Na, hoztam nektek kamionokat, amiket nagyon szívesen megcsodálnék, amikor éppen suhannék a 66-oson! Az amerikás személyautók nemigen tetszenek, mert csinosnak nem nagyon mondhatók, de ezek a kamionok annyira jópofik, itt aztán tere nyílik a gazdák képzeletének ! És micsoda szabad élet az, ha nem is nagyon könnyű!
nah többet se linkelek képet,,, mi a fene történt???
ez itt nem a reklam helye, de aki meg nem tudna, januar 15-18. között becsben a messe wien csarnokaiban ismet megrendezesre kerül a luxus motor show , ket eve is nagy elmenyt nyujtott, erdemes kilatogatni!
amit erdemes rola tudni, a szemelyzet, a biztonsagi öröktöl kezdve a hostess lanyokig, mindenki magyar- legalabbis 2007ben igy volt!
en csütörtökön megyek!
amit erdemes rola tudni, a szemelyzet, a biztonsagi öröktöl kezdve a hostess lanyokig, mindenki magyar- legalabbis 2007ben igy volt!
en csütörtökön megyek!
1104 lóerős sportkocsi Dániából
A dán Zenvo Automotive ST1 projektnéven szupererős sportkocsit fejleszt. Az autóból mindössze 15 darab készül.
Válság van, ezt senki sem vitathatja, ettől függetlenül is van azonban egy réteg, amelynek mindig lesz igénye exkluzív szupersportkocsikra. Ezt lovagolja meg a dán Zenvo Automotive is, amely éppen most jelentette be legújabb projektjének, az ST1-nek célegyenesbe kerülését.
A középmotoros szupersportkocsi turbófeltöltővel és kompresszorral is megbolondított, valószínűleg Chevrolet-gyökerű hétliteres, V8-as motort kapott, melynek csúcsteljesítménye szédületes 1104 lóerő. A hihetetlen erő hatfokozatú kézi váltón keresztül jut az aszfaltra.
A projekt még 2004-ben indult, az első kiszállításokat most 2009-re tervezik a formás sportkocsiból. A hátsókerékhajtású ST1 túl van az első teljesítmény-teszteken, százra 3,2 másodperc alatt gyorsult fel, de a kétszázat is elérte durván kilenc szekundum alatt.
A végsebességet valahol 370 körül elektronikusan korlátozták, a gyorsasági rekorderek így - egyelőre - fellélegezhetnek. Figyelem: az exkluzivitást garantálandó csak 15, a bumeráng-formához nagyon ragaszkodó autó gyártását tervezik a dánok, akinek kell egy, siessen a rendeléssel! Ára ismeretlen, de százmillió forint alatt biztos nem adják oda.
A dán Zenvo Automotive ST1 projektnéven szupererős sportkocsit fejleszt. Az autóból mindössze 15 darab készül.
Válság van, ezt senki sem vitathatja, ettől függetlenül is van azonban egy réteg, amelynek mindig lesz igénye exkluzív szupersportkocsikra. Ezt lovagolja meg a dán Zenvo Automotive is, amely éppen most jelentette be legújabb projektjének, az ST1-nek célegyenesbe kerülését.
A középmotoros szupersportkocsi turbófeltöltővel és kompresszorral is megbolondított, valószínűleg Chevrolet-gyökerű hétliteres, V8-as motort kapott, melynek csúcsteljesítménye szédületes 1104 lóerő. A hihetetlen erő hatfokozatú kézi váltón keresztül jut az aszfaltra.
A projekt még 2004-ben indult, az első kiszállításokat most 2009-re tervezik a formás sportkocsiból. A hátsókerékhajtású ST1 túl van az első teljesítmény-teszteken, százra 3,2 másodperc alatt gyorsult fel, de a kétszázat is elérte durván kilenc szekundum alatt.
A végsebességet valahol 370 körül elektronikusan korlátozták, a gyorsasági rekorderek így - egyelőre - fellélegezhetnek. Figyelem: az exkluzivitást garantálandó csak 15, a bumeráng-formához nagyon ragaszkodó autó gyártását tervezik a dánok, akinek kell egy, siessen a rendeléssel! Ára ismeretlen, de százmillió forint alatt biztos nem adják oda.
2008-as számhalmaz - szezonvégi statisztikák
Ezen szezonösszefoglalónkban beszéljenek helyettünk a számok, összegyűjtötték a 2008-as Forma-1-es idény legfontosabb statisztikai adatait.
A 2008-as Forma-1-es világbajnokság végeredménye - pilóták:
AUS - Ausztrália, MAL - Malajzia, BAH - Bahrein, ESP - Spanyolország, TUR - Törökország, MON - Monaco, CAN - Kanada, FRA - Franciaország, GBR - Nagy-Britannia, GER - Németország, HUN - Magyarország, EUR - Európa Nagydíj (Valencia), BEL - Belgium, ITA - Olaszország, SIN - Szingapúr, JAP - Japán, CHN - Kína, BRA - Brazília
0 = célba ért, de nem szerzett pontot
n.i. = nem indult
K = kiesett
DQ = kizárták
AUS - Ausztrália, MAL - Malajzia, BAH - Bahrein, ESP - Spanyolország, TUR - Törökország, MON - Monaco, CAN - Kanada, FRA - Franciaország, GBR - Nagy-Britannia, GER - Németország, HUN - Magyarország, EUR - Európa Nagydíj (Valencia), BEL - Belgium, ITA - Olaszország, SIN - Szingapúr, JAP - Japán, CHN - Kína, BRA - Brazília
0 = mindkét pilóta célba ért, de egyik sem szerzett pontot
K = mindkét pilóta kiesett
n.i. = nem indult
Futam Győztes Pole pozíció Leggyorsabb kör
1. Ausztrál Nagydíj Hamilton Hamilton Kovalainen
2. Maláj Nagydíj Räikkönen Massa Nick Heidfeld
3. Bahreini Nagydíj Massa Kubica Kovalainen
4. Spanyol Nagydíj Räikkönen Räikkönen Räikkönen
5. Török Nagydíj Massa Massa Räikkönen
6. Monacói Nagydíj Hamilton Massa Räikkönen
7. Kanadai Nagydíj Kubica Hamilton Räikkönen
8. Francia Nagydíj Massa Räikkönen Räikkönen
9. Brit Nagydíj Hamilton Kovalainen Räikkönen
10. Német Nagydíj Hamilton Hamilton Heidfeld
11. Magyar Nagydíj Kovalainen Hamilton Räikkönen
12. Európa Nagydíj Massa Massa Massa
13. Belga Nagydíj Massa Hamilton Räikkönen
14. Olasz Nagydíj Vettel Vettel Räikkönen
15. Szingapúri Nagydíj Alonso Massa Räikkönen
16. Japán Nagydíj Alonso Hamilton Massa
17. Kínai Nagydíj Hamilton Hamilton Hamilton
18. Brazil Nagydíj Massa Massa Massa
Ezen szezonösszefoglalónkban beszéljenek helyettünk a számok, összegyűjtötték a 2008-as Forma-1-es idény legfontosabb statisztikai adatait.
A 2008-as Forma-1-es világbajnokság végeredménye - pilóták:
AUS - Ausztrália, MAL - Malajzia, BAH - Bahrein, ESP - Spanyolország, TUR - Törökország, MON - Monaco, CAN - Kanada, FRA - Franciaország, GBR - Nagy-Britannia, GER - Németország, HUN - Magyarország, EUR - Európa Nagydíj (Valencia), BEL - Belgium, ITA - Olaszország, SIN - Szingapúr, JAP - Japán, CHN - Kína, BRA - Brazília
0 = célba ért, de nem szerzett pontot
n.i. = nem indult
K = kiesett
DQ = kizárták
AUS - Ausztrália, MAL - Malajzia, BAH - Bahrein, ESP - Spanyolország, TUR - Törökország, MON - Monaco, CAN - Kanada, FRA - Franciaország, GBR - Nagy-Britannia, GER - Németország, HUN - Magyarország, EUR - Európa Nagydíj (Valencia), BEL - Belgium, ITA - Olaszország, SIN - Szingapúr, JAP - Japán, CHN - Kína, BRA - Brazília
0 = mindkét pilóta célba ért, de egyik sem szerzett pontot
K = mindkét pilóta kiesett
n.i. = nem indult
Futam Győztes Pole pozíció Leggyorsabb kör
1. Ausztrál Nagydíj Hamilton Hamilton Kovalainen
2. Maláj Nagydíj Räikkönen Massa Nick Heidfeld
3. Bahreini Nagydíj Massa Kubica Kovalainen
4. Spanyol Nagydíj Räikkönen Räikkönen Räikkönen
5. Török Nagydíj Massa Massa Räikkönen
6. Monacói Nagydíj Hamilton Massa Räikkönen
7. Kanadai Nagydíj Kubica Hamilton Räikkönen
8. Francia Nagydíj Massa Räikkönen Räikkönen
9. Brit Nagydíj Hamilton Kovalainen Räikkönen
10. Német Nagydíj Hamilton Hamilton Heidfeld
11. Magyar Nagydíj Kovalainen Hamilton Räikkönen
12. Európa Nagydíj Massa Massa Massa
13. Belga Nagydíj Massa Hamilton Räikkönen
14. Olasz Nagydíj Vettel Vettel Räikkönen
15. Szingapúri Nagydíj Alonso Massa Räikkönen
16. Japán Nagydíj Alonso Hamilton Massa
17. Kínai Nagydíj Hamilton Hamilton Hamilton
18. Brazil Nagydíj Massa Massa Massa