Szólj hozzá te is!
Ez egy válasz lesz üzenetére () Mégsem

A téma leírása

A poén vicctelen aforizma. Tartalmazhat mosolygásra késztető bölcsességet, élethelyzetet.
Tehát nem tévesztendő össze a viccel.

Az eddigi hozzászólások

2007. 06. 13. szerda 07:04  #1241
gazosgyuri gazosgyuri




2007. 06. 12. kedd 09:01  #1240
Törölt felhasználó (94621)
2007. 06. 12. kedd 07:32  #1239
gazosgyuri gazosgyuri
Klikkelj a normál/tömörített mérethez



Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 06. 11. hétfő 21:06  #1238
gazosgyuri gazosgyuri
Klikkelj a normál/tömörített mérethez



2007. 06. 11. hétfő 10:53  #1237
Törölt felhasználó (7767)
10 nap, mely megrengette a világot!
(de csak bennem!!!)
Látod, ez a szerelem!
1. nap: Ma megláttam őt, Őt, sőt ŐT! Egy dalia, egy izomkolosszus, egy izompacsirta. Beleestem... a gödörbe is, amíg őt néztem, s nem a lábam elé.
2. nap: Az új fiú neve Zsombor, már becézem is: Zsombika. (Az én nevem Zsanett. Ez is csaknem olyan szép, mint a zsombor, csak ennek nincs semmi értelme. Becézni is nehéz, talán... Zsakett, Rakett, Makett...) Szóval tetszik nekem. Ma összeismerkedtünk... a leveses kondérral, mert Zsombika elgáncsolt...
3. nap: Nem történt semmi, csak fejbe ütött.
4. nap: Ma már több esemény is volt, lehülyézett, hozzám vágta a kanalát. Fura modora van, de ez engem nem zavar.
5. nap. Alakul a dolog! Ma bekötözték a kezem, mert amikor Zsombika hátracsavarta, megsérült. Most, hogy már kéz a kézben..., még jobban csodálom.
6. nap. Aranka barátnőm megerősített a hitemben. Szerinte is nagyon szeret engem Zsombor, és ezt ilyen érdekes, nem mindennapi formában mutatja ki nekem.
7—8—9. nap. Már az egész testemet kék foltok borítják. Akárhogy is nézem magam, mindenütt azt látom, hogy IMÁD!!!
10. nap. Vége az egyoldalúságnak. Már én sem bírtam tovább palástolni érzéseimet, kimutattam szerelmemet. Melléléptem, mélyen (gyönyörű wink szemébe nézte, és teljes erőmből bokán rúgtam. Most már ő is azt érzi, amit én.
2007. 06. 11. hétfő 08:54  #1236
Törölt felhasználó (94621)



2007. 06. 11. hétfő 07:44  #1235
gazosgyuri gazosgyuri
2007. 06. 11. hétfő 07:28  #1234
csupaszgyik csupaszgyik
[img]http://xxxxxxxxxxx.hu/image.php?message=25913&attach=1[/img ]

(napi közhangulatot befolyásoló akluál problémát, ill. politikai célzásokat ne vigyünk be a poénok közé, ezért a kép kimoderálva: tom)
2007. 06. 10. vasárnap 22:38  #1233
tom1019 tom1019 VIP Admin
2007. 06. 10. vasárnap 09:09  #1232
Törölt felhasználó (94621)


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
2007. 06. 10. vasárnap 08:11  #1231
gazosgyuri gazosgyuri


2007. 06. 09. szombat 21:44  #1230
Törölt felhasználó (21812)
2007. 06. 09. szombat 08:22  #1229
Törölt felhasználó (94621)
Perspektíva

2007. 06. 09. szombat 07:48  #1228
gazosgyuri gazosgyuri
2007. 06. 08. péntek 16:37  #1227
gazosgyuri gazosgyuri
eljen Ez nagyon jóóó... worship
(Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 06. 08. péntek 13:00), amit ide kattintva olvashatsz)
MmePrune MmePrune VIP Admin
2007. 06. 08. péntek 13:00
A legfrappánsabb ügyfélkezelés díját valószínűleg az ausztrál Ansett Airlines jegykezelőnője érdemelné ki az alábbi megoldásával:

Egy Ansett járat kimaradt Sydney repülőterén, mivel a légitársaság Boeing 767-es utasszállító gépe meghibásodott. Az utasokat gyorsan megpróbálták más járatokra áttenni, a főszereplő hölgy elött is hatalmas, türelmetlen utasokból álló sor kígyózott. Ekkor egy ingerült utas előretört a sorban, lecsapta a jegyét a pultra, és felcsattant:

- Egy jegyet kérek a legközelebbi gépre, és ajánlom, hogy első osztályra adják!
A hölgy türelmesen válaszolt:
- Sajnálom, uram! Boldogan segítek Önnek, de előbb az itt sorban álló embereket kell elintéznem.
Az utast ez persze nem hatotta meg, hangosan, hogy mindenki hallja a sorban, megkérdezte:
- Hölgyem, tudja maga, hogy én ki vagyok?!
A nő elmosolyodott, majd gondolkodás nélkül a hangosbeszélő mikrofonja után nyúlt, és beleszólt:
- Figyelem! - kezdte, és a hangja visszhangzott a terminál egész területén. - A 14-es kapunál van egy kedves utasunk, aki nem tudja, kicsoda is ő. Ha bárki segíteni tud személyazonossága megállapításában, kérjük fáradjon a 14-es kapuhoz!

A sorban álló utasok hisztérikus röhögése közepette a dühös utas a fogait vicsorgatva odavetette:
- Kapja be!!
A nő ezen sem ütközött meg, hanem mosolyogva válaszolt:
- Sajnálom uram, de ehhez is sorba kell állnia!
2007. 06. 08. péntek 13:59  #1226
tom1019 tom1019 VIP Admin
Ma ezt kaptam e-mailben az egyik ismerősömtől:
(névtelenül megosztom veletek, habár lehet, hogy csak én nevettem egy jót rajta, és nektek nem mond különösebben semmi poént! akkor bocsi nyes )

"Brüü.hüü-hüü!
Sírok ismét.

Délután üres csirkecsontokat kell sterilizálnom.
1. Nem ér nevetni!
2. Fizetésnap előtt, egy nappal nem ez a vacsora!

Hanem, lesz holnap osztálybuli, arra gyűjtőmunka. Emiatt második napja eszünk tanyasi tyúkból levest, ebben a jó kis melegben, az a jó kis leves...
Már a könnyem kicsordul, ha rágondolok.
Ja kell még madártoll. Panelban terem az, maximum tollpárnában! Majd éjjel járhatom a játszótér melletti bokrok alját, hogy ólálkodjam a macskák után. Macska elkapja békésen szunyókáló galambot, én elkapom a macskát és lesz madátoll. Bizony!
Fél délelőtt azon gondolkodtam, hogy miért nem árulnak olyan kiszerelésben madártollat, mint a kicsi felragasztott ásványokat, a kiállítások mellett. Az ötletem után, elképzelem, amint a nemzeti kerettantervet ismerő zugárusok járják majd az iskolák környékét és ballonkabát alól mutogatnak mindenféle olyan cuccot, amit az iskola előír, a szerencsétlen szülők meg nem tudják beszerezni.

Évekig volt a közelünkben egy állatkert, ahol madarak voltak. Na azokat néha megtépték a vandálok, most kezdem érteni ki lehetett olyan elvetemült, mert én is mennék arra ma szívesen...
Na megyek lelkileg felkészülni a csirkecsont kifőzésre!"
2007. 06. 08. péntek 13:27  #1225
tom1019 tom1019 VIP Admin
én inkább megeszem:
nyes
(Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 06. 08. péntek 13:00), amit ide kattintva olvashatsz)
MmePrune MmePrune VIP Admin
2007. 06. 08. péntek 13:00
A legfrappánsabb ügyfélkezelés díját valószínűleg az ausztrál Ansett Airlines jegykezelőnője érdemelné ki az alábbi megoldásával:

Egy Ansett járat kimaradt Sydney repülőterén, mivel a légitársaság Boeing 767-es utasszállító gépe meghibásodott. Az utasokat gyorsan megpróbálták más járatokra áttenni, a főszereplő hölgy elött is hatalmas, türelmetlen utasokból álló sor kígyózott. Ekkor egy ingerült utas előretört a sorban, lecsapta a jegyét a pultra, és felcsattant:

- Egy jegyet kérek a legközelebbi gépre, és ajánlom, hogy első osztályra adják!
A hölgy türelmesen válaszolt:
- Sajnálom, uram! Boldogan segítek Önnek, de előbb az itt sorban álló embereket kell elintéznem.
Az utast ez persze nem hatotta meg, hangosan, hogy mindenki hallja a sorban, megkérdezte:
- Hölgyem, tudja maga, hogy én ki vagyok?!
A nő elmosolyodott, majd gondolkodás nélkül a hangosbeszélő mikrofonja után nyúlt, és beleszólt:
- Figyelem! - kezdte, és a hangja visszhangzott a terminál egész területén. - A 14-es kapunál van egy kedves utasunk, aki nem tudja, kicsoda is ő. Ha bárki segíteni tud személyazonossága megállapításában, kérjük fáradjon a 14-es kapuhoz!

A sorban álló utasok hisztérikus röhögése közepette a dühös utas a fogait vicsorgatva odavetette:
- Kapja be!!
A nő ezen sem ütközött meg, hanem mosolyogva válaszolt:
- Sajnálom uram, de ehhez is sorba kell állnia!
2007. 06. 08. péntek 13:00  #1224
MmePrune MmePrune VIP Admin
A legfrappánsabb ügyfélkezelés díját valószínűleg az ausztrál Ansett Airlines jegykezelőnője érdemelné ki az alábbi megoldásával:

Egy Ansett járat kimaradt Sydney repülőterén, mivel a légitársaság Boeing 767-es utasszállító gépe meghibásodott. Az utasokat gyorsan megpróbálták más járatokra áttenni, a főszereplő hölgy elött is hatalmas, türelmetlen utasokból álló sor kígyózott. Ekkor egy ingerült utas előretört a sorban, lecsapta a jegyét a pultra, és felcsattant:

- Egy jegyet kérek a legközelebbi gépre, és ajánlom, hogy első osztályra adják!
A hölgy türelmesen válaszolt:
- Sajnálom, uram! Boldogan segítek Önnek, de előbb az itt sorban álló embereket kell elintéznem.
Az utast ez persze nem hatotta meg, hangosan, hogy mindenki hallja a sorban, megkérdezte:
- Hölgyem, tudja maga, hogy én ki vagyok?!
A nő elmosolyodott, majd gondolkodás nélkül a hangosbeszélő mikrofonja után nyúlt, és beleszólt:
- Figyelem! - kezdte, és a hangja visszhangzott a terminál egész területén. - A 14-es kapunál van egy kedves utasunk, aki nem tudja, kicsoda is ő. Ha bárki segíteni tud személyazonossága megállapításában, kérjük fáradjon a 14-es kapuhoz!

A sorban álló utasok hisztérikus röhögése közepette a dühös utas a fogait vicsorgatva odavetette:
- Kapja be!!
A nő ezen sem ütközött meg, hanem mosolyogva válaszolt:
- Sajnálom uram, de ehhez is sorba kell állnia!
2007. 06. 08. péntek 09:25  #1223
Törölt felhasználó (94621)
2007. 06. 07. csütörtök 22:52  #1222
gazosgyuri gazosgyuri
/ 91