Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 03. 16. péntek 14:30  #986
irigykutya. irigykutya.
Némely képen nem csak autó tuning volt!?! wink hehe wave wave
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 16. péntek 13:56), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 16. péntek 13:56





































































2007. 03. 16. péntek 13:56  #985
Törölt felhasználó (69371)





































































2007. 03. 16. péntek 08:30  #984
oooooooo oooooooo
Szegény autó! eplus2
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 16. péntek 06:03), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (7767)
2007. 03. 16. péntek 06:03


vigyor2 wave
2007. 03. 16. péntek 06:03  #983
Törölt felhasználó (7767)


vigyor2 wave
2007. 03. 15. csütörtök 18:56  #982
oooooooo oooooooo
kerdes Keress rá:rotary lada-csodát fogsz látni!
2007. 03. 15. csütörtök 18:49  #981
oooooooo oooooooo
Merci wankel.
2007. 03. 15. csütörtök 18:32  #980
oooooooo oooooooo
Sajnos így van!
2007. 03. 15. csütörtök 18:32  #979
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 03. 15. csütörtök 18:23  #978
oooooooo oooooooo
Jó kérdés!Azért ha botrány nélkül évtizedekig árulják,nagyon rossz nem lehet.
2007. 03. 15. csütörtök 18:18  #977
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 03. 15. csütörtök 18:14  #976
oooooooo oooooooo
Egy rotorban egy fordulatra 3 munkaütem jut.Négyüteműnél fél munkaütem ha visszaosztom,6-szor annyi a munkaütem,ezt osztom 2-vel,mert feleannyi henger/rotor/.Tehát 3-szor annyi a munkaütem,ez lehet a fő oka a nagyobb teljesítménynek.A négyüteműnél ezenkívül sok a veszteség vezérlés,iránytváltó alk. /hompictures eml./.Igazából /szvsz/ sportautóba való motor,nem véletlen hogy ott használják.Motoroknál a 70-es évek végén szinte minden komolyabb gyártó használta,de mégsem terjedtek el,a Norton volt az utolsó,de 1992 körül ő is bekrepált.Kár!
2007. 03. 15. csütörtök 12:52  #975
Törölt felhasználó (69371)
én is csípem! de!!!
akkor miért van az, hogy rengeteget adnak el belőle használtan? ezt úgy kell érteni, hogy az újonan értékesített RX8 darabszámához képest nagyon magasak a használt eladó darabszámok. vajon miért! valaki itt vitázott, hogy nem fogyaszt sokat, meg most Te, hogy milyen megbízható. akkor miért adják el???
2007. 03. 15. csütörtök 12:38  #974
oooooooo oooooooo
Sokat olvastam a Wankelról,harmadannyi alkatrész van benne mint egy dugattyúsban,ezért igen könnyű.Sokkal agresszívabb a karaktere a kis lendtömegek miatt.A fő gondja a károsanyag volt,de mazdáék ezt már megoldották.Nagyobb gázfröccsnél lángtenger indul el a kipufogóba,ezért több típuson vízzel hűtik a leömlőcsatornákat.
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 03. 14. szerda 21:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 21:31
nyilván mert sokkal magasabb fordulatszámon adja le, mint a sima dugattyús motor, következésképpen kevesebb nyomaték tartozik hozzá. a Wankel-motor 7-8-10 ezer fordulat/percnél él igazán, míg az Otto-motorok többsége elvan ennél alacsonyabb fordulaton is(kevsebbet kell váltani)
2007. 03. 15. csütörtök 12:26  #973
oooooooo oooooooo
A diagrammos összehasonlítás tényleg korrektebb lenne,mint lóerőkkel dobálózni.Az öreg kétszelepes kocsik háromnegyed lóerőből nyújtják ugyanazt mint a mostani négyszelepesek.Hiába több most a lóerő,az csak magas fordulaton jelentkezik,a mindennapokban ez nem ér semmit.Azt figyeltem még meg,hogy a kétszelepes motorok zaja kevésbé zavaró,sokkal kevesebb a magas frekvencia,apám volt négyszelepes Corrolája kifejezetten kellemetlen volt az utastérben.Az is érdekes,hogy a japán dízelek /szvsz/ sokkal csendesebbek a többinél.
2007. 03. 15. csütörtök 10:38  #972
numlOck numlOck VIP
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 03. 15. csütörtök 09:58  #971
MmePrune MmePrune VIP Admin
az a baj, hogy még akkor is adhat félreértésre okot bármelyik hsz-ed, és tényleg csak kavarodás, meg kavarás lesz belőle...nem olyan bonyolult ki és bejelentkezni, ha egy gépet használtok...tényleg javaslom, hogy regelj be más néven...és tudasd a "kapcsolataiddal" hogy te a mona20 fiúpárja vagy(az új nevedre vonatkozóan) smile wave
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 15. csütörtök 09:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 15. csütörtök 09:29
igen,én a párja vagyok...probáltuk a felhasználót átalakitani hogy pár ként szerepeljenünk,de sajnos a nick-et nem lehet változtatni :(
2007. 03. 15. csütörtök 09:29  #970
mona20 mona20
igen,én a párja vagyok...probáltuk a felhasználót átalakitani hogy pár ként szerepeljenünk,de sajnos a nick-et nem lehet változtatni :(
(Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 03. 15. csütörtök 09:05), amit ide kattintva olvashatsz)
MmePrune MmePrune VIP Admin
2007. 03. 15. csütörtök 09:05
bocs az offért smile
te gondolom nem a szex és sportos mona vagy, hanem az ő fiú párja, ugye?
javasolnám, hogy regelj más néven, mert voltak már itt(gg-n) problémák a nevekkel kapcsolatban...nem feltételezek rólatok semmit a hsz-ek alapján, de vegyük elejét bármilyen kavarásnak smile smile smile
ha mégis csak egy megszállott autós mona vagy, akkor bocs smile vigyor2
jah...és dako! bocsánat, ha megbántotam valakit, legyen szép napotok hehe nyes vigyor5
2007. 03. 15. csütörtök 09:08  #969
Törölt felhasználó (69371)
kurvára megbántottál........este miért nem vetted be??? pedig jó lett volna..... :) a figyelemfelhívásom is le....tad! :)
(Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 03. 15. csütörtök 09:05), amit ide kattintva olvashatsz)
MmePrune MmePrune VIP Admin
2007. 03. 15. csütörtök 09:05
bocs az offért smile
te gondolom nem a szex és sportos mona vagy, hanem az ő fiú párja, ugye?
javasolnám, hogy regelj más néven, mert voltak már itt(gg-n) problémák a nevekkel kapcsolatban...nem feltételezek rólatok semmit a hsz-ek alapján, de vegyük elejét bármilyen kavarásnak smile smile smile
ha mégis csak egy megszállott autós mona vagy, akkor bocs smile vigyor2
jah...és dako! bocsánat, ha megbántotam valakit, legyen szép napotok hehe nyes vigyor5
2007. 03. 15. csütörtök 09:06  #968
Törölt felhasználó (69371)
én is gondolkoztam rajta, nem voltam benne biztos. de úgy tudom a 3.2 literes is ennyit tud lóerőben, amit az A3 Sportback-be tesznek ami 4x4-es!
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 15. csütörtök 08:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 15. csütörtök 08:59
az a motor 2.0,turbo feltöltéses,direkt befecskendezéses motor (TFSI).megegyezik az 5-ös Golf GTI motorjával,csak ott 200(230) loerőt produkál.
2007. 03. 15. csütörtök 09:05  #967
MmePrune MmePrune VIP Admin
bocs az offért smile
te gondolom nem a szex és sportos mona vagy, hanem az ő fiú párja, ugye?
javasolnám, hogy regelj más néven, mert voltak már itt(gg-n) problémák a nevekkel kapcsolatban...nem feltételezek rólatok semmit a hsz-ek alapján, de vegyük elejét bármilyen kavarásnak smile smile smile
ha mégis csak egy megszállott autós mona vagy, akkor bocs smile vigyor2
jah...és dako! bocsánat, ha megbántotam valakit, legyen szép napotok hehe nyes vigyor5
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 15. csütörtök 08:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 15. csütörtök 08:59
az a motor 2.0,turbo feltöltéses,direkt befecskendezéses motor (TFSI).megegyezik az 5-ös Golf GTI motorjával,csak ott 200(230) loerőt produkál.
/ 130