Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

Az eddigi hozzászólások

2007. 03. 15. csütörtök 08:59  #966
mona20 mona20
az a motor 2.0,turbo feltöltéses,direkt befecskendezéses motor (TFSI).megegyezik az 5-ös Golf GTI motorjával,csak ott 200(230) loerőt produkál.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 15. csütörtök 08:35), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 15. csütörtök 08:35
az a motor azt hiszem 3.2 literes!
2007. 03. 15. csütörtök 08:35  #965
Törölt felhasználó (69371)
az a motor azt hiszem 3.2 literes!
2007. 03. 14. szerda 23:57  #964
numlOck numlOck VIP
2007. 03. 14. szerda 23:35  #963
numlOck numlOck VIP
Tudja valaki , lesz-e mostanában Impreza WRX STI teszt nap ?
Elmennék ... :)
2007. 03. 14. szerda 22:36  #962
mona20 mona20
pedig az E63AMG nagyon jo!!!addig mig nem vittek vele én is elitéltem :)
2007. 03. 14. szerda 22:29  #961
Törölt felhasználó (69371)
nálam a merci ki van zárva! kivéve SLR! :)
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 14. szerda 22:27), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 22:27
a BMW M3-nak is megvannak a riválisai(RS4,C55AMG).ezek közül választani szerintem már csak izlés kérdése
2007. 03. 14. szerda 22:27  #960
mona20 mona20
a BMW M3-nak is megvannak a riválisai(RS4,C55AMG).ezek közül választani szerintem már csak izlés kérdése
2007. 03. 14. szerda 22:22  #959
Törölt felhasználó (69371)
bár a BMW egyik nagy buktája volt a 8-as széria, de nekem azok nagyon bejönnek! a bukólámpa még mindig megdobogtatja a szívem!
nekem is BMW-m van E46-os, M5-ös felnikkel, M3 ültetéssel.
(Ez egy válasz Toldi@a üzenetére (2007. 03. 14. szerda 22:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 22:17
nem mondom nem rosz kisautó az RX-8. A japánok tudnak vmit, de engem mindig is csak a német precizitás érdekelt. Sztem a BMW-nél jobb autót nem naon dobtak piacra, főleg az M3-as sorozat a nagyon ütős
2007. 03. 14. szerda 22:17  #958
Toldi@a Toldi@a VIP
nem mondom nem rosz kisautó az RX-8. A japánok tudnak vmit, de engem mindig is csak a német precizitás érdekelt. Sztem a BMW-nél jobb autót nem naon dobtak piacra, főleg az M3-as sorozat a nagyon ütős
2007. 03. 14. szerda 22:01  #957
mona20 mona20
szerintem is finoman kell bánni vele hogy ezeket az adatokat elérje valaki...de akkor már hol marad a varázsa?...vezetéskor még követeli tőled hogy ne kiméld...soha nem tudnék vele finoman menni,max akkor ha a forgalom nem engedné...
2007. 03. 14. szerda 21:56  #956
Törölt felhasználó (69371)
na ez meg kamu! ez nem igaz! bár tartható lenne, de akkor minek ilyen kocsi!
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 14. szerda 21:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 21:52
Kraftstoffart SuperPlus bleifrei 98 ROZ 100km/L städtisch 12,4 l/außerstädtisch 7,2 l/insgesamt 9,1 l ....ez az Audi S3 gyári adata,ami 265 LE teljesit + 4 kerek meghajtás.
2007. 03. 14. szerda 21:52  #955
mona20 mona20
Kraftstoffart SuperPlus bleifrei 98 ROZ 100km/L städtisch 12,4 l/außerstädtisch 7,2 l/insgesamt 9,1 l ....ez az Audi S3 gyári adata,ami 265 LE teljesit + 4 kerek meghajtás.
2007. 03. 14. szerda 21:44  #954
Törölt felhasználó (69371)
én is hasonlókat hallok
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 14. szerda 21:37), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 21:37
Kraftstoffverbrauch, l/100 km1
Stadt / außerstädtisch / kombiniert 15,6 / 8,7 / 11,2 .....ezt adja meg a gyártó...egy ismerösömnek is volt hozzá szerencséje par napig és városi forgalomban azt mondja h nem tudta levinni 13 L alá....(pár fiu tagja)
2007. 03. 14. szerda 21:38  #953
mona20 mona20
ez a 230 LE verzió
2007. 03. 14. szerda 21:37  #952
mona20 mona20
Kraftstoffverbrauch, l/100 km1
Stadt / außerstädtisch / kombiniert 15,6 / 8,7 / 11,2 .....ezt adja meg a gyártó...egy ismerösömnek is volt hozzá szerencséje par napig és városi forgalomban azt mondja h nem tudta levinni 13 L alá....(pár fiu tagja)
2007. 03. 14. szerda 21:31  #951
yanee84 yanee84
nyilván mert sokkal magasabb fordulatszámon adja le, mint a sima dugattyús motor, következésképpen kevesebb nyomaték tartozik hozzá. a Wankel-motor 7-8-10 ezer fordulat/percnél él igazán, míg az Otto-motorok többsége elvan ennél alacsonyabb fordulaton is(kevsebbet kell váltani)
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 14. szerda 20:56), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 03. 14. szerda 20:56
pedig a gyenge verzió is sokat fogyaszt! én azt hallottam, hogy az a 230 LE nem egyenlő egy sima soros motor 230 LE-jével!
2007. 03. 14. szerda 20:56  #950
Törölt felhasználó (69371)
pedig a gyenge verzió is sokat fogyaszt! én azt hallottam, hogy az a 230 LE nem egyenlő egy sima soros motor 230 LE-jével!
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 03. 14. szerda 20:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 20:53
Egy ismerősöm anyjának van a low power verzió és pár literről mesélt.
8-12-ről szó sem esett :)
2007. 03. 14. szerda 20:53  #949
numlOck numlOck
Egy ismerősöm anyjának van a low power verzió és pár literről mesélt.
8-12-ről szó sem esett :)
2007. 03. 14. szerda 20:42  #948
Törölt felhasználó (69371)
hát én úgy tudom hogy 8 liter alá nem lehet vinni a fogyasztást, akármilyen óvatosan is mész! átlagban inkább 10-12 liter!
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 03. 14. szerda 20:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 20:34
Azt írják a cikkben , hogy sok gyár leállt a gyártással , mert nem tudták kiküszöbölni a magas olaj és üzemanyag fogyasztást.
Na már most RX-8 tudtommal alig eszik és 230 ló , szóval halad.
2007. 03. 14. szerda 20:34  #947
numlOck numlOck
Azt írják a cikkben , hogy sok gyár leállt a gyártással , mert nem tudták kiküszöbölni a magas olaj és üzemanyag fogyasztást.
Na már most RX-8 tudtommal alig eszik és 230 ló , szóval halad.
/ 130