Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 03. 22. csütörtök 14:35  #1106
Törölt felhasználó (69371)
Tiszaújvárosban a Mercedes és Porsche műszerfalelektronikáját is gyártották! A Nokia sor mostanában szünt meg, vagy lehet csak meg fog. Szintén Tiszaújvárosban a festékgyárban csinálják a Suzukikhoz a festéket, egy másik műanyag feldolgozó gyárban a Suzuki műszerfalát, sőt nevesebb sport autókét is! A koromgyárban meg a legyártott korom egy része a Taurushoz kerül, a másik része meg Franciaországba a Michelin-hez!
2007. 03. 22. csütörtök 14:30  #1105
Törölt felhasználó (69371)
Koppintási sorrend:

Skoda Fabia ---> Suzuki Swift ---> Mini Cooper
(Ez egy válasz Moncy üzenetére (2007. 03. 22. csütörtök 13:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 22. csütörtök 13:53
Mini Morris koppintás.. de gyönyörűűű
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 03. 22. csütörtök 13:53  #1104
Moncy Moncy
Mini Morris koppintás.. de gyönyörűűű
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 03. 22. csütörtök 13:06  #1103
oooooooo oooooooo
A 120 év állás is túlzás,és az is amikor az autós újságírók hasra esnek minden új modelltől.A fejlődés szerintem öntörvényű,minden ami jobb,az előbb utóbb elterjed,a nyersanyagban szegény országoknak érdeke az új technológia,ha az usában befullad,majd megcsinálják kóreában.
2007. 03. 22. csütörtök 12:45  #1102
oooooooo oooooooo
Le lehet csupaszítani a belső égésű motorokat odáig,hogy a T-modell és a focus is belsőégésű,de azt is mondhatnád hogy azért ugyanaz,mert 4 kereke van,de ennek semmi értelme.A technika igenis fejlődik,és szerintem ez a fejlődés irányíthatatlan,és előre nem kiszámítható,ezért néha csalódunk az iramot illetően.
2007. 03. 22. csütörtök 12:34  #1101
oooooooo oooooooo
Ha Egely olyan nagy koponya lenne,akkor nem a garázsban mukucsolna,hanem minimum a KFK-ban budán.Sok mindent nem ismerünk oké,de a vízzel hajtott autó,amiket garázsokban rejtegetnek az arab bérgyilkosok elől,kissé nevetséges.
2007. 03. 22. csütörtök 12:29  #1100
eros007 eros007
Megy valaki Szegedre a hétvégén (Tuning Show 2007 Szeged)?
2007. 03. 22. csütörtök 11:43  #1099
oooooooo oooooooo
Pedig ez így van szerintem,és amekkora cég a toyota ez nekik nem probléma.Persze biztos dolgoznak külsősök is a cégnek,de ezt a seat függőségéhez nem lehet hasonlítani,ahol nincs önálló modell,csak önálló dizájn.
2007. 03. 22. csütörtök 11:37  #1098
oooooooo oooooooo
Ezzel én nem is vitatkozom,de hogy eddig nem használták,az nem az olajlobbi aknamunkája szerintem.Környezetvédelmi szempontok miatt kezdek a fejlesztésébe a nyolcvanas évek végén,és a fiat volt az első aki kihozta a piacra.
2007. 03. 22. csütörtök 11:12  #1097
oooooooo oooooooo
Javaslom olvass Egely Györgytől,ott aztán van minden!Engem felbosszant,áltudományos szenzációhajhász írásaival.
2007. 03. 22. csütörtök 11:06  #1096
oooooooo oooooooo
A második világháborús vadászgépek injektorosak voltak,no de annak semmi köze a mai technológiához.Kerestem,de nem találtam semmit a shermann-ról,ezért inkább nem kötök bele,de azért nem hinném hogy a piezókristályon kívül más köze is volt a common-rail-hez,ez inkább érdekes visszautalás lehet,mintsem a technológia jegelése.
2007. 03. 22. csütörtök 10:44  #1095
oooooooo oooooooo
Légyszives magyarázd el nekem hogy működik az üzemanyag adagolása Common rail motorokban "mechanikus erőhatásra".
2007. 03. 22. csütörtök 10:18  #1094
oooooooo oooooooo
A toyota önálló,önállóan fejleszt és nem áll mögötte más autógyár.Konkrétumot nem említettél,eddíg én egy motorcseréről tudok a Vw-vel,ja meg a toyota hilux-vw taro egyezésről,ami 100% toyota.A Common rail lényege tudtommal a közös nyomócső,és az elektromos porlasztószelep,és ez nem létezett korábban,ugyanis ennek feltétele a vezérlőelektronika,a példádnak nem sok köze van a common-rail technológiához,ugyanis te benzinmotorról írsz szerintem.
2007. 03. 22. csütörtök 08:58  #1093
oooooooo oooooooo
Az skf szintén hangzatos név,amúgy a kínai cx-ben jobban bízom harmadannyi pénzért.A volvónak a legjobb marketing húzás volt hogy 30 éven keresztül a biztonságot szajkózta,aki nem gyárt kisautót annak könnyű a biztonsággal példálózni.Komoly versenyben mindíg kikap a márkatársaktól,a preztizse sokkal magasabb mint az értéke.Képesek voltak egy akkori luxusautóba /940-960/ berakni a Vw Lt teherautó dízelmotorját,biztos az volt a piacon a legolcsóbb.
2007. 03. 22. csütörtök 08:47  #1092
oooooooo oooooooo
Nem értek veled egyet!A japán autógyárak teljesen függetlenek az olajlobbitól,mért ne fejlesztenének szabadon?A fizika a gond,egyre nehezebb a hatásfokot javítani.Különben is a vevőket nem a műszaki tartalom érdekli.Azért a Lexusok hibridhajtása,vagy az üzemanyagcella lassan betör.
2007. 03. 22. csütörtök 08:43  #1091
oooooooo oooooooo
Ennek ellentmond az,hogy a katonai járművek mindíg elavultabbak utcán futó társaiknál,ugyanis ott nincs verseny csak sok kenőpénz.
2007. 03. 22. csütörtök 08:41  #1090
oooooooo oooooooo
A toyota teljesen önálló!A Common-rail dízelek igaz hogy régóta léteztek papíron,de gyors elektronika nélkül semmit sem érnek.A 1000-2000 baros nyomás is gondot okozott,sőt még most is okoz.Akkor jelent meg,mikor a technikai szint megérett rá.Én nem hiszek az ilyen jegelős összeesküvős sztorikban,ha valaki jegelni akarja,majd megcsinálja más.
2007. 03. 22. csütörtök 00:09  #1089
Yocoo Yocoo
" Fuji Heavy Industries

A Subaru a Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI) [Fuji Nehézipari Kft.] gépjármű divíziója, átfogó, sokoldalú járműfelszerelés gyártó. Az FHI a megbízható technológián alapuló innovatív termékek sorát fejleszti ki divízióiban, mint a Gépjármű Divízió, a Repülési és Űrhajózási Divízió, az Autóbusz és Előre Gyártott Ház Divízió, az Ipari Termékek Divízió, valamint a Szállítási és Ökológiai Rendszerek Divízió. Az FHI szándéka kiváló minőségű termékek kifejlesztése, és az, hogy a XXI. században világszinten fontos tényezővé váljon. Az emberiség és a Föld jövőjének védelme érdekében az FHI az úttörő szerep vállalásával és a hagyományok tiszteletével egyéni jelleget sugárzó és sokat ígérő termékeket hoz létre. Az FHI a szabad gondolkodásból, a rugalmasságból és a kiapadhatatlan lelkesedésből fakadó technológiák keresztezéséből származó technológiával rendelkezik."
2007. 03. 22. csütörtök 00:06  #1088
Yocoo Yocoo
Elmondanám, hogy az Audinak és még a Mercedesnek is egy olyan bérgyártó vállalat szállít be közvetve elektronikai áramköröket ami amerikai tulajdonú, Tiszaújvárosban működő cég, amely a JCI nevű cég részére gyártja és készíti el ezeket a cuccokat. Ezt onnan tudom mert 1,5 méteren belül ugyan abban a gyártócsarnokban dolgoztam, csak én a Philips műholdvevő beltéri egységeinek áramköreit raktam össze.
Ugyan ebben a gyártócsarnokban üzemel a Valeo nevű cég gyártósora ami szintén több tucat autógyártónak szállít alkatrészeket, de megemlíteném még a Nokia mobiltelefon gyártó részleget.
Ha Nokia telód van és azt látod rajta, hogy Made In Hungary akkor vagy Szombathelyen vagy Tiszaújvárosban készültek.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 21. szerda 21:36), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 21. szerda 21:36
Audi konszern,Mercedes,Bmw,Psa,Gm,Fiat csoport,Toyota,Honda,Subaru stb.Aki fejleszt az komoly cég,a Seat nem az.
2007. 03. 21. szerda 23:57  #1087
Yocoo Yocoo
Az Audihoz tartozik még az anno traktorgyáros Lamborghini is.
/ 130