnek. De nem jár velük az a mítosz, amit egy Ferrari, egy Mercedes, Renault, vagy BMW jelent. Bernie Ecclestone az elmúlt évtizedekben pontosan azért követett el minden lehetőt, hogy ezeket a nagy autógyártókat megnyerje a Forma-1 számára, s általában sikerrel is járt, ezért nehéz elképzelnem, hogy most meg éppen az egységes motorért lelkesedne. De lehet. Mi egyszerű földi halandók nem tudhatjuk kinek milyen kártya van a kezében ebben a játszmában. Csak azt tudhatjuk, hogy mienkben adu - az nincs!
Mi csak, ahogy a költő mondja:
"...Reszketünk,
Észak, Kelet, Nyugat és Dél kezében,
bubik, királyok, dámák jelmezében
s szótlanul várjuk, mit tesz végzetünk.
Ki vagyunk osztva. Megvan helyzetünk.
Mit tehetnénk a szabály ellenében?!
Mint mozdulatlan csillagok az égen,
változhatatlan rajzunk, jellemünk.
Vörösek és feketék, vérben, gyászban,
fényesre lakkozottan, lámpalázban
így kell kinek-kinek sorsára várni "
(origo-MTI)
Amennyiben viszont a leglényegesebb újítások megvalósulnak majd a jelenleg javasolt, és pillanatnyilag nagy káoszt jelentő új szabálycsomagból, kérdés, hogy mennyi marad meg a jelenlegi Forma-1-ből, és azt minek nevezik majd. Konkrétan a tervezett egységes motorról beszélek, amelynek tervezésére pályázatot írnak majd ki, és a győztes terv szerinti motort egyetlen gyártó készíti majd el, az egész mezőny számára. De máris van olyan változata az elképzelésnek, és nem véletlenül, hogy az adott terv alapján ugyan, de minden gyártó elkészítheti a maga motorját, de általános ellenőrzés alatt!
Már ez az egyetlen szabály is ellentétes mindazzal, ami a Forma-1 eddigi életében volt. Eddig ugyanis "az autógyártás legmagasabb szintű kísérleti laboratóriuma" volt, és ez különböztette meg a világ összes többi versenyétől. És ez tett mintegy tízszer drágábbá a hasonló amerikai versenyzésnél, amelyben általában 4-5 motor, és ugyanennyi karosszéria közül lehet választani, és valamilyen elképzelés szerint megépíteni belőlük a versenyautót.
Amely autók a versenyzésre tökéletesen megfelelnek. De nem jár velük az a mítosz, amit egy Ferrari, egy Mercedes, Renault, vagy BMW jelent. Bernie Ecclestone az elmúlt évtizedekben pontosan azért követett el minden lehetőt, hogy ezeket a nagy autógyártókat megnyerje a Forma-1 számára, s általában sikerrel is járt, ezért nehéz elképzelnem, hogy most meg éppen az egységes motorért lelkesedne. De lehet. Mi egyszerű földi halandók nem tudhatjuk kinek milyen kártya van a kezében ebben a játszmában. Csak azt tudhatjuk, hogy mienkben adu - az nincs!
Mi csak, ahogy a költő mondja:
"...Reszketünk,
Észak, Kelet, Nyugat és Dél kezében,
bubik, királyok, dámák jelmezében
s szótlanul várjuk, mit tesz végzetünk.
Ki vagyunk osztva. Megvan helyzetünk.
Mit tehetnénk a szabály ellenében?!
Mint mozdulatlan csillagok az égen,
változhatatlan rajzunk, jellemünk.
Vörösek és feketék, vérben, gyászban,
fényesre lakkozottan, lámpalázban
így kell kinek-kinek sorsára várni "
(origo-MTI)